Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.  (Przeczytany 40389 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
celnikp
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Środa, 29.03.2006, 19:43:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam nie wiem jak podłączyć alarm pod centralny zamek (pneumatyczny).
Alarm posiada STEROWANIE +/- ZAMKA CENTRALNEGO !!! (zmienna polaryzacja)
Pytania:Gdzie znajduje się centralka centralzamka
Jak jest sterowana czy tylko masą czy zmianą polaryzacji
Gdzie najlepiej się wpiąć aby central działał z alarmem.
Za wszelką pomoc serdeczne dzięki
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Środa, 29.03.2006, 20:03:12 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli ten zamek jest taki sam jak w IBIZIE 94r. to wiem jak to zrobic.
Zamek ten jest sterowany 2 plusami.
Nie ma centralki jest tylko pompka obok wlewu paliwa.
Najlatwiej sie wpiac w kable idace od drzwi kiwrowcy do srodka samochodu.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Łukasz
Gość



« Odpowiedz #2 - Czwartek, 30.03.2006, 18:46:03 - NIEPRZECZYTANA »

mozesz jasniej w ktore kable sie wpiac??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 30.03.2006, 21:00:23 - NIEPRZECZYTANA »

Te 2 na ktorych sie pojawia (+) podczas zamykania i otwierania... :) nie pamietam ozanczen, musialbym sie dokopac do tych kabli a moze zmienili kolory i to nic nie da. W moim przypadku jest: 2 od szyb elekt. 2 od glosnikow i 3 od zamka. A te 2 kable to najlepiej wysledzic samemu w przejsciu przez dzwi. Tylko uwaga aby nie zrobic zwarcia bo mozna popmpke z dymem puscic! Do zamka sa 3 kable (otwieranie, zamykanie i 3 na ktorym sie pojawia raz + a raz -. Dawno to robilem ale cos jakos tak bylo... Wystarczy te 2. Najlepiej miernikiem wbic i w to zlacze i zamykac i otwierac az sie zanjdzie te kabel.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
celnikp
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 30.03.2006, 21:27:09 - NIEPRZECZYTANA »

Jest tak jak pisze raby. Są 3 przewody w moim przypadku jest tak:
czerwony jest to stały plus na zamek
czerwono-zielony i czerwono-niebieski jest to zasilanie na pompke w zalezności czy zamykasz czy otwierasz plus pojawia się  na czerwono-niebieskim(otwieranie),lub na czerwono-zielonym (zamykanie).
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 30.03.2006, 21:54:48 - NIEPRZECZYTANA »

No to pozostaje sie tylko podpiac do tych kablekow, w moim przypadku musialem zastowac przekazniki bo steronik podawal (-) na zamek. Niby zadna filozofia to podalczyc ale zaden fachowiec w moim miecie nie chcial sie podjac tego zadania bez schematu. Wiec musialem kombinowac sam, na moje szczescie sie udalo :) nawet krancowki i kierunki sie znalazly do podlaczenia.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #6 - Piątek, 31.03.2006, 06:57:32 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli nie chcesz szukac w instalacji to w pompce są to 2wa zewnetrzne przewody na których pojawia sie plus raz na 1dnym raz na drugim a na srodkowym jest "-" masa na stałe
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
celnikp
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #7 - Piątek, 31.03.2006, 15:38:05 - NIEPRZECZYTANA »

Jutro zabieram się za podłanczanie mam nadzieje że i mi się uda.
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Zapisane
Kossof
Gość



« Odpowiedz #8 - Wtorek, 06.06.2006, 09:06:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

No dobrze ale gdzie najlepiej zamontować centralkę. Gdzieś przy przekaźnikach czy przy pompce ?

