Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwne zachowanie wskaźników i brak możliwości uruchomienia  (Przeczytany 13225 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
czesterski
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Otwock

« Poniedziałek, 13.11.2006, 23:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
Po przejechaniu ok. 25 km na postoju na skrzyżowaniu na biegu jałowym samochód mi zgasł. Po ponownym włączeniu zapłonu miałem dziwne zachowanie wskaźników. Obrotomierz zaczął wariować i kontrolka od świec czasem sie zapalała i gasła (wszystko na wyłączonym silniku).

Próby kręcenia rozrusznikiem nie odnosiły skutku

2 dni wcześniej uszczelniałem w podszybiu plastykowe gniazdo od filtra pyłkowego bo przeciekało do środka. Lałem tam sporo wody tak ze w samochodzie była kałuża. Nadal jest wilgoć w wykładzinie.

W podszybiu polałem też wodą po kablach od sterownika silnika ale od tamtego czasu zrobiłem prawie 80 km i nic się nie działo.
Silnik ponadto pracował na niskim poziomie oleju w silniku, ale wątpie żeby to miało jakiś związek(??).

Czy ktoś ma jakiś pomyśł (zapewne zwarcie tylko gdzie)? To może mieć cos wspolnego z niemożnością podpiecia sie do sterownika silnika i bledu 1314 oraz z pomaranczową trójkątną kontrolka (sterowanie silnika) ?  Czy sygnał na obrotomierz podawany jest bezpośrednio ze sterownika silnika?

Dodam żę po postoju calodniowym samochód odpalił.
Zapisane

Ibiza 110KM 1.9 TDI '00
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 14.11.2006, 00:11:52 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam pytan :neutral:

Sorry za post nic nie wnoszacy do tematu ale po tym co przeczytalem poprostu cycki mi opadly...
Zapisane

ro-dan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: GÓRNY ŚLĄSK
Samochód: CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 14.11.2006, 01:48:48 - NIEPRZECZYTANA »

...olaboga :!: ...uważaj żebyś ich sobie nie podeptał :satan: ...
Zapisane

CORDOBA 6L COOL+ 1,4 16V BKY 2005
 :arrow: cool+ :ok:
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 14.11.2006, 07:53:39 - NIEPRZECZYTANA »

Spróbuj rozebrac komputer i umyć go spirytusem czystym!!! w miejscach gdzie pojawił sie jakis nalot. Moze da sie uratować.Potem dobrze wysusz np na kaloryferze kilka  godzin
połoz na noc....
Jesli nie zadziała ....
 ..Alegro  :hmm: bywaja po 200 300 PLN urzywane bo nowy to z 1,5 kPLN :hmm:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Shizo
Gość



« Odpowiedz #4 - Wtorek, 14.11.2006, 09:42:50 - NIEPRZECZYTANA »

Dla ścisłości nowe ECU np.6K0906025E w ASO 4360zł, używki kupiłem dwie jedną za 150 druga 200 obydwa nie dziaiłały. Nie polecam allegro!!! Lepiej jechać na szrot przełożyć kompa na miejscu i jak coś nie halo to od razu podziękować sprzedawcy.
Zapisane
czesterski
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Otwock

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 14.11.2006, 10:37:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"

Sorry za post nic nie wnoszacy do tematu ale po tym co przeczytalem poprostu cycki mi opadly...


Czy na moje pytanie istnieje oczywista odpowiedz??

Cytuj
Spróbuj rozebrac komputer i umyć go spirytusem czystym!!!

Próbowałem ale przy rozkręcaniu sruby były dość mocno zapieczone i sobie odpusciłem. Spóbuje ponownie

Cytuj
Lepiej jechać na szrot przełożyć kompa na miejscu i jak coś nie halo to od razu podziękować sprzedawcy.

Jak mycie nie pomoże to bede szukał. Tylko przydałyby sie do tego orginalne kluczyki bo imobilazer nie zadziała (chyba). Na alegro miałem możliwość kupienia ale bez kluczyków :(.

Dodam ze cos takiego zdarzyło mi sie pierwszy raz, a jeżdze nim już przesło 3000 km - kontrolka ster. silnika pali sie od początku.
Ibi poszła dzisiaj do elektryka zobaczymy jaka bedzie diagnoza.

Dzieki za pomoc i czekam na kolejne sugestie.
Zapisane

Ibiza 110KM 1.9 TDI '00
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 14.11.2006, 13:28:03 - NIEPRZECZYTANA »

Przy pomocy Vag-a zgrywa sie kluczyki z kompem.
Moze ktos z forumowiczów podałby klawiszologię ...?????hę?????
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
czesterski
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Otwock

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 14.11.2006, 13:37:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Moze ktos z forumowiczów podałby klawiszologię ...?????hę?????

Bym był wdzięczny :mrgreen:
Zapisane

Ibiza 110KM 1.9 TDI '00
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 14.11.2006, 13:57:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
oze ktos z forumowiczów podałby klawiszologię ...?????hę?????


a prosze
2.2.1   Dla modeli z immobilizerem poza zestawem wskaźników.

Funkcja 25 – immobilizer
Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, kod poprzedzamy zerem)
                              XXXXX
Funkcja 10 – dopasowanie
            Kanał 01

2.2.2   Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników

Funkcja 17 – zestaw wskaźników
Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem)
Funkcja 10 – dopasowanie
            Kanał 21


 :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
czesterski
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Otwock

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 14.11.2006, 21:14:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "DeDeK"
czterocyfrowy tajny kod

a skąd go wziąć?  :chytry:
Zapisane

Ibiza 110KM 1.9 TDI '00
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 14.11.2006, 21:57:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "czesterski"
a skąd go wziąć?

Normalnie to od poprzedniego wlasciciela.
Ale mnie tez interesowalaby mozliwosc uzyskania kodu w inny sposob (jesli jest takowy)
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 14.11.2006, 22:08:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Normalnie to od poprzedniego wlasciciela.

W jakich papierach samochodu powinien znajdować się ten kod?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 14.11.2006, 22:51:26 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam jakiegos koda na drugiej parze kluczykow, ale nie wiem czy to to.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #13 - Środa, 15.11.2006, 09:38:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Ja mam jakiegos koda na drugiej parze kluczykow, ale nie wiem czy to to.

Ten kod na plastikowej przywieszce :?:
I ten jest do immobilajzera, czy też do docięcia kluczyka :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Środa, 15.11.2006, 19:28:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
W jakich papierach samochodu powinien znajdować się ten kod?

Tyle wyczytalem w instrukcjach.
Cytat: "KYS"
Ten kod na plastikowej przywieszce  
I ten jest do immobilajzera, czy też do docięcia kluczyka

Obstawialbym to pierwsze. W kazdym razie zawsze mozna sie sprobowac zalogowac do VAGa. Jesli to nie te cyferki to po jednej nieudanej probie nic nie powinno sie uwalic
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Dziwne zachowanie wskaźników i brak możliwości uruchomienia
Skocz do: