+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT  (Przeczytany 17052 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wolf
Gość



« Odpowiedz #15 - Wtorek, 29.08.2006, 19:13:08 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli są poluzowane to należy je bezwzględnie dokręcić ale UWAGA dokręcać należy ostrożnie z wyczuciem bo gwinty mogą się pozrywać lub łby śrubek ukręcić. Dobrze jest użyć preparat typu "stop-gwint" wtedy śrubki już nie powinny się wykręcić.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 29.08.2006, 21:27:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Wolf"
Dobrze jest użyć preparat typu "stop-gwint" wtedy śrubki już nie powinny się wykręcić.


Albo paćnąc gwint i spód łba silikonem :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Kuma
Gość



« Odpowiedz #17 - Środa, 30.08.2006, 09:49:25 - NIEPRZECZYTANA »

Nie napisałem plastik tylko płaski- literówka, sorki.
Zapisane
Shizo
Gość



« Odpowiedz #18 - Sobota, 02.09.2006, 09:47:54 - NIEPRZECZYTANA »

a czy pod tą klapką na cztery sruby jest jakaś uszczelka która może się zniszczyć podczas otwierania? Nie wiem czy warto tam zaglądać, jest takie przysłowie: "NIE RÓB Z DOBREGO LEPSZEGO"
Zapisane
Wolf
Gość



« Odpowiedz #19 - Sobota, 02.09.2006, 13:40:24 - NIEPRZECZYTANA »

Ta uszczelka jest złączona z klapką. U mnie była ta klapka parę razy zdejmowana i nic się nie stało (nie ciągnie lewego powietrza). Dobrze jest przesmarować przed załoożeniem tą uszczelkę jakimś preparatem do uszczelek to przedłuży jej żywot :mikolaj:
Zapisane
zlop
Gość



« Odpowiedz #20 - Wtorek, 19.12.2006, 15:05:49 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzilem u siebie te srubki i wyglada na to ze jest dobrze. Zaniepokoilo mnie tylko to ze zobaczylem tam olej. Czy to jest normalne? :niewiem:  Prosze o szybka odpowiedz bo w piatek jade z Irlandii do polski na swieta i nie wiem czy mam cos z tym zrobic czynie.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 19.12.2006, 17:19:38 - NIEPRZECZYTANA »

W układzie dolotowym olej pojawia sie z tzw. odmy która zasysa pary ze skrzyni korbowej
do filtra powietrza. Im silnik starszy tym jest tego więcej. Najlepiej odłączyc ten wąz od filtra powietrza , olej wyczyścic a na wąż odmy załozyć taki mały filterek .
Olej nie syfi wtedy przepustnicy i znika problem falujących obrotów. ;-)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
zlop
Gość



« Odpowiedz #22 - Środa, 20.12.2006, 03:21:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki!!!! Uspokoiles mnie.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #23 - Środa, 20.12.2006, 11:57:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"

Olej nie syfi wtedy przepustnicy i znika problem falujących obrotów. ;-)


I masz chłodniejszy dolot  :mrgreen:
Tak niektórzy sobie "tuningują auto" ale zastanawiam się ile to tak na prawdę daje... :niewiem:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Shizo
Gość



« Odpowiedz #24 - Środa, 20.12.2006, 14:24:13 - NIEPRZECZYTANA »

Przepustnica sama sie czyści jak sie robi większe przebiegi dziennie.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
Skocz do: