+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Co jeszcze oprócz cewki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co jeszcze oprócz cewki  (Przeczytany 25569 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 28.02.2013, 17:03:03 - NIEPRZECZYTANA »

w fajke ale normalna co idzie do swiecy
tylko solidnie ja wcisnij gdzies do masy aby nie wypadla, nie polecam tez trzymac reka :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #31 - Piątek, 01.03.2013, 08:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: andrzejakb
Co do świecy jak spradzic przy nastepnym wystepku mojego auta?? włozyc ją w ta fajke co od cewki idzie i przyłozyc do masy??
Miałem tak w Corobie z silnikiem 1,6 ALM
Najlepiej w ciemno wymienić cewke na Beru , tym bardziej jesli cewka ma swoje lata.
Zwróc uwage czy dzieje sie tak jak jest wilgoc a na mrozie nie.
Cewka dostaje małyc peknięć i VN ucieka do masy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
andrzejakb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 95r. 1,6

« Odpowiedz #32 - Piątek, 01.03.2013, 12:21:44 - NIEPRZECZYTANA »

jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale wczoraj mialem kolejna przygode... auto zgaslo mi podczas jazdy! Jechalem około 150 km/h nagle auto zgasło ale po okolo 5 sekundach załapało i jechałem dalej
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #33 - Piątek, 01.03.2013, 12:30:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: andrzejakb
no i nie spradzwilem... nie zdążyłem bo auto odpaliło
Cytat: andrzejakb
jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale wczoraj mialem kolejna przygode... auto zgaslo mi podczas jazdy! Jechalem około 150 km/h nagle auto zgasło ale po okolo 5 sekundach załapało i jechałem dalej
Na pewno masz zajebiście ważne rzeczy do roboty i usterka auta, która może łatwo doprowadzić do wypadku (np. zgaśnięcie przy wyprzedzaniu) może poczekać...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
andrzejakb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 95r. 1,6

« Odpowiedz #34 - Piątek, 01.03.2013, 13:30:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: andrzejakb
no i nie spradzwilem... nie zdążyłem bo auto odpaliło
Cytat: andrzejakb
jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale wczoraj mialem kolejna przygode... auto zgaslo mi podczas jazdy! Jechalem około 150 km/h nagle auto zgasło ale po okolo 5 sekundach załapało i jechałem dalej
Na pewno masz zajebiście ważne rzeczy do roboty i usterka auta, która może łatwo doprowadzić do wypadku (np. zgaśnięcie przy wyprzedzaniu) może poczekać...
Czytałeś wszystko od początku?? Miałem sprawdzic gdy auto mi nie odpala. Czytając ze zrozumieniem - narazie auto mi odpala a zgasło mi ostatnim razem podczas jazdy (dlatego nie mialem okazji sprawdzić), miałem wyskoczyc na maske pędzącego auta??
« Ostatnia zmiana: Piątek, 01.03.2013, 13:31:50 wysłane przez andrzejakb » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #35 - Piątek, 01.03.2013, 13:47:55 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, ale powinieneś zająć się problemem jak najszybciej - jak tylko odpalił Ci za drugim razem. Choćby jeden raz :!:
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #36 - Piątek, 01.03.2013, 14:20:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: andrzejakb
Czytałeś wszystko od początku?? Miałem sprawdzic gdy auto mi nie odpala. Czytając ze zrozumieniem - narazie auto mi odpala a zgasło mi ostatnim razem podczas jazdy (dlatego nie mialem okazji sprawdzić), miałem wyskoczyc na maske pędzącego auta??
Czytałem i zrozumiałem tyle, że sprawa ciągnie się już od tygodnia, masz poważną usterkę w aucie, szukasz pomocy na forum i popindalasz od czasu do czasu 150 km/h. W zasadzie nie moja sprawa, ale ja bym podszedł do tematu poważniej, tyle.
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
andrzejakb Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 95r. 1,6

« Odpowiedz #37 - Piątek, 19.04.2013, 00:43:49 - NIEPRZECZYTANA »

czekam aż mi znów nie będzie chciał odpalić aby sprawdzić tak jak radził mi "raby" skoro narazie odpala co mam zrobić innego?? wymianiac odrazu cewke w ciemno?? to nie jest koszt 20 zl Panowie

Napisano: Piątek, 01.03.2013, 16:34:25


Witam Ponownie.... na jakis czas problem zanikł lecz znów sie pokazał... :( wymieniłem kable zapłonowe i cewke wczoraj, natomiast dziś rano problem sie powtórzył odlaczylem na pół minuty kostke od cewki sprawdzalem miernikiem napiecie (są trzy piny) na oby dwóch było napiecie przez chwile (na przekręconym zapłonie) lecz po chwili na jednym z tych pinów napiecie znikło poczym podłączyłem spowrotem kostke do cewki i auto odpaliło.... Może mi ktoś pomóc?? Jak powinny wyglądać napiecia na tych pinach w kostce??

Napisano: Środa, 17.04.2013, 20:06:44


Nikt nie potrafi widze pomóc... Na różnych forach wyczytalem ze to bedzie najprawdopodobniej czujnik halla, nie przekonywalo mnie to ponieważ rok temu te same objawy mojego auta wyleczyła nowa cewka (wcześniej jednak pewien mechanik stwierdził ze to czujnik halla i wymienil mi caly aparat zapłonowy co nie rozwiązało problemu), w tym roku jednak wymiana cewki nie pomogła, nowe świece i przewody również, iskry nadal nie ma na przewodzie WN... Stwierdziłem że może może tym razem to jednak ten czujnik. Znalazłem ten stary aparat zapłonowy, zdjalem tą kopułkę z aparatu w samochodzie i założyłem na ten stary kostke również podpiąłem, przekrecilem zapłon po czym ręką, szybkim ruchem zakrecilem podstawą aparatu zapłonowego i iskra na WN się pojawiła. Jutro chciałbym wymienic ten caly aparat, nigdy tego nie robiłem chciałbym prosić o jakieś rady które ułatwią mi tą wymiane zebym przypadkiem czegos nie sknocił... bede wdzieczny za każdą wskazówkę.
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Co jeszcze oprócz cewki
Skocz do: