+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 250822 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #255 - Środa, 26.06.2013, 10:49:46 - NIEPRZECZYTANA »

Nie żebym miał pojęcie, ale kolega raczej pyta o to czy jak np. zrobi soft i zostawi seryjne turbo to czy będzie ono bardziej dostawać w tyłek = większe ryzyko awarii, niż gdyby zrobił soft i włożył większe turbo ale chodzące nie na pełnych obrotach = mniejsze ryzyko awarii.
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #256 - Środa, 26.06.2013, 14:30:51 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet, tak, oczywiście. I zywotność silnika tez się zminiejszy. Z 600 na 400tys :)
Zapisane
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #257 - Środa, 26.06.2013, 18:34:39 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet flaszka Ci się należy, dokładnie o to mi chodziło :)

kacperix kurcze gdzie tak tanio można zrobić FMIC ? widziałem ceny 2~2,5 tyś zł za customa (z montażem)

Chyba pozostanie póki co program i ewentualnie FMIC/SMIC  ;D 
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #258 - Środa, 26.06.2013, 18:43:10 - NIEPRZECZYTANA »

A ja widziałem na alledrogo customa z rurami za 799 pln i to nawet do toledziaka z ASV-em. Rób soft, fmica i jak się coś wysra to będziesz wymieniał. A posypać się może wszystko. To stare auto. I nie znamy faktycznej kondyci silnika także nikt nie da Ci gwarancji, że coś poleci a co innego nie.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #259 - Czwartek, 27.06.2013, 08:45:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Witto
kacperix kurcze gdzie tak tanio można zrobić FMIC
u siebie w garażu,
kupujesz fmic od iveco albo t5 ~100pln, do tego pare kolanek i rury z nierdzewki ~100pln, do tego wąż fagumitu i opaski ~100pln i za 300pln masz fmic który spokojnie do twoich potrzeb wystarczy.
Zapisane
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #260 - Piątek, 28.06.2013, 18:30:20 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, będzie soft na początek :)

Jakie turbo pasuje P&P do ASV ? z ASZ trzeba coś przerabiać? a coś większego?
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #261 - Sobota, 29.06.2013, 00:35:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Witto
Jakie turbo pasuje P&P

U mnie siedzi ASZ. Większe to ARL lub hybryda.

Cytuj
z ASZ trzeba coś przerabiać? a coś większego?

Należy obrócić część zimną o odpowiedni kąt, dociąć rurę od IC oraz dokupić przejściówkę (inna średnica rury IC).
Zapisane

executor95 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Szczuczyn
Samochód: Seat Ibiza 2003 1.9 TDI 130km

« Odpowiedz #262 - Środa, 21.08.2013, 18:42:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, jestem posiadaczem 6-ścio biegowej Ibizy 1.9 TDI (130KM) z 2003 roku. Chciałbym zrobić coś, aby autko miało niezłe rasowe brzmienie bo jak wiadomo diesle nie pracują zbyt ciekawie oraz oczywiście wycisnąć z tego autka więcej mocy. Proszę o wskazówki na co mam zwracać uwagę i na czym wyjdę najlepiej.

Myślałem nad wymianą:
1) filtra powietrza na stożkowy, tylko tutaj pojawia się pytanie czy mogę bez obawy o spadek mocy oraz wydajność silnika? Jeżeli tak to jaki ten filtr zakupić?
2) wydech, jaki wydech będzie wystarczająco dobry, aby moc nie spadła, a brzmienie było zadowalające?
3) chip tuning, która firma robi to na tyle dobrze, aby nie okazało się, że zamontowano mi badziewie, które zniszczy mi silnik
4) turbina, nie mam pojęcia co z nią? Jaką kupić? Czy nie wpłynie to źle na silnik?

Proszę o pomoc gdyż widzę, że są na tym forum zapaleńcy którym jestem i ja, lecz muszę się jeszcze wiele nauczyć. Jakie części będą odpowiednie i nie w kosmicznych cenach?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #263 - Środa, 21.08.2013, 19:05:24 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznij od przeczytania tego wątku od jego pierwszej strony.
Zapisane
czesoi Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 2006 1.9Tdi 74Kw AXR

« Odpowiedz #264 - Wtorek, 15.09.2015, 10:06:07 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Panowie, co da się osiągnąć z silnikiem 1.9TDI 74KW z Ibizy z 2006r?
Przebieg aktualnie 220tyś km.
Zapisane
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #265 - Wtorek, 15.09.2015, 10:28:37 - NIEPRZECZYTANA »

Po samym programie pewnie coś około 130-140KM i 300-320Nm
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #266 - Wtorek, 15.09.2015, 16:01:31 - NIEPRZECZYTANA »

Mój AXR seryjnie wypluł 120koni i 276NM. Po programie za pierwszym razem 145 i 340NM. Po pierwszej korekcie na moją prośbę - 142 i 320. Później znów jechaliśmy w dół i zostało na 140 i 313NM. Od tego czasu zrobione 60tys i brak usterek.
Zapisane
czesoi Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 2006 1.9Tdi 74Kw AXR

« Odpowiedz #267 - Środa, 16.09.2015, 16:22:21 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli bez zastrzeżeń mogę zrobić na nim 130 koni?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #268 - Środa, 16.09.2015, 17:46:38 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli bez zastrzeżeń mogę zrobić na nim 130 koni?
nawet 230
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #269 - Środa, 16.09.2015, 22:33:11 - NIEPRZECZYTANA »

Oj chyba najmocniejsze ATD (a to praktycznie to samo co AXR) w Polsce ma coś ponad 240 KM, ale to wcale nie jest limit tego silnika. O limicie może więcej powiedzieć Masters, który lata temu doprowadził do pogięcia korbowodów przy (jeśli dobrze pamiętam) ponad 600 Nm.
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: