+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344355 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #75 - Wtorek, 20.02.2007, 22:01:37 - NIEPRZECZYTANA »

W mojej pompce są 3 zaciski.
Na srodkowym jest"masa" na stałe.
Na zewnętrznych pojawia się "+" w zaleznosci czy zamyka czy otwiera
na stałe do momentu zmiany.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #76 - Wtorek, 20.02.2007, 22:03:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
W mojej pompce są 3 zaciski.
Na srodkowym jest"masa" na stałe.
Na zewnętrznych pojawia się "+" w zaleznosci czy zamyka czy otwiera
na stałe do momentu zmiany.

Dokladnie mi sie tez tak wydaje ale do zamkniecia wystarczy tylko impuls a pozniej samo dziala do zatrzymania?  Jakim cudem?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #77 - Wtorek, 20.02.2007, 22:29:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
W ASO za bluzg sie placi najwiecej  


Ja nie będe robić tego w ASO, tylko w podmiejskim zakładzie no name, może ktoś jednak wie jak to się nazywa dokładnie, bo być może kolega ma akurat z tym problem.
Jest w drzwiach od kierowcy, pod tapicerką, biała puszka do niej dochodzą przewody od ciśnienia.
Może to poprostu zamek... :mrgreen: było nieszczelne i syczało przy otwieraniu zamka w drzwiach od pasażera, więc gość w ASO wczoraj zrobił to na kleju, ale będe to wymieniać.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #78 - Wtorek, 20.02.2007, 22:35:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Doosia"
Ja nie będe robić tego w ASO, tylko w podmiejskim zakładzie no name, może ktoś jednak wie jak to się nazywa dokładnie, bo być może kolega ma akurat z tym problem.
Jest w drzwiach od kierowcy, pod tapicerką, biała puszka do niej dochodzą przewody od ciśnienia.
ja bym to nazwal silownik pneumatyczny  ;-)
Jezeli solidnie sklejone to nie bedzie potrzebna wymiana, wielkie cisnienie tam nie panuje.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #79 - Środa, 21.02.2007, 07:01:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Dokladnie mi sie tez tak wydaje ale do zamkniecia wystarczy tylko impuls a pozniej samo dziala do zatrzymania? Jakim cudem?

W pompce znajduje się mechanizm ,przełacznik i elektronika która tym steruje.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #80 - Środa, 21.02.2007, 08:13:09 - NIEPRZECZYTANA »

Tracer ma rację - wystarczy impuls - wiem, bo podłączałem alarm nieoryginalny z mechanikiem i trzeba było centralkę właśnie na impuls jeden nastawić.
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
krukowski
Gość



« Odpowiedz #81 - Środa, 21.02.2007, 10:10:17 - NIEPRZECZYTANA »

Wiecie co widze ze czeka mnie rozbiorka hehe nie wiem ale te syczenie to nie bylo syczenie tylko to tak jakby pompka w bagazniku nad czyms myslala tak pi pi cos tam chodzilo hehe :) watpie ze jest gdzies przeciek powietrza bo pracuje tak samo jak pracowala ale to tylko ze ona otwierala dzrzwi i od razu ryglowala a jak z przodu drzwi byly otwarte to do skutku otwiera zamyka, jezeli ktos mi moze pomoc co musze zrobic co rozebrac co sprawdzic i jak sie dobrac bo niestety nie znam sie na tym i wole zasiegnac porady jak sie do czegos dobrac zeby na wstepie nie rozwalic  :zakrecony: pompa jest caly czas podlaczona jak przekrecam kluczyk to slysze tak jak zawsze jakby sie ladowala taki sygnal przez 2s po czym odpalam auto, no nic narazie pozostaje bez centrala, powiedzcie mi moze jak krok po kroku rozebrac  drzwi przednie  na co zwrocic uwage bo zajme sie tym w sobote w garazu i jak dobrac sie do tej gumki w wlewie paliwa??
Dzieki wszsystkim za porady ale tak jak napisalem dajcie mi dokladne instrukcje co jak i gdzie i najlepiej by bylo na fotkach hehe jezeli daloby rade :) a ja w sobote wjezdzam w garaz i rozbieram dzwi tylko tez prosdze o inst jak to zrobic :P

narazie i dzieki  :pub:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #82 - Środa, 21.02.2007, 10:27:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krukowski"
pompa jest caly czas podlaczona jak przekrecam kluczyk to slysze tak jak zawsze jakby sie ladowala taki sygnal przez 2s po czym odpalam auto,
slyszysz wtedy pompe paliwa w zbiorniku  :zakrecony:
Cytat: "krukowski"
powiedzcie mi moze jak krok po kroku rozebrac drzwi przednie na co zwrocic uwage
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=580.0 malo masz?

[ Dodano: 2007-02-21, 10:33 ]
Cytat: "Tracer"
W pompce znajduje się mechanizm ,przełacznik i elektronika która tym steruje.
Tyle tez wiem  :chytry:
Nie rozumiesz chyba pytania ktere zadaje juz 3 raz jak sie nie myle  :satan:
Skoro pomka ma stala mase i 2 impulsowe plusy (zamykanie, otwieranie) to czemu pracuje po szybkim wylaczeniu tego obwodu??
Dobieralem sie do kabli w dzwiach i po szybkim zwarciu i rozwarciu kabelkow pompuje do zamkniecia lub otwascia. Skad ma wtedy napiecie?????
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #83 - Środa, 21.02.2007, 10:44:13 - NIEPRZECZYTANA »

Na mój gust to ma jeden plus impulsowy do otwierania i zamykania, a drugi plus to zasilanie.. Możliwe to rozwiązanie?
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #84 - Środa, 21.02.2007, 10:48:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "heartless"
Na mój gust to ma jeden plus impulsowy do otwierania i zamykania, a drugi plus to zasilanie.. Możliwe to rozwiązanie?

W taki sposob nie bardzo bo pompka nie dziala przemiennie tylko moze pompowac kilka razy po sobie w jedna strone.
Moze byc tak: masa, staly plus oraz kabel w ktorym idzie raz plus, raz masa
Ale w dzwiach sa 2 plusy impuslowe i cos by je musialo zmieniac (na ten zmienny sygnal) tylko co??
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krukowski
Gość



« Odpowiedz #85 - Środa, 21.02.2007, 10:58:51 - NIEPRZECZYTANA »

raby,
Cytat: "raby"

dzieki wielkie za linka, zobacze rozbiore drzwi pewnie to i tak nic nie da znajac zycie ale dobiore sie do tego g... i zobacze moze tam cos jest nie tak kto wie :) a co do
Cytat: "raby"
slyszysz wtedy pompe paliwa w zbiorniku :zakrecony:

to hehe no widzisz dlatego mowie ja sie na tym nie znam

Jak zrobie te dzrzwi, zobaczymy co sie bedzie dzialo, no jak bedzie to samo to niestety jazda bez centrala bo mam powazniejsze wydatki -- bike :D hehe  :mrgreen:

[ Dodano: 2007-02-21, 12:27 ]
Wiecie co teraz to juz mnie to zastanawia rozmawialem z sasiadem tak samo mial kiedy akumulator byl slaby mowi zebym naladowal akumulator i od razu centralny bedzie dzialac! i Wiecie co moze i ma racje bo jak kiedys mialem tak samo pojechalem do wrocka i z powrotem lacznie 100km od razu dzialal moze to jednak wina aku ? o lol nie wiem na weekendzie wstawie go do ladowania, hehe  zobaczymy dam znac :P

[ Dodano: 2007-02-21, 19:33 ]
Wiecie co powiem wam tyle przejechalem pod dom z pracy- 5km zamykam dzrzwi dzrzwi sie zaryglowaly otwieram otwiera sie wszystko znow dziala magia po prostu jedna wielka magia  :szpieg:
Zapisane
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #86 - Niedziela, 11.03.2007, 02:52:40 - NIEPRZECZYTANA »

i co dziala do dzis??
ja juz drugi silownik zmieniam w swojej ibizie 3d
najpierw klapa potem drzwi pasazera
w klapie tylko gumke zmienilem bo sie przetarła
w drzwiach pasazera gorzej - syczy przy zamykaniu i chyba caly zamek do wymiany znalazlem na allegro od golfa III nie wiem czy pasuje
i tez pompka pracuje przy zamykaniu chyba z 30 sec a otwieranie z pilota nia dziala
moze ma ktos do opchniecia zamek pnemat do drzwi prawych???
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #87 - Niedziela, 11.03.2007, 07:04:16 - NIEPRZECZYTANA »

Pneumatyka zamka jest prosta jak cep.
Oblej tą owalną pokrywke pneumatyki w którą
wchodzi przewód przy zatrzaskach które ja przytrzymują
klejem z glutownicy.
To ją uszczelni i zamek bedzie jak nowy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #88 - Niedziela, 11.03.2007, 11:48:15 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki za rade - napewno sprobuje
obawiam sie tylko ze przepona moze byc uszkodzona co wy na to??
tam w tym owalnym zbiorniczku musi byc jakis element gumowy i tam moze byc uszkodzenie
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #89 - Niedziela, 11.03.2007, 22:25:39 - NIEPRZECZYTANA »

To mozna otworzyc i zobaczyć.
Ja stawiam na nieszczelną obudowę
chyba ze ktos ingerował dosrodka ???
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: