Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Prośba o ocenę logów (Przeczytany 200860 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #75 -
Niedziela, 10.10.2010, 08:40:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: pakuu1
moze to byc wina przeplywki?
Może w sensie, że zawyża pomiar, ale raczej dziura w dolocie robi często takie objawy.
Logi jak w TDI, te same, możesz dodać 13 na postoju.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 10.10.2010, 08:41:51 wysłane przez KKKKris
»
Zapisane
spider
Użytkownik
Offline
Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #76 -
Piątek, 15.10.2010, 14:45:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Proszę o ocenę:
Log (0 - 000,001,003)
Objawy: na postoju nagle słychać jakby załączała się turbina i silnik pracuje z większym obciążeniem, czasem zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych, nawet po delikatnym zwiększeniu obrotów wszystko wraca do normy...
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #77 -
Piątek, 15.10.2010, 21:10:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
hmmm jak dla mnie za wysoka dawka jest ustawiona, nie wywala żadnego błędu jak się pojawia kontrolka świec żarowych? Nie ma żadnego błędu z nastawnikiem?
Zapisane
spider
Użytkownik
Offline
Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #78 -
Piątek, 15.10.2010, 21:22:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
nom właśnie nic nie ma, jak dodam gazu kontrolka gaśnie i wszystko jest ok, auto jeździ normalnie tylko wcześniej opisywałem mój problem w innym temacie:
Cytat: spider Piątek, 08.10.2010, 17:03:00
U mnie pojawiło się coś takiego:
1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego
przerwa lub zwarcie do masy - Błąd sporadyczny
17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - Błąd sporadyczny
17970 Nastawnik dawki paliwa - górna wartość końcowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - Błąd sporadyczny
skasowałem i na razie cisza ale pewnie jak się przejadę znów powrócą dodam że turbo czyszczone na wiosnę...
Z tym nastawnikiem to coś poważnego?
ale te błędy od czasu ich skasowania nie powracają...
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #79 -
Piątek, 15.10.2010, 21:43:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: spider
17970 Nastawnik dawki paliwa - górna wartość końcowa
przyczyną jest prawdopodomnie za wysoka dawka ustawiona co powoduje
Cytat: spider
silnik pracuje z większym obciążeniem, czasem zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych
na początek sprawdz połącznia wszystkie zobacz czy elektrozawór działa poprawnie,
sprawdz 7 i 8 bezpiecznik, ale moim zdaniem najwazniejsze to zmniejsz dawkę czyli ustaw w przedziale 3-9, fabrycznie ?ok.3,7
musisy poluzować dolne srubzy torx/spline od nastawnika po lewej u dołu i delikatnie puknąć w nastawnik z boku,
obserwuj wartości na kompie podczas zmiany położenia nastawnika. Pukając w lewo zwiększasz dawką czyli idzie 9-8-7-...1
pukając w prawo zmniejszasz dawkę 1-2-3-..9 (odwrtnie niz na logikę) pukaj delikatnie.
zerknij na email
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 15.10.2010, 21:48:45 wysłane przez kacperix
»
Zapisane
spider
Użytkownik
Offline
Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #80 -
Piątek, 22.10.2010, 14:05:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix Piątek, 15.10.2010, 21:43:07
zerknij na email
Na początku wielkie dzięki za informację
dawka ustawiona...
Wszystko co pisałeś posprawdzałem bezpieczniki, 109 (VAGiem test wyjść, auto gaśnie), z dawką było trochę stukania raz w jedną raz w drugą ale przy pomocy brata dałem radę
Ale dalej na wolnych obrotach dzieję się to samo, auto pochodzi z 2 minuty normalnie (chociaż teraz po korekcie tej dawki obroty jakieś ciut wyższe ok 924 później opadają na ok 903 tak jak było przed robotą), a później dawka rośnie, objętość zasysanego powietrza też, chociaż wymagana jest o połowę niższa i słychać turbinę jak "startuje"... po dodaniu gazu wszystko wraca do normy
tutaj logi na postoju:
Log (18 - 001)
Log (20 - 003)
Log (19 - 000)
powstawiałem markery tam gdzie coś się działo
tak przy okazji logi dynamiczne (tylko nie wiem czy dobre grupy):
Log (15 - 008)
Log (16 - 011)
Log (17 - 010)
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #81 -
Piątek, 22.10.2010, 22:33:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
JEszcze co mi przychodzi do glowy, to nastawnik zabrudzony, objawy wlasnie to skakanie obrotow na wolnych. Czujnik temp cieczy ok ?
Zapisane
docent_5
Świeżak
Offline
Skąd: okolice Warszawy
Samochód: Toledo 1999r 1.9 TDi 110KM AHF
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #82 -
Niedziela, 14.11.2010, 12:20:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam!