Pzdr Kossof.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 06.06.2006, 09:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

Lepiej przy przekaznikach bo:
1. W razie awarii szykko sie dokopiesz do centralki.
2. Kable od kierunkow mozna podlaczyc.
3. Wlaczniki krancowe w dzwiach mozna podlaczyc.
4. Dioda bedzie blisko (jezeli bedzie).
5. Nie potrzeba metrow kabli do podlaczenia.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kossof
Gość



« Odpowiedz #10 - Wtorek, 06.06.2006, 09:46:23 - NIEPRZECZYTANA »

Bardzo dziękuję :)

A co to są włączniki krańcowe ?
Rozumiem, że centralka nie potrzebuje swojego własnego zasilania. Bierze prąd z tego
plusa, który idzie do zamka ? Nie mamjeszcze tego i nie wiem jak wygląda, ale myślę, że te trzy przewody jakby przechodzą przez centralkę i ona robi kontakt raz "w lewo raz w prawo"  Czy tak ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 06.06.2006, 10:05:18 - NIEPRZECZYTANA »

Wlaczniki krancowe to te co powoduja wlaczanie swiatla w samochodzie (male czrne gumki) - widac je po otwarciu dzwi. - potrzebne sa do lepszych centralek i autoalarmow. Np. jezeli ktos otworzy dzwi bez otwarcia pilotem wlaczy sie alarm, lub przypadkowo otworzy pilotem ale nie ruszy dzwi to samochod sam sie zamknie.

Najprostrza centralka potrzebuje:
- 2 kable zasilajace + i - (na kablu + bezpiecznik)
- 2 kable od centralnego (zamykanie, otwieranie)
Lepsza centralka potrzebuje:
- to co wyzej
- kierunkowskazy (2 kable - strona lewa i prawa)
- syrenka (robi: pik pik przy przy zamykaniu i otwieraniu oraz wyje jak ktos otworzy dzwi bez uzycia pilota)
- wlaczniki krancowe dzwi
- dioda (mruga jak samochod zamkniety)
- jezeli centralka podaje "-" na zamek to bedzie konieczne zastosowanie 2 przekaznikow aby zmienic "-" na "+"

Polecam zastosowanie tego lepszego sterownika, np. ten http://www.allegro.pl/item106437275_sterownik_zamka_centralnego_minister_plus.html
Doskonale sie sprawdza  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kossof
Gość



« Odpowiedz #12 - Wtorek, 06.06.2006, 10:18:02 - NIEPRZECZYTANA »

Hmmm Wielkie dzięki. Upatrzyłem sobie co prawda inny http://www.allegro.pl/item105905862_zdalne_sterowanie_zamkiem_minister_plus_starmach.html  bo wydaje mi się, że ma solidniejsze piloty. Ale on chyba nie steruje zamkiem. Firma ta sama, czy bedzie dobry ?

Bardzo dziekuję i Pozdrawiam

Kossof.

[ Dodano: 2006-06-06, 11:18 ]
zamkiem pneumatycznym miało być :(
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 06.06.2006, 10:59:10 - NIEPRZECZYTANA »

To jest ten sam sterownik! Piloty inne ale jak ja kupowalem to byla mozliwosc wyboru (jest kilka wersji pilota) trzeba dogadac sie ze sprzedajacym czy ma jakies inne piloty.
Ten sterownik nie podaje + czyli trzeba dadac przekazniki.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 25.05.2009, 22:35:21 - NIEPRZECZYTANA »

To mój pierwszy post na tym forum, więc witam się ładnie  ;)
Kupiłem powyższy alarm. Niestety jego montaż idzie mi jak po grudzie. Czy ktoś z was trenował już ten temat w Vario? Główny problem to podłączenie centralki alarmu pod instalację centralnego zamka. Na załączonej fotce w pierwszym planie czarna kostka z sterowaniem centralnego zamka. Czy montując w/w alarm mam ją odłączyć, czy też wpiąć się w istniejący obwód? Jakiekolwiek wskazówki bardzo mile widziane :-)

Edit by aboz: Scalone
 
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 25.05.2009, 22:51:03 wysłane przez aboz » Zapisane
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.
Skocz do: