+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Montaz alatmu STIG 06 MAX
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Montaz alatmu STIG 06 MAX  (Przeczytany 14468 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Czwartek, 13.12.2007, 22:30:35 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Na  poczatek posłuze sie linkiem kolegi ktory zamiescił schemat alarmu - mam taki sam.

http://img220.imageshack.us/img220/87/obraz6hy0.jpg

Wiec tak. Kupilem alarm i mam zamiar sam go zamontowac.
Jak narazie przeczytałem instrukcje kilka razy no i w miare czaje co i jak, tylko mam pytanie gdzie ja mam znalesc te wszystkie rzeczy - kable w samochodzie.
Mam Cordobe 98' z seryjnym alarmem i wyczytałem ze jednostka starego alarmu jest gdzies w okolicy schowka. Czy u mnie tez tak jest? (bo to było w innym roczniku)
Te wszystkie kabelki jak: od drzwi, od klapy tylnej przedniej, od centralnego one muszą wchodzić lub wychodzić z tego alarmu.
Wiec myśle ze jakbym znalazł ta starą jednostke to byloby mi troche łatwiej.

Może koledzy polecą mi dobre miejsce na odcinke. Co odciąć zeby było najpewniej.

Jesli ktos ma zdjecia, porady lub inne propozycje to jestem otwarty...

pozdro
dzieki
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 13.12.2007, 23:12:12 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli nigdy tego nie robiłeś to najprościej szukać konkretnych podłączeń przy urzadzeniach. najwyzej kable będą dłuzsze.
zasilanie , syrenka , kierunkowskazy i przałącznik dzwi i juz działa.
Tak w uproszczeniu.W zalezności od modelu w silniku jest krańcówka albo nie.
Mozna dorobić. Tak samo z bagażnikiem.
Ewentualnie jak masz miernik to możesz szukac kabli od kierunków przy przełączniku zespolonym.
Z odcieciem bym nie przesadzał bo na to są proste sposoby ,żeby obejśc a sobie zycie utrudnisz.
Dodaj ewentualnie jakąś blokadę mechaniczną. Odciecia wymysla sie samemu bo najlepsze są nietypowe patenty ;)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.12.2007, 23:17:20 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #2 - Piątek, 14.12.2007, 06:40:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
No to jesli chodzi o alarm to hmm ja mialem nie orginalny i byl za skrzynka bezpiecznikowa (pod kierownica).
Teraz wszystko przenioselm za schowej.
Troche zabawy jest ale wszystko jest fajnie i nie narzekam.
Jesli masz syrene z wlasnym zasialniem to robisz tak jak napisali.
Pod alarm podlanczasz impuls + , a - izolujesz. + i - bezposrednio z akmy lub szukaj czegos innego gdzie jest 12V. Minusa nie oplaca sie ciagnac z akmy wiec obok bezpiecznikow jest taka otwarta skrzyneczka (brazowa) gdzie jest poodlaczony na stale - i z tamtad mozesz brac.
Kable kierunkow maja kolor brazowy.

Dam koledze rade.
Kup sobie kilkunasto przewodowy kabel (on na kazdej zyje ma cyferke) i sobie zrob swoj schemacik podlaczeniowy.
Pozniej do samej kostki izolujesz i nie widac jaki kolor gdzie co i jak.

Jesli bys mial jakies pytania to wal smiało.

Aha jeszcze jedno
Uwazaj na czujniki mikrofalowe.
Maja strasznie słaba izolacje.
Zadarłem o slupek i sie obdarła ze skory.

Pozdrawiam.

Przypomnialem sobie jedna rzecz.
Widze ze masz cordobe i jesli masz silowniki od centralnego elektryczne to musisz zastosowac przekaznik. U mnie jest 5 silownikow i centralka nie dawala rady.
W zestawie masz przekaznik wiec zrob tak:
przewody niebieskie przewody zlacz razem, czerwone tez, pozniej do mastera trzeba dac mase i podlaczyc kable + impuls i - impuls do przekaznika a nastepnie z przekaznika na centrale.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 14.12.2007, 06:45:01 wysłane przez taz » Zapisane

:google:
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #3 - Piątek, 14.12.2007, 19:17:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Tak w uproszczeniu.W zalezności od modelu w silniku jest krańcówka albo nie.
Mozna dorobić. Tak samo z bagażnikiem.

Krancówki juz mam zamontwane i sa sprawne bo jak otwieram maske lub bagaznik to zalacza mi sie ten fabryczny alarm.

Cytuj
Widze ze masz cordobe i jesli masz silowniki od centralnego elektryczne


Pneumatyczne mam. Alarm posiada przełaczna zworke do centralnego. Daje 4s sygnał do siłownikow pneumatycznych

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Piątek, 14.12.2007, 19:24:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Daje 4s sygnał do siłownikow pneumatycznych
tylko nie wiem po co  :-\ u mnie pneumatem steruje impuls < 1s
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #5 - Piątek, 14.12.2007, 19:31:14 - NIEPRZECZYTANA »

PWL, skoro tak to masz sprawe prosta
raby, seryjne alarmy tez maja 4 sec impulsik. Moze masz jakas wydajna pompke albo cus
Zapisane

:google:
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #6 - Piątek, 14.12.2007, 19:45:02 - NIEPRZECZYTANA »

Głownie to chodzi mi o znalezienie tych wszystkich bebechow w samochodzie .


Mam taki opis:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 14.12.2007, 19:52:11 wysłane przez PWL » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Piątek, 14.12.2007, 20:23:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: taz
raby, seryjne alarmy tez maja 4 sec impulsik. Moze masz jakas wydajna pompke albo cus
zwykla jakie kiedys montowali...
wystarczy tylko "cyknac" kabelkami z dzwi a pompra juz dziala
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 20.12.2007, 07:01:27 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Podczas montazu wisiał mi przewód dolutowany do zasilania seryjnego alarmu i w pewnym momencie dotknoł o schowek (tam jest taka blacha) no i dupa - zwarcie. Podłaczyłem to na krótko.

A teraz pytanie gdzie moge znalezc bezpiecznik lub cos co mogło pasc na skutek zwarcia.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 20.12.2007, 08:44:07 - NIEPRZECZYTANA »

Bezpieczniki są pod kierownicą z lewej strony w tym modelu.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 20.12.2007, 10:07:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Bezpieczniki są pod kierownicą z lewej strony w tym modelu.

taa  :ok:

Zle sprawdziłem pierwszym razem. Poszedł nr 21 odpowiezialny za zegar, licznik i cos tam
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 20.12.2007, 10:15:33 - NIEPRZECZYTANA »

PWL, po prostu misisz wiedziec gdzie sie podlaczyles  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 20.12.2007, 11:08:20 - NIEPRZECZYTANA »

Podłaczyłem sie równolegle do seryjnego alarmu.
Miałem zwarcie no i widac ze seryjny alarm jest podłaczony pod bezpiecznik 21 ot tyle.
Dałem juz niezalezne napiecie na alarm.

Zauwazyłem ze mozna wyjac bezpiecznik, idzie za tym odłacznie seryjnego alarmu i autko zapala bezproblemowo. Dlatego dałem zasilanie z akumulatora.

Zastanawiam sie nad nowym tematem o jakiejs rozsadniej odcince

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 20.12.2007, 13:11:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Zastanawiam sie nad nowym tematem o jakiejs rozsadniej odcince
:nonono: juz bylo...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 20.12.2007, 14:26:08 - NIEPRZECZYTANA »

Takiego konkretnego to nie widziałm.


Ludzie pisali ze mozna dac odcinke na sterownik.

Zastanawiałem sie nad zapłonem. a Czy mozna dac przekaznik na przewody niskiego napieca dochodzace do cewki?

Myslałem tez o pompie paliwa, no ale mam gazik. A jak wyciagnołem ta tablice bezpieczników to mysle ja cie jak cos tam wlutuje jak tam taki bajzer.

Ewentualnie czekam na jakies mądre pomysły.

Jesli był jakis "konkretny" temat o odcince to prosze  linka
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Montaz alatmu STIG 06 MAX
Skocz do: