Internetowy Klub Seata
Fora sponsorowane
»
TuneUP
»
Logi mik33
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Logi mik33 (Przeczytany 86361 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Logi mik33
«
Niedziela, 27.12.2009, 20:18:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nasze logi to sie sie dalo zrobic:) i do tego bledy kompa
pliki log trzeba zmienic rozszerzenie na CSV
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #1 -
Niedziela, 27.12.2009, 21:39:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
wielkie dzieki uszek
, prosilbym doktorkow o podanie co umnie nie chalo z gory dzieki
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 21:41:22 wysłane przez mik33
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 27.12.2009, 21:48:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie da się tego w jakiejś normalnej formie zapodać?
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 27.12.2009, 22:20:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 27.12.2009, 22:28:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
TE logi to cos kiepskie zrobiliscie, od 2200 ? najlepiej kazda grupa osobno i od 1500 do 4500 ma 3jce. Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...
zrob porzadne logi, bo krecisz do 3900 a pozniej odpuszczasz, tak samo cisniesz do 2300, odpuszczasz i znowu
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 22:31:41 wysłane przez Kozak
»
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 27.12.2009, 22:39:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kurna kozak:P trzeba bylo od razu mowic a nie teraz
mowiles od 2 tys do 4:) a w tym pierwszym logu jest zrobiony podwojny najpierw od 2 tys do 4tys i znow to samo
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 22:40:27 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 27.12.2009, 22:42:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak, ale pomiar jest od 2200, pozniej 2280 i zaraz 2240 wiec gaz, nic, znowu gaz.
1300obr, 3 bieg, gaz w podloge i na 4500 koniec. i najlepiej kazda grupa osobno, bo wtedy sa czestsze pomiary i cos w tych logach bedzie widac
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #7 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 06:41:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Z txt już chyba nie. Vag zapisuje logi w csv, poszukaj programu csvconvert.exe (jak dobrze pamiętam) i zapisz to jako xls, potem zrób zrzut ekranu i wklej jako jpg.
Pomiar robi się od najniższych możliwych obrotów na jak najwyższym biegu do....... końca drogi, nie zawsze można do 4500. No i koniecznie rozgrzany silnik.
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #8 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 11:32:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
silnik byl rozgrzany bo mik przyjechal do mnie ponad 100 km
Kriss prosze bardzo , logi byly na rozgrzanym silniku pewnie czujnik do wymiany do tego Kozak ja nie wiem gdzie Ty widzisz te obroty schodzace a zaraz w gore
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 11:41:48 wysłane przez uszek
»
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #9 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 13:04:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
Kriss prosze bardzo
Teraz to można patrzeć w takie logi.
Cytat: uszek
logi byly na rozgrzanym silniku
Zasugerowałem się tym:
Cytat: Kozak
Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...
bo jak zajrzałem w logi to mnie odrzuciło.
65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent
To nie wróży nic dobrego (pada ECU?, ginie mu zasilanie?), oby nie powrócił
01266 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
01266 - Glow Plug Relay (J52)
Może przekaźnik od świec nie działa, nie przewodzi....
Osobiście z takim błędem kupiłem autko i po wykasowaniu nie wrócił do dziś.
A co mają logi do tych błędów? Co się dzieje z autem?
Jedyne co można na upartego się czepić to przepływka przy 4000obr pokazała za mało, ale to mógł być moment gdy zakończyliście logowanie i stąd taki wynik.
Od razu dodam, że o logi związane z grupą 4 nie męczcie mnie
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #10 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 13:16:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:) a poza tym auto mi sie wydalo mulaste prawie tak jak ta cordoba co stoi pod blokiem (chyba moja byla:P)
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #11 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 15:10:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: uszek
No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:)
Jeśli ostatnim czasem to przed świętami zalałem za 100zł (28,18l) i brakło pod korek na niecałe 400km. Nie wiem więc nawet ile wyszedł, ale 7 przerzucił napewno. Warto byłoby podejrzeć jak zachowuje się temperatura silnika, bo ja miałem problem z utrzymaniem 90st na krótkich odcinkach, chwila postoju bez gaszenia silnika z włączonym ogrzewaniem i temp leciała na 60st.
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora, norma to ok 2. U mnie na ori wtryskach max to było<0,5. Obecnych logów jakoś nie mogę znaleźć, albo nie robiłem.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 15:12:58 wysłane przez KKKKris
»
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #12 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 15:56:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Logow nie trzeba wogole konwertowac, moga byc w txt, po prostu w excelu dajemy DANE, pozniej import z pliku/tekstu i zazanczany "przecinek" jako odstep i gotowe.
Zapisane
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #13 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 20:14:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora
w czasie jazdy
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010
Odp: Logi mik33
«
Odpowiedz #14 -
Poniedziałek, 28.12.2009, 22:24:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
tak wiec kilka bledow juz wyleczylem wyrobiona klema na + aku nowka odziwo spalanie tez spadlo przeczyscilem jeszcze kilka stykow i cale gniazdko bezpiecznikow , byly tez zasniedziale styki w dzwiach . ale zostal jeden problem
autko nie kreci za kazdym razem nieraz za 10 lub 20 nieraz odrazu niewzne czy zimne czy cieple jakby odciecie zaplonu i nieraz silnik mi wpada w wibracje odpali i chodzi jak ostatnia dziwka , jakby nielapal na wszystkie gary natychmiast wylaczam i jest oki , zegary przestaly wariowac , postaram sie zrobic dokladniejsze logi , ale byly robione wedlug wskazan zegarkow od `1500 do konca
niestety takie wyszly moze po poprawie kilku bledow bedzie oki , spalanie wrocilo prawie do normy
i prawdopodobnie siedzi lewa polos
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 22:27:43 wysłane przez mik33
»
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Fora sponsorowane
»
TuneUP
»
Logi mik33
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...