Bardzo proszę o ocenę pracy mojego autka:
Log (0 - 003,008,011)
Log (1 - 001,001,001)
Log (2 - 003,010)
Log (3 - 007)
Log (4 - 003,003)
Log (5 - 011)
Log (6 - 004,004)
Log (7 - 008)
Log (8 - 008,011)
Log (9 - 010)
Log (10 - 013)
Jeśli chodzi o grupę 001 to jest log dynamiczny, log statyczny przy regularnej pracy silnika i log statyczny podczas wibracji których występowanie opisałem w tym temacie:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=12074.0
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.11.2010, 12:37:04 wysłane przez docent_5
»
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #83 -
Niedziela, 14.11.2010, 12:37:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
przyjrzalbym sie zaworkowi N75, sproboj podmienic z N18 (czarna glowka) i zrobic jeszcze raz logi.
Zapisane
docent_5
Świeżak
Offline
Skąd: okolice Warszawy
Samochód: Toledo 1999r 1.9 TDi 110KM AHF
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #84 -
Niedziela, 14.11.2010, 12:59:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
przyjrzalbym sie zaworkowi N75
Faktycznie jest rozrzut wartości w grupie 11, czy jest on bardzo niepokojący?
Jak wypadły logi pod kątem przepływomierza i nastawnika dawki?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.11.2010, 13:07:43 wysłane przez docent_5
»
Zapisane
paskudek
Świeżak
Offline
Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #85 -
Wtorek, 22.03.2011, 09:46:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam prosze o ocene logow z wczorajszych pomiarów.
Seat Ibiza IIFL 2001r 1.9 sdi 68KM Silnik AQM.
Na cieplym jest OK pali od strzala - zadnych problemow.
Na zimnym czy jest -20 czy +5 odpala na strzala ale chodzi jak by nie palił na 1 gar.
Musze go przytrzymac na 1100obr/min przez około 10 sek zeby bylo OK.
Ponizej logi dynamiczne i statyczne.
Logi dynamiczne :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbaa2d6e8197688a.html
Logi statyczne :http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d49b27d646928f49.html
Grupe 000 zrobilem programem VW Tool:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
43 51 0 20 19 202 81 157 117 255
Wszystkie filtry nowe zmienione 8tys temu, swiece maja 1 miesiac.
Zaslepiony EGR.
Reszta jak wypuscila fabryka.
Prosze o diagnoze.
Pozdrawiam
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #86 -
Wtorek, 22.03.2011, 10:17:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
zapłon dobrze masz ustawiony, więc jesli chodzi na '3gary po odpaleniu' szczególnie jak jest zimno to mogą nie grzać wszystkie świeczki, puszcze Ci baka białego przy odpaleniu?
Zapisane
paskudek
Świeżak
Offline
Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #87 -
Wtorek, 22.03.2011, 10:26:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Bialego nie puszcza tylko czarnego jakby nie przepalal ropy.
Jak bylo -18 to odpalal na strzala (objawy odpalenia tak jak jest teraz) ale po przejechaniu 500m jak stanolem na swiatlach to tez chodzil na 3 gary, musialem go przegonic okolo 500m-1km i wszystko wracalo do normy (w tym czasie jak go przeganialem to za mna bylo troszke czarnawo).
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 10:27:59 wysłane przez paskudek
»
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #88 -
Wtorek, 22.03.2011, 10:31:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie będę pisał o sprawdzeniu poziomu oleju bo to raczej oczywiste skoro tak ogarniasz logi... teraz doczytałem że świece miesiac temu wymieniłeś świece, a ten objaw nierównej pracy po odpaleniu najbardziej wygląda mi na usterkę związaną ze świecami,
z kopceniem na czarno to może być przepływka uwalona,
nie wiem jak powinny wyglądać logi sdi, ale dawka paliwa po przepływce jest 26, a w tdi jest seryjnie 42, zloguj grupe 3 dynamicznie bo coś mi się wydaję że przepławka powiedziała papa
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 10:37:27 wysłane przez kacperix
»
Zapisane
paskudek
Świeżak
Offline
Skąd: WLKP-Ostrzeszów
Samochód: Ibiza IIFL 1.9 SDI(AQM) 2001r.
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #89 -
Wtorek, 22.03.2011, 10:35:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mi nie podobaja sie logi statyczne w 13 grupie,
wyglada jakby jeden wtrysk sie konczyl ale nie jestem pewien, moze zaczyna powoli lac.
'013
mg/str
1,88 -0,8 -0,4 -0,75
1,88 -0,8 -0,33 -0,8
1,88 -0,75 -0,4 -0,8
1,88 -0,73 -0,42 -0,75
Logi dynamiczne z grupy 3
Group B: '003 Group C:
RPM Duty Cycle
TIME TIME
STAMP /min %
0,44 1869 4,8
1,43 2121 4,8
2,51 2352 4,8
3,59 2604 4,8
4,69 2856 4,8
5,81 3087 4,8
6,93 3297 4,8
8,01 3486 4,8
9,09 3654 4,8
10,17 3822 4,8
11,27 3990 4,8
12,39 4179 4,8
13,47 4284 4,8
14,55 4074 4,8
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.03.2011, 11:46:42 wysłane przez paskudek
»
Zapisane
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Prośba o ocenę logów
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...