+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201058 razy)
0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #105 - Poniedziałek, 16.05.2011, 19:01:18 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki:) A możesz mi jeszcze powiedzieć co może być spowodowane spadkiem mocy i wzrostem spalania, (wiem że mam uszkodzony wtrysk sterujący) Może mi powiesz jeszcze w jakich grupach logi zrobić żeby się coś więcej dowiedzieć będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam:)
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #106 - Wtorek, 17.05.2011, 11:57:26 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem już po kolejnych testach po zamianie N75 na N18 i według mojego odczucia było gorzej i przeładowanie wystąpiło bardzo szybko, dodatkowy objaw to szarpanie przy spokojnym dodawaniu gazu.
Dodatkowo robiłem kilka testów, i też zdarzały mi się objawy szarpania, ale zdarzało się że chodziło dobrze bez przeładowania.
LOGI:
przed zamianą w tych logach występowało u mnie szarpanie małe.
Log (0 - 003,008,011)
Log (0 - 003,008,011)
Przed zamianą pierwszy test przeładowanie szybkie
Log (0 - 003,011,008,003,011,008)
Po zamianie N18 na N75
Log (0 - 003,008,011)
Logi jak było ok:
Log (0 - 003,008,011)


Po powrocie czujników też występuje szarpanie przy spokojnym dodawaniu gazu.
Przypomne że w czujniku N75 mam ułamaną tą jedną rureczke po tej stronie gdzie są dwie to ta niżej, jednak da się ją nasunąć na rurke plastikową co jest w środku i jest połączone dosyć dobrze, nie wiem czy to może mieć wpływ na prace turbiny.
Czyli do czyszczenia turbo?


Napisano: Poniedziałek, 16.05.2011, 22:48:25


jeszcze mam pytanie jak zdjąć ten wąż od gruchy?przy czujniku czy przy gruszce,  i jaki ma być efekt?
pzdr
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #107 - Wtorek, 17.05.2011, 12:41:52 - NIEPRZECZYTANA »

moim zdaniem szarpanie jest wynikiem umierającej powoli przepływki, u mnie efektem ubocznym przepływki był również notlauf, patrząc na logi wydaje się że kierownice w turbo też mogą być lekko zapieczone...
a) sciągnij wąż przy gruszcze, efekty powinien byćtaki że turbo będzie wolniej wstawało i jesli to nie wina n75 to nie powinno być trybu awaryjnego..
b) zrób jeszcze log statyczny i dynamiczny nastawnika grupa 001


poczekaj jeszcze co Krisss napisze :)
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #108 - Niedziela, 22.05.2011, 14:46:45 - NIEPRZECZYTANA »

Ponawiam prośbę o więcej wskazówek, ponieważ w miedzy czasie autko mi zaczyna wariować, a dokładniej strasznie nasiliło się szarpanie, jakby sie strasznie dławił, nawet na jałowym biegu obroty dławią się, wczoraj odpiałem wtyczke od przepływki i jest ok ale bez mocy, stąd moje pytanie:
Czy to na pewno przepływka czy odpięcie jej oszukuje jakiś inny wadliwy element?
pzdr
Zapisane
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #109 - Poniedziałek, 06.06.2011, 16:41:26 - NIEPRZECZYTANA »

Czy może ktoś zerknąć na moje logi i powiedzieć co jest nie tak.... :-\

Statyczne
zimny silnik
Log (0 - 000,007,001)

rozgrzany
meas.Blocks:
Log (0 - 004,007,013)
Log (1 - 023,018,014)
Log (2 - 000,001,003)
BasicSettings:
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 011)

dynamiczne:
Log (0 - 010,008,004)
Log (1 - 011,008,003)
Log (2 - 000,001,003)


dodam ze przeplywka jest nowa (oryginał BOSH) bo stara się skończyła
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #110 - Poniedziałek, 06.06.2011, 21:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: docan
dodam ze przeplywka jest nowa (oryginał BOSH) bo stara się skończyła
Jak na nową to coś słabo mierzy. Od 3000obr zaczyna ciąć dawkę.
Zapisane

docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #111 - Poniedziałek, 06.06.2011, 21:54:19 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie to mnie miedzy innymi zastanawia...  :-\  a coś poza tym....?
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #112 - Poniedziałek, 24.10.2011, 19:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

czy ma ktos dane jak powinny wygladac logi silnika ARL w serii oraz po programie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
PiterEL Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM

« Odpowiedz #113 - Piątek, 04.11.2011, 19:02:11 - NIEPRZECZYTANA »

Mogę prosic o ocene logów

Dynamiczne:

Log 008 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61889.html
Log 003 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61891.html
Log 011 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61890.html
Log 004 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61896.html

Statyczne Basic setting

Log 003 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61892.html
Log 004 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61893.html
Log 011 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61894.html
Log 000 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61895.html

Statyczne Measure Block

Log 000 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61899.html
Log 001 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61897.html
Log 003 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61898.html
Log 013 http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_61900.html


Chce sprawdzic czy z autem jest wszystko ok bo wymienialem w turbo zminna geometrie bo w ciagu roku trzeci raz zapiekła się i wywaliłem katalizator... Aha silnik 1.9 TDI ASV
« Ostatnia zmiana: Piątek, 04.11.2011, 19:09:58 wysłane przez PiterEL » Zapisane

Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #114 - Sobota, 05.11.2011, 18:05:10 - NIEPRZECZYTANA »

PiterEL, wszystko w normie  :ok:
Zapisane
PiterEL Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM

« Odpowiedz #115 - Niedziela, 06.11.2011, 18:53:11 - NIEPRZECZYTANA »

A czy nie jest zle ze w Basic Setting w grupie 003 i 011 czyli przy otwarciu EGR jest 99,6 % a nie 100% i tak samo przy sterowniu kierownicami w turbinie jest 99,6% ?

Oraz w measure block 003 według artykułu z audiklub:
1. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej.
należy zwrócić uwagę na na wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 ? wartości te winny być tożsame. jeżeli nie są, to należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt.
wartości powinny utrzymywać się w granicach 200 jednostek [dla obu pozycji].
jeżeli wartość z poz. 3 [rzeczywista] przewyższa wartość z poz. 2 [żądana], to wskazuje to na nieprawidłowe działanie zaworu EGR. spowodowane może być to jego fizycznym uszkodzeniem [choćby zabrudzeniem], uszkodzeniem zaworu sterującego AGR, bądź fizycznym zaślepieniem EGR przez mechanika.
poz. 4 ? wysterowanie zaworu - winna utrzymywać się w granicach 40%.

oraz
2. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings.
ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. Zwracamy uwagę na poz. 2, 3 i 4.

a. poz. 2 określa tryb pracy zaworu EGR:
- OFF ? zawór zamknięty, silnik pracuje na powietrzu;
- ON ? zawór otwarty, silnik pracuje na mieszance powietrza i spalin.

b. poz. 3 określa ilość powietrza którą używa silnik. w przypadku trybu OFF, winna być ona wysoka [400 i więcej], z kolei w trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza ? zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180]. wartości różnić się będą w zależności od typu silnika.

c. poz. 4 określa wysterowanie zaworu EGR:
- 100% oznacza jego pełne zamknięcie;
- 0% oznacza jego pełne otwarcie.

podczas próby 003BS zawór EG będzie cyklicznie zamykany i otwierany. zwracamy uwagę na różnicę ilości powietrza w pozycji 3, w stosunku do pełnego otwarcia i pełnego zamknięcia.
różnice wartości powinny być znaczne; jeżeli nie są, to oznacza to, iż zawór nie działa poprawnie:
- jest niedomknięty ? tryb OFF, wartości nie osiągają 400, co oznacza, że silnik zamiast czystego powietrza otrzymuje spaliny, co ma wpływ na dynamikę;
- jest nie do końca otwarty ? tryb ON, wartości są wyższe niż wartość z poz. 3 w grupie 003 zwykłej, co oznacza, że silnik powinien otrzymywać spaliny, ale dostaje ich za mało, bądź w ogóle. nie ma to wpływu na dynamikę, jedynie trujemy środowisko i silnik pracuje głośniej i bardziej twardo.


Oraz widze niezgodnosc z tekstem z audiklub

2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej.
ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.
zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.
w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość.

U mnie przy pozycji OFF N75 osiaga wartosc 99,6 a nie 0%  ?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 06.11.2011, 18:57:43 wysłane przez PiterEL » Zapisane

Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #116 - Poniedziałek, 07.11.2011, 20:29:44 - NIEPRZECZYTANA »

PiterEL, wcześniej nie zapytałem,coś Ci się dzieje z autkiem że tak drobiazgowo w te logi wnikasz?
Zapisane
PiterEL Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Philippines
Samochód: SEAT EXEO 2.0 TDI CAHA 170KM

« Odpowiedz #117 - Sobota, 03.12.2011, 14:14:58 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś zrobiłem logi gdyż mowie zobacze co z turbina, ruszałem sztange reka jak byla zaczepiona na łopatki i zaczeła skrzypieć
Poniżej logi
DYNAMICZNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64707.htmlLog (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64708.html]Log (1 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64709.html]Log (2 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64710.html]Log (3 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64711.html]Log (4 - 008
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64712.htmlLog (5 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64713.htmlLog (6 - 010)

STATYCZNE NORMALNE:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64714.htmlLog (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64715.htmlLog (1 - 007)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64716.htmlLog (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64717.htmlLog (3 - 004)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64718.htmlLog (4 - 001)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64719.htmlLog (5 - 013)

STATYCZNE BASIC SETTING:
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64721.htmlLog (0 - 000)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64722.htmlLog (1 - 011)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64723.htmlLog (2 - 003)
http://vaglog.rtnet.pl/pepe_lodz_64724.htmlLog (3 - 004)

Proszę o ocene wszystkich gdyz wczoraj autko nagle mi zgasło jak odjechałem od domu jakies 300m i jak toczył sie to nie chciał zapalić dopiero zatrzymałem wyłączyłem zapłon policzyłem do 5 i odpalił. Zaden bład nie odpisał sie bo sprawdzałem. Czasem tez jak jade i depne nagle gaz to jakby ma chwilowe zastanowienie i dopiero rakieta. Dosłownie sekundowe opóznienie. Nie wiem czy coś sie dzieje. Wczoraj zanim zgasł ja mu gaz a on muła coraz bardziej miał az wlasnie wkoncu zgasł....
« Ostatnia zmiana: Sobota, 03.12.2011, 14:18:35 wysłane przez PiterEL » Zapisane

gigipawel Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: IBIZA 6K AHU 98R

« Odpowiedz #118 - Wtorek, 13.12.2011, 21:22:43 - NIEPRZECZYTANA »

Proszę o wyrozumiałość były to moje pierwsze próby i jeszcze kabelek coś niedomagał.
Mam problem wymieniłem rozrząd i od tego czasu z połowy baku robię nie 360Km tylko 280 co wydaje mi się dużą różnica.
Co to znaczy w grupie 004 przy kącie wtrysku BTDC ?

Logi:

000 BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65644.html

0003BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65645.html

0004 BS
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65649.html



Dynamiczne :

0003
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65647.html


0004
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65648.html


0008
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65650.html


0011
http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65652.html

Logi robione na wirtualnej maszynie + VagCom3.112 i strasznie to muliło :(
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #119 - Niedziela, 18.12.2011, 19:16:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam:)
Proszę o sprawdzenie logów.
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66248.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66249.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66250.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66251.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66252.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66253.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66254.html
http://vaglog.rtnet.pl/mmirek1993_66255.html
Dziękuje i pozdrawiam:)
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: