Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty. (Przeczytany 251720 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
antharax
Świeżak
Offline
Skąd: Śląsk
Samochód: Seat Ibiza 3 1.4 TDI
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #210 -
Niedziela, 14.04.2013, 10:12:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: mac456x9 Sobota, 13.04.2013, 22:27:11
Na śląsku masz gościa który się nazywa Aligator czy jakoś tak. Program będzie kosztował 900-1000zł. Dołóż bo jak Ci się jakiś garażownik doczepi do auta to potem tylko się będzie sypać.
Turbo zależy jak było traktowane. Jeżeli jedziesz autostradą 170 i zjeżdżasz na parking to czekasz i 1-2 minuty. Jak jedziesz spokojnie na miejsce parkingowe pod sklepem to 30 sekund starczy.
O auto dbać trzeba porządnie i tyle. Olej na czas, dobry jakościowo, nie ciskać go długo z gazem w podłodze i tyle.
Tak, tuner przed wirusem sprawdza stan silnika.
Orientujesz sie jak dlugo trwa zabieg u Aliego?? poszukalem co nieco na necie i polecaja go wiec moze to bedzie pewniejsze niz tego co ja mam. Poprostu chce miec pewnosc ze bedzie to zrobione dobrze i bez problemowo, nie chce klopotow.
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #211 -
Niedziela, 14.04.2013, 10:16:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
zobacz też CTR Tuning...oni dosyć często robią Ibizy i to tak grubiej
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
deejay-13
Świeżak
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Mały Vario'T
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #212 -
Niedziela, 14.04.2013, 12:19:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
W tej kwestii nie zawsze jest tak że tanio to gotowiec albo zły program. Mnie program kosztował 300zł i jest napisany świetnie. Spokojnie i bezdymnie mogę ciągnąć do 5 tyś obr/min i nie ma spadku
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #213 -
Niedziela, 14.04.2013, 14:17:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
czas to pewnie ze 3-4h. Standardowo. Ale co za różnica w sumie? Jak masz poczekać przy aucie chwilę dłużej.
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #214 -
Niedziela, 14.04.2013, 15:40:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: deejay-13
W tej kwestii nie zawsze jest tak że tanio to gotowiec albo zły program. Mnie program kosztował 300zł i jest napisany świetnie. Spokojnie i bezdymnie mogę ciągnąć do 5 tyś obr/min i nie ma spadku
Pachnie mi tu jakoś gotowcem...
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #215 -
Niedziela, 14.04.2013, 15:50:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mixer
, by się w sumie zgadzało. Czas pracy 2x mniejszy, brak hamowania przed i po. To pewnie i ze 3-4 stówki wyjdą.
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #216 -
Niedziela, 14.04.2013, 16:06:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ta na zasadzie...jaki masz silnik 1,9 tdi np asv aha czyli robimy program na 135 koni a po 3-4 miechy i leci sprzęgło turbo itd
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #217 -
Niedziela, 14.04.2013, 17:09:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: antharax
Jak dlugo powinienem czekam by turbina wystygla po ciezszej jezdzie?? wystarczy te 15-20 sek ?
To ja dłużej czekam po zwykłej jeździe...Tutaj jest to kwestia otwarta jak bardzo ci się spieszy i jak bardzo samochód dostał popalić. Przy ostrym pałowaniu zostawiam samochód na kilka minut żeby sobie pochodził. Podobnie jest po zakończeniu dłuższej trasy.
To czy opłaca się robić remap 1.4 TDI...oczywiście że nie. Żadna modyfikacja się nie opłaca, ale chyba nie o to tutaj chodzi...
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #218 -
Niedziela, 14.04.2013, 19:09:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ziemniak26
Żadna modyfikacja się nie opłaca, ale chyba nie o to tutaj chodzi...
Dlaczego?
Czy wersja 101KM jest w tej samej cenie co 130KM? Z tego co wiem to taniej wychodzi soft, niż mocniejsze auto.
Zapisane
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #219 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 08:06:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Taniej wychodzi kupić i jeździć 101 KM w serii. O to chodziło ziemniakowi, prawda?
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #220 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 09:08:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: tchopz Poniedziałek, 15.04.2013, 08:06:52
Taniej wychodzi kupić i jeździć 101 KM w serii. O to chodziło ziemniakowi, prawda?
No chyba, że tak.
Zapisane
ziemniak26
DieselPower
Użytkownik
Offline
Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #221 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 18:58:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Poza paroma wyjątkami, modyfikowanie samochodu pozostanie hobby a nie logicznym wyborem. Wersja Sport nigdy nie będzie FR, a FR nigdy nie będzie Cupra (w przypadku ibi). Moja mała pszczółka (tak wiem, pieszczotliwie mówię na tego kopciucha) objedzie nawet bardzo zdrową Cuprę, ale nigdy Cupry nie będzie udawać.
Co do 1.4 TDI...u mnie na studiach mawiano że z gó... bata nie ukręcisz. Oczywiście, że się da i że będzie ciekawiej jeździć...ale nigdy jak 1.9 TDI...itd itd...
Reasumując...jestem wielkim fanem tuningu i podkręcania silników, po prostu rozwala mnie pytanie czy się opłaca. Jasne, że nie...ale z tego marnotrawienia pieniędzy banan i mi z twarzy nie schodzi
Zapisane
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #222 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 19:29:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
ziemniak26
, powiem Ci, że takie 1.4 tdi po dobrym programie chodzi lepiej niż 1.9 o takiej samej mocy. Ma chyba lżejsze turbo i w moim odczuciu jest mniejsza turbo dziura. Ale wiadomo, taki 1.4 przy 140-150koniach wymięka, gdzie 1.9 można na 220-230zrobić.
Zapisane
deejay-13
Świeżak
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Mały Vario'T
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #223 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 20:22:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Żaden gotowiec. Program napisany pod moje graty. Najwyższy moment przy 2500 obr tak jak chciałem by sprzęgło jak najdłużej wytrzymało i turbo dmucha do końca. Jak dobrze mi wiadomo trudno zrobić korektę gotowca (każdy tuner steruje dawkami inaczej) a tutaj była robiona więc.. Gość seryjne auta stroi za normalną kasę a pomodzone taniej. Jedna z lepszych osób zajmująca sie tym na podkarpaciu
Zapisane
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
«
Odpowiedz #224 -
Poniedziałek, 15.04.2013, 23:28:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: mac456x9
takie 1.4 tdi po dobrym programie chodzi lepiej niż 1.9 o takiej samej mocy
Nie nie będzie, bo to fizycznie nie możliwe. 1.4 jest gorzej wyrównoważony, ma mniejszą pojemność. Mniejsze turbo nie wiele da bo i spalin mniej do jego napędzenia. Także zawsze zrobione 1,9 na np. 150 KM będzie chodzić lepiej niż 1,4 zrobione na 150 KM.
No chyba, że o jakiejś padniętej, seryjnej 1,9 mówimy...
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...