+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Logi mik33
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Logi mik33  (Przeczytany 86326 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 29.12.2009, 00:07:16 - NIEPRZECZYTANA »

z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu

Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:15


z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu

Napisano: Wtorek, 29.12.2009, 00:06:54


z tym zapalaniem to modul do alarmu pierdzieli mysle przyjedz to sie przelutuje go:) i ten z tylu
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 29.12.2009, 00:28:10 - NIEPRZECZYTANA »

z tym  z  tylu jest  oki  bezpiecznik byl wyrabany   na desce  nr2 :ok:  teraz jest  oki  :pub:  :evil:  tiko to odpalanie  
 wszysko bylo  w czasie  jazdy no zrobil mi  sie  mulek    poprostu ,kazdemu  sie  moze zdazyc    oby  nie  kazdemu  :pub:
  nowe logi  zrobie napewno   :evil:
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 29.12.2009, 00:36:05 wysłane przez mik33 » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 29.12.2009, 00:30:44 - NIEPRZECZYTANA »

ja mialem to samo
http://allegro.pl/item863719071_passat_b4_vr6_modol_odpowiedzialny_za_odpalanie.html
to bylo winowajca u mnie dokladnie to jest centralka alarmu fabrycznego
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 29.12.2009, 18:18:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mik33
autko nie kreci za  kazdym  razem  nieraz  za 10  lub  20  nieraz  odrazu niewzne  czy  zimne  czy cieple jakby  odciecie  zaplonu

Może kostka stacyjki?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 29.12.2009, 22:35:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nicram
Może kostka stacyjki?
tez na to stawialem ale dzis oblukalem szarana i to reczej rozrusznik, cyka i nie lapie
do tego:
2     BLEDY !!
65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik
        35-10 - - - Sporadyczny!
(nie da sie tego skasowac)
01266 - Przekaznik swiec zarowych -J52
        31-00 - Przerwa lub zwarcie do Masy


Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 29.12.2009, 23:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki  raby
rob  od  wgrania  programu niebylo zadnych korekt tylko sprzeglo  na  220tkm wymienione , co  konkretnie  trzeba  poprawic bo autko jak pisalem jest  nietakie  jak bylo
« Ostatnia zmiana: Środa, 30.12.2009, 22:37:13 wysłane przez mik33 » Zapisane
rob555
Moderator Działu

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #21 - Środa, 30.12.2009, 19:30:30 - NIEPRZECZYTANA »

Auto jest po programie calkiem calkiem. Korekcje mi sie nie podobaja reszta wyglada OK
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Dexter Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Seat Cordoba II SX 1,9 TDI

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 05.08.2013, 19:50:13 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy dobrze zrozumiałęm co mój znajomy miał na myśli ale jutro do niego jade zbadać kąt wtrysku i prosił mnie bym poszukał, które logi są od czego  :?:  :?:  Sam nie wiem xD

Chodzi mi o logi do kąta wtrysku i ciśnienia turbo.

Jakie powinny być odpowiednie parametry dla silnika 1,9 TDI ASV.

Z góry dzieki za zainteresowanie  :eye:
Zapisane

?Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej ? szaleniec?? (George Carlin)
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 06.08.2013, 08:59:45 - NIEPRZECZYTANA »

kąt wtrysku: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=13688.0

logi turbiny gr.11
Zapisane
Dexter Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Seat Cordoba II SX 1,9 TDI

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 06.08.2013, 19:27:22 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki śliczne o to chodziło.
Ustawialiśmy dzisiaj kąt i juz lepiej.  Nie kopci przy odpalaniu i na postoju xD Musze zobaczyć jak bedzie na zimnym odpalac.
Ale mocy z dołu dalej brak ;(
Zapisane

?Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej ? szaleniec?? (George Carlin)
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Logi mik33
Skocz do: