Tracer u mnie jest dokładnie tak samo jak zapodałeś na fotce
Napisano: Środa, 28.01.2009, 21:33:10
Właśnie przed chwilą dotarło do mnie, że u mnie też taki objaw występuje.... i to dzięki pracownikowi firny Shell. Uważajcie żeby im zawsze mówić jak mają lać. Wkurzyłem się, gdy zapłaciłem wysoki rachunek przy kasie, ale dotarło to do mnie dopiero w domu. Opieprzyłem kierownictwo w Warszawie i zdaje się niepotrzebnie
Oto jaką otrzymałem odpowiedź. Jest ona bardzo fachowa, więc dzielę się nią z Wami.
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia reklamacyjnego z dnia 18 stycznia 2009 roku chciałabym poinformować, co następuje:
- układ paliwowy składa się ze zbiornika, rury łączącej zbiornik z wlewem paliwa oraz systemu odpowietrzenia. Z danych fabrycznych, wynika, że pojemność zbiornika wynosi 45 litrów
- w rurze łączącej zbiornik z wlewem mieści się, według naszej wiedzy, około 2 litrów
- system odpowietrzenia jest to dodatkowa pojemność ekspansywna zbiornika (związane jest to z rozszerzaniem objętości paliwa i wysoką prężnością pary). W samochodach grupy Volkswagen, do których należy Seat Cordoba, według naszej wiedzy, mieści się około 10-12 litrów paliwa.
Pojemność całego układu paliwowego można obliczyć sumując pojemności poszczególnych jego elementów:
V = Vz + Vr +Vo
gdzie :
V ? pojemność całkowita układu paliwowego
Vz -pojemność zbiornika
Vr- pojemność rury łączącej zbiornik z wlewem paliwa
Vo- pojemność rezerwy ekspansywnej
Podczas normalnego tankowania pojazdu pojemność w systemie odpowietrzenia jest niedostępna dla paliwa. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć tankowania ?do pełna? następuje podważenie pistoletem dźwigni, która znajduje się przy wlewie paliwa (po otworzeniu wlewu można ją zobaczyć). Podważenie dźwigni powoduje otworzenie systemu odpowietrzenia, przez co zwiększa się ilość zatankowanego paliwa.
Powyższe informacje może Pan sprawdzić w autoryzowanym serwisie.
Jednocześnie informuję, że w przypadku dalszych wątpliwości ma Pan prawo zgłosić do Urzędu Miar i Wag swoje spostrzeżenia i urzędowo sprawdzić poprawność wydawania paliw przez nasze dystrybutory.
P.S. Powyższa odpowiedź została sporządzona po konsultacji z Panem Zbigniewem Nadolskim - Kontroler Paliw.
Z poważaniem,
Ewelina Jagiełło
Asystent Działu Obsługi Klienta
Shell Polska Sp. z o.o.
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r nr 7a
02-366 Warszawa
tel./fax. (022) 5700109 / (022) 5700005
NIP: 526-10-09-190
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XII Wydział Gospodarczy KRS
KRS 0000005239
Kapitał zakładowy: 860.687.000 PLN
Drogi Kliencie chcielibyśmy poinformować o zmianie adresu
Działu Obsługi Klienta, od dnia 25 stycznia
Nasz nowy adres to:
Shell Polska Sp. Z o.o. Oddział w Zabierzowie
Dział Obsługi Klienta
Krakow Business Park Office Complex KBP400
Ul. Krakowska 280, 32-080 Zabierzów
Tel.: (48 22) 570 06 00
Dotychczasowy numer telefonu oraz numery faksów nie
ulegają zmianie.
Wszelkie reklamacje, zapytania, skargi prosimy kierować na adres
csc.lubs@shell.com No cóż.... chyba żadnych wątpliwości więcej... jedynie co należy pamiętać, że rzucone hasło "do pełna" oznacza "pod korek"