+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Logi mik33
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Logi mik33  (Przeczytany 86353 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Niedziela, 27.12.2009, 20:18:14 - NIEPRZECZYTANA »

Nasze logi to sie sie dalo zrobic:) i do tego bledy kompa

pliki log trzeba zmienic rozszerzenie na CSV
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 27.12.2009, 21:39:57 - NIEPRZECZYTANA »

wielkie  dzieki  uszek   :pub:  
, prosilbym  doktorkow  o  podanie  co  umnie  nie  chalo  z  gory  dzieki  
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 21:41:22 wysłane przez mik33 » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 27.12.2009, 21:48:35 - NIEPRZECZYTANA »

Nie da się tego w jakiejś normalnej formie zapodać?
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 27.12.2009, 22:20:23 - NIEPRZECZYTANA »

aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 27.12.2009, 22:28:13 - NIEPRZECZYTANA »

TE logi to cos kiepskie zrobiliscie, od 2200 ? najlepiej kazda grupa osobno i od 1500 do 4500 ma 3jce. Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...

zrob porzadne logi, bo krecisz do 3900 a pozniej odpuszczasz, tak samo cisniesz do 2300, odpuszczasz i znowu  :-\

« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 22:31:41 wysłane przez Kozak » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 27.12.2009, 22:39:11 - NIEPRZECZYTANA »

Kurna kozak:P trzeba bylo od razu mowic a nie teraz :P  :P  mowiles od 2 tys do 4:) a w tym pierwszym logu jest zrobiony podwojny najpierw od 2 tys do 4tys i znow to samo
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2009, 22:40:27 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 27.12.2009, 22:42:07 - NIEPRZECZYTANA »

tak, ale pomiar jest od 2200, pozniej 2280 i zaraz 2240 wiec gaz, nic, znowu gaz.

1300obr, 3 bieg, gaz w podloge i na 4500 koniec. i najlepiej kazda grupa osobno, bo wtedy sa czestsze pomiary i cos w tych logach bedzie widac ;)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 28.12.2009, 06:41:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
aboz jak ktos ma pojecie w jakiej formie to sobie przerobi ja nie mam
Z txt już chyba nie. Vag zapisuje logi w csv, poszukaj programu csvconvert.exe (jak dobrze pamiętam) i zapisz to jako xls, potem zrób zrzut ekranu i wklej jako jpg.
Pomiar robi się od najniższych możliwych obrotów na jak najwyższym biegu do....... końca drogi, nie zawsze można do 4500. No i koniecznie rozgrzany silnik.
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 28.12.2009, 11:32:27 - NIEPRZECZYTANA »

silnik byl rozgrzany bo mik przyjechal do mnie ponad 100 km




Kriss prosze bardzo , logi byly na rozgrzanym silniku pewnie czujnik do wymiany do tego Kozak ja nie wiem gdzie Ty widzisz te obroty schodzace a zaraz w gore
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 11:41:48 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 28.12.2009, 13:04:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
Kriss prosze bardzo
Teraz to można patrzeć w takie logi.
Cytat: uszek
logi byly na rozgrzanym silniku
Zasugerowałem się tym:
Cytat: Kozak
Poza tym nagrzej silnik zanim go mocniej cisniesz...
bo jak zajrzałem w logi to mnie odrzuciło.

65535 - Internal Control Module Memory Error
        35-10 - - - Intermittent
To nie wróży nic dobrego (pada ECU?, ginie mu zasilanie?), oby nie powrócił

01266 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        31-00 - Please Register/Activate
01266 - Glow Plug Relay (J52)
Może przekaźnik od świec nie działa, nie przewodzi....
Osobiście z takim błędem kupiłem autko i po wykasowaniu nie wrócił do dziś.

A co mają logi do tych błędów? Co się dzieje z autem?
Jedyne co można na upartego się czepić to przepływka przy 4000obr pokazała za mało, ale to mógł być moment gdy zakończyliście logowanie i stąd taki wynik.
Od razu dodam, że o logi związane z grupą 4 nie męczcie mnie

Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 28.12.2009, 13:16:14 - NIEPRZECZYTANA »

No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:) a poza tym auto mi sie wydalo mulaste prawie tak jak ta cordoba co stoi pod blokiem (chyba moja byla:P)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 28.12.2009, 15:10:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
No z tego co mik mowil to pali mu tyle co moj:) czyli kolo 8-10 litrów:)
Jeśli ostatnim czasem to przed świętami zalałem za 100zł (28,18l) i brakło pod korek na niecałe 400km. Nie wiem więc nawet ile wyszedł, ale 7 przerzucił napewno. Warto byłoby podejrzeć jak zachowuje się temperatura silnika, bo ja miałem problem z utrzymaniem 90st na krótkich odcinkach, chwila postoju bez gaszenia silnika z włączonym ogrzewaniem i temp leciała na 60st.
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora, norma to ok 2. U mnie na ori wtryskach max to było<0,5. Obecnych logów jakoś nie mogę znaleźć, albo nie robiłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 15:12:58 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 28.12.2009, 15:56:13 - NIEPRZECZYTANA »

Logow nie trzeba wogole konwertowac, moga byc w txt, po prostu w excelu dajemy DANE, pozniej import z pliku/tekstu i zazanczany "przecinek" jako odstep i gotowe.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 28.12.2009, 20:14:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
A i grupa 13 jeśli na postoju robiona to już dość spora
w czasie jazdy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 28.12.2009, 22:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

tak  wiec  kilka  bledow  juz  wyleczylem  wyrobiona  klema na +  aku nowka  odziwo  spalanie  tez  spadlo przeczyscilem  jeszcze  kilka  stykow  i  cale  gniazdko bezpiecznikow , byly  tez zasniedziale  styki w  dzwiach .  ale  zostal jeden problem :evil:  autko nie kreci za  kazdym  razem  nieraz  za 10  lub  20  nieraz  odrazu niewzne  czy  zimne  czy cieple jakby  odciecie  zaplonu  i  nieraz  silnik  mi wpada  w  wibracje odpali  i chodzi  jak ostatnia  dziwka  , jakby  nielapal na  wszystkie  gary  natychmiast  wylaczam  i  jest oki , zegary  przestaly  wariowac  , postaram sie zrobic  dokladniejsze logi   , ale  byly robione wedlug wskazan zegarkow  od  `1500  do konca    :'(  niestety  takie  wyszly  moze  po poprawie  kilku  bledow  bedzie oki  , spalanie  wrocilo prawie  do normy
i  prawdopodobnie siedzi  lewa polos   :'(
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 22:27:43 wysłane przez mik33 » Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Logi mik33
Skocz do: