Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT (Przeczytany 17052 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wolf
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 29.08.2006, 19:13:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jeżeli są poluzowane to należy je bezwzględnie dokręcić ale UWAGA dokręcać należy ostrożnie z wyczuciem bo gwinty mogą się pozrywać lub łby śrubek ukręcić. Dobrze jest użyć preparat typu "stop-gwint" wtedy śrubki już nie powinny się wykręcić.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 29.08.2006, 21:27:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Wolf"
Dobrze jest użyć preparat typu "stop-gwint" wtedy śrubki już nie powinny się wykręcić.
Albo paćnąc gwint i spód łba silikonem
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Kuma
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 30.08.2006, 09:49:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie napisałem plastik tylko płaski- literówka, sorki.
Zapisane
Shizo
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #18 -
Sobota, 02.09.2006, 09:47:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
a czy pod tą klapką na cztery sruby jest jakaś uszczelka która może się zniszczyć podczas otwierania? Nie wiem czy warto tam zaglądać, jest takie przysłowie: "NIE RÓB Z DOBREGO LEPSZEGO"
Zapisane
Wolf
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #19 -
Sobota, 02.09.2006, 13:40:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ta uszczelka jest złączona z klapką. U mnie była ta klapka parę razy zdejmowana i nic się nie stało (nie ciągnie lewego powietrza). Dobrze jest przesmarować przed załoożeniem tą uszczelkę jakimś preparatem do uszczelek to przedłuży jej żywot :mikolaj:
Zapisane
zlop
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #20 -
Wtorek, 19.12.2006, 15:05:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Sprawdzilem u siebie te srubki i wyglada na to ze jest dobrze. Zaniepokoilo mnie tylko to ze zobaczylem tam olej. Czy to jest normalne?
Prosze o szybka odpowiedz bo w piatek jade z Irlandii do polski na swieta i nie wiem czy mam cos z tym zrobic czynie.
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 19.12.2006, 17:19:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
W układzie dolotowym olej pojawia sie z tzw. odmy która zasysa pary ze skrzyni korbowej
do filtra powietrza. Im silnik starszy tym jest tego więcej. Najlepiej odłączyc ten wąz od filtra powietrza , olej wyczyścic a na wąż odmy załozyć taki mały filterek .
Olej nie syfi wtedy przepustnicy i znika problem falujących obrotów.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
zlop
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 20.12.2006, 03:21:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzieki!!!! Uspokoiles mnie.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #23 -
Środa, 20.12.2006, 11:57:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tracer"
Olej nie syfi wtedy przepustnicy i znika problem falujących obrotów.
I masz chłodniejszy dolot
Tak niektórzy sobie "tuningują auto" ale zastanawiam się ile to tak na prawdę daje...
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Shizo
Gość
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
«
Odpowiedz #24 -
Środa, 20.12.2006, 14:24:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przepustnica sama sie czyści jak sie robi większe przebiegi dziennie.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Ostrzeżenie dla posiadaczy silników 1.6 8V AFT
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...