Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Prośba o ocenę logów (Przeczytany 200927 razy)
0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #105 -
Poniedziałek, 16.05.2011, 19:01:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki:) A możesz mi jeszcze powiedzieć co może być spowodowane spadkiem mocy i wzrostem spalania, (wiem że mam uszkodzony wtrysk sterujący) Może mi powiesz jeszcze w jakich grupach logi zrobić żeby się coś więcej dowiedzieć będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam:)
Zapisane
Cepan023
Użytkownik
Offline
Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #106 -
Wtorek, 17.05.2011, 11:57:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jestem już po kolejnych testach po zamianie N75 na N18 i według mojego odczucia było gorzej i przeładowanie wystąpiło bardzo szybko, dodatkowy objaw to szarpanie przy spokojnym dodawaniu gazu.
Dodatkowo robiłem kilka testów, i też zdarzały mi się objawy szarpania, ale zdarzało się że chodziło dobrze bez przeładowania.
LOGI:
przed zamianą w tych logach występowało u mnie szarpanie małe.
Log (0 - 003,008,011)
Log (0 - 003,008,011)
Przed zamianą pierwszy test przeładowanie szybkie
Log (0 - 003,011,008,003,011,008)
Po zamianie N18 na N75
Log (0 - 003,008,011)
Logi jak było ok:
Log (0 - 003,008,011)
Po powrocie czujników też występuje szarpanie przy spokojnym dodawaniu gazu.
Przypomne że w czujniku N75 mam ułamaną tą jedną rureczke po tej stronie gdzie są dwie to ta niżej, jednak da się ją nasunąć na rurke plastikową co jest w środku i jest połączone dosyć dobrze, nie wiem czy to może mieć wpływ na prace turbiny.
Czyli do czyszczenia turbo?
Napisano: Poniedziałek, 16.05.2011, 22:48:25
jeszcze mam pytanie jak zdjąć ten wąż od gruchy?przy czujniku czy przy gruszce, i jaki ma być efekt?
pzdr
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #107 -
Wtorek, 17.05.2011, 12:41:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
moim zdaniem szarpanie jest wynikiem umierającej powoli przepływki, u mnie efektem ubocznym przepływki był również notlauf, patrząc na logi wydaje się że kierownice w turbo też mogą być lekko zapieczone...
a) sciągnij wąż przy gruszcze, efekty powinien byćtaki że turbo będzie wolniej wstawało i jesli to nie wina n75 to nie powinno być trybu awaryjnego..
b) zrób jeszcze log statyczny i dynamiczny nastawnika grupa 001
poczekaj jeszcze co Krisss napisze
Zapisane
Cepan023
Użytkownik
Offline
Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #108 -
Niedziela, 22.05.2011, 14:46:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ponawiam prośbę o więcej wskazówek, ponieważ w miedzy czasie autko mi zaczyna wariować, a dokładniej strasznie nasiliło się szarpanie, jakby sie strasznie dławił, nawet na jałowym biegu obroty dławią się, wczoraj odpiałem wtyczke od przepływki i jest ok ale bez mocy, stąd moje pytanie:
Czy to na pewno przepływka czy odpięcie jej oszukuje jakiś inny wadliwy element?
pzdr
Zapisane
docan
......................................
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+
WWW
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #109 -
Poniedziałek, 06.06.2011, 16:41:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy może ktoś zerknąć na moje logi i powiedzieć co jest nie tak....
Statyczne
zimny silnik
Log (0 - 000,007,001)
rozgrzany
meas.Blocks:
Log (0 - 004,007,013)
Log (1 - 023,018,014)
Log (2 - 000,001,003)
BasicSettings:
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)
dynamiczne:
Log (0 - 010,008,004)
Log (1 - 011,008,003)
Log (2 - 000,001,003)
dodam ze przeplywka jest nowa (oryginał BOSH) bo stara się skończyła
Zapisane
przyciemnianie szyb - trójmiasto
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #110 -
Poniedziałek, 06.06.2011, 21:44:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: docan
dodam ze przeplywka jest nowa (oryginał BOSH) bo stara się skończyła
Jak na nową to coś słabo mierzy. Od 3000obr zaczyna ciąć dawkę.
Zapisane
docan
......................................
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+
WWW
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #111 -
Poniedziałek, 06.06.2011, 21:54:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
no właśnie to mnie miedzy innymi zastanawia...
a coś poza tym....?
Zapisane
przyciemnianie szyb - trójmiasto
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #112 -
Poniedziałek, 24.10.2011, 19:18:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
czy ma ktos dane jak powinny wygladac logi silnika ARL w serii oraz po programie?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
PiterEL
Świeżak
Offline
Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #113 -
Piątek, 04.11.2011, 19:02:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mogę prosic o ocene logów
Dynamiczne:
Log 008
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61889.html
Log 003
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61891.html
Log 011
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61890.html
Log 004
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61896.html
Statyczne Basic setting
Log 003
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61892.html
Log 004
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61893.html
Log 011
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61894.html
Log 000
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61895.html
Statyczne Measure Block
Log 000
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61899.html
Log 001
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61897.html
Log 003
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61898.html
Log 013
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61900.html
Chce sprawdzic czy z autem jest wszystko ok bo wymienialem w turbo zminna geometrie bo w ciagu roku trzeci raz zapiekła się i wywaliłem katalizator... Aha silnik 1.9 TDI ASV
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 04.11.2011, 19:09:58 wysłane przez PiterEL
»
Zapisane
drugstore-onlinecatalog.com
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #114 -
Sobota, 05.11.2011, 18:05:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
PiterEL
, wszystko w normie
Zapisane
PiterEL
Świeżak
Offline
Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #115 -
Niedziela, 06.11.2011, 18:53:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
A czy nie jest zle ze w Basic Setting w grupie 003 i 011 czyli przy otwarciu EGR jest 99,6 % a nie 100% i tak samo przy sterowniu kierownicami w turbinie jest 99,6% ?
Oraz w measure block 003 według artykułu z audiklub:
1. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej.
należy zwrócić uwagę na na wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 ? wartości te winny być tożsame. jeżeli nie są, to należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt.
wartości powinny utrzymywać się w granicach 200 jednostek [dla obu pozycji].
jeżeli wartość z poz. 3 [rzeczywista] przewyższa wartość z poz. 2 [żądana], to wskazuje to na nieprawidłowe działanie zaworu EGR. spowodowane może być to jego fizycznym uszkodzeniem [choćby zabrudzeniem], uszkodzeniem zaworu sterującego AGR, bądź fizycznym zaślepieniem EGR przez mechanika.
poz. 4 ? wysterowanie zaworu - winna utrzymywać się w granicach 40%.
oraz
2. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings.
ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. Zwracamy uwagę na poz. 2, 3 i 4.
a. poz. 2 określa tryb pracy zaworu EGR:
- OFF ? zawór zamknięty, silnik pracuje na powietrzu;
- ON ? zawór otwarty, silnik pracuje na mieszance powietrza i spalin.
b. poz. 3 określa ilość powietrza którą używa silnik. w przypadku trybu OFF, winna być ona wysoka [400 i więcej], z kolei w trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza ? zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180]. wartości różnić się będą w zależności od typu silnika.
c. poz. 4 określa wysterowanie zaworu EGR:
- 100% oznacza jego pełne zamknięcie;
- 0% oznacza jego pełne otwarcie.
podczas próby 003BS zawór EG będzie cyklicznie zamykany i otwierany. zwracamy uwagę na różnicę ilości powietrza w pozycji 3, w stosunku do pełnego otwarcia i pełnego zamknięcia.
różnice wartości powinny być znaczne; jeżeli nie są, to oznacza to, iż zawór nie działa poprawnie:
- jest niedomknięty ? tryb OFF, wartości nie osiągają 400, co oznacza, że silnik zamiast czystego powietrza otrzymuje spaliny, co ma wpływ na dynamikę;
- jest nie do końca otwarty ? tryb ON, wartości są wyższe niż wartość z poz. 3 w grupie 003 zwykłej, co oznacza, że silnik powinien otrzymywać spaliny, ale dostaje ich za mało, bądź w ogóle. nie ma to wpływu na dynamikę, jedynie trujemy środowisko i silnik pracuje głośniej i bardziej twardo.
Oraz widze niezgodnosc z tekstem z audiklub
2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej.
ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.
zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.
w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość.
U mnie przy pozycji OFF N75 osiaga wartosc 99,6 a nie 0% ?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 06.11.2011, 18:57:43 wysłane przez PiterEL
»
Zapisane
drugstore-onlinecatalog.com
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #116 -
Poniedziałek, 07.11.2011, 20:29:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
PiterEL
, wcześniej nie zapytałem,coś Ci się dzieje z autkiem że tak drobiazgowo w te logi wnikasz?
Zapisane
PiterEL
Świeżak
Offline
Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #117 -
Sobota, 03.12.2011, 14:14:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dziś zrobiłem logi gdyż mowie zobacze co z turbina, ruszałem sztange reka jak byla zaczepiona na łopatki i zaczeła skrzypieć
Poniżej logi
DYNAMICZNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64707.html
Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64708.html
]Log (1 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64709.html
]Log (2 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64710.html
]Log (3 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64711.html
]Log (4 - 008
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64712.html
Log (5 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64713.html
Log (6 - 010)
STATYCZNE NORMALNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64714.html
Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64715.html
Log (1 - 007)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64716.html
Log (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64717.html
Log (3 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64718.html
Log (4 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64719.html
Log (5 - 013)
STATYCZNE BASIC SETTING:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64721.html
Log (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64722.html
Log (1 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64723.html
Log (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64724.html
Log (3 - 004)
Proszę o ocene wszystkich gdyz wczoraj autko nagle mi zgasło jak odjechałem od domu jakies 300m i jak toczył sie to nie chciał zapalić dopiero zatrzymałem wyłączyłem zapłon policzyłem do 5 i odpalił. Zaden bład nie odpisał sie bo sprawdzałem. Czasem tez jak jade i depne nagle gaz to jakby ma chwilowe zastanowienie i dopiero rakieta. Dosłownie sekundowe opóznienie. Nie wiem czy coś sie dzieje. Wczoraj zanim zgasł ja mu gaz a on muła coraz bardziej miał az wlasnie wkoncu zgasł....
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 03.12.2011, 14:18:35 wysłane przez PiterEL
»
Zapisane
drugstore-onlinecatalog.com
gigipawel
Świeżak
Offline
Samochód: IBIZA 6K AHU 98R
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #118 -
Wtorek, 13.12.2011, 21:22:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Proszę o wyrozumiałość były to moje pierwsze próby i jeszcze kabelek coś niedomagał.
Mam problem wymieniłem rozrząd i od tego czasu z połowy baku robię nie 360Km tylko 280 co wydaje mi się dużą różnica.
Co to znaczy w grupie 004 przy kącie wtrysku BTDC ?
Logi:
000 BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65644.html
0003BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65645.html
0004 BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65649.html
Dynamiczne :
0003
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65647.html
0004
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65648.html
0008
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65650.html
0011
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65652.html
Logi robione na wirtualnej maszynie + VagCom3.112 i strasznie to muliło
Zapisane
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Prośba o ocenę logów
«
Odpowiedz #119 -
Niedziela, 18.12.2011, 19:16:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam:)
Proszę o sprawdzenie logów.
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66248.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66249.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66250.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66251.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66252.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66253.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66254.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66255.html
Dziękuje i pozdrawiam:)
Zapisane
Strony:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Prośba o ocenę logów
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...