+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mały remoncik GT TDI AFN
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mały remoncik GT TDI AFN  (Przeczytany 36420 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #45 - Środa, 04.10.2006, 21:32:53 - NIEPRZECZYTANA »

Tak na pewno by mnie objechal na swojej serii :mrgreen:  nie rozśmiszaj mnie , poza tym nie zadaje pytan na forum zeby sie klocic, jak to jest tajemnica handlowa to ok. Dowiedziałem sie z tego tematu tyle:
-za szybko moment Ci rosnie i za wczesnie moze to zajechac sprzeglo
(co to znaczy wogóle za szybko, napisałeś ze 500 obr i przyrost o 100%, a jaki ma być ten przyrost 50%,70%?)Przecież ja was nie pytam co tam ma być wgrany tylko jak powinno być dostrojone moje autko ogólnie bez zdradzania tajników i wartości
-moment max trzeba przeniesc na 2300-2500
Coś jeszcze ominalem albo nie umiem czytać?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #46 - Środa, 04.10.2006, 22:45:36 - NIEPRZECZYTANA »

Popatrz na przebieg krzywych w serii i po programie. Wyciagnij wnioski, myslenie nie boli.

Moment powinnien miec jak najbardziej plaski przebieg, czyli powien utrzymywac mniej wiecej ta sama wartosc od 2200 do 4000obr. Jezeli max. wartosc momentu przy 2200obr wynosi np. 200nm to powinna sie ona ( ta wartosc czyli te 200nm) utrzymywac do powiedzmy 4000obr, oczywicie bedzie tendencja spadkowa ale nie az taka jak u Ciebie.

Inaczej wyjasnic tego nie umiem, pozatym sam expertem nie jestem, jak cos to poprawcie ;-)
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #47 - Środa, 04.10.2006, 22:50:34 - NIEPRZECZYTANA »

Ok dzieki za jakąś próbę pomocu ale to juzrqaczej rozumiem tylko jakby to było takie proste utrzymamć moment w lini poziomej to pewnie każdy by mógł zrobić super program, a mozecie mi powiedzieć ile powinienem mieć max Nm?Rozumiem że przy ok 2300-2500 powinien być max ale ile?300,310,320?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #48 - Środa, 04.10.2006, 23:17:42 - NIEPRZECZYTANA »

IMO ok 280 byloby odpowiednie, ale jak mowie ja sie na tym nie znam :mrgreen:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 05.10.2006, 08:28:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Tak na pewno by mnie objechal na swojej serii :mrgreen:  nie rozśmiszaj mnie


A Ty sluchaj sie innych. OBJECHAL BY CIE BEZ KLOPOTU !!!!
Zobacz jego wykres w serii, te dwa pomiary z fala.

Moc podobna jak u Ciebie moment powyzej 3tys tez podobny. Przy startowaniu spod swiatel licza sie parametry powyzej 3000 i tam jego SERIA jest lprawie identyczna z Twoim softem....
A ja wiem jak Misiu jezdzi i jak biegi przeklada  :satan:

No ale wracajac do tematu momentu kolo 300Nm (mowimy o sofcie na ulice) jak najdalej na obrotach (ile wyjdzie to zalezy od konkretnego egz).
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość



« Odpowiedz #50 - Czwartek, 05.10.2006, 09:26:37 - NIEPRZECZYTANA »

Hej Rob
Jestem analitykiem z zawodu i powiem ci że masz racje z tym autem misia.Przeanalizowałem wykres i lepszy moment mam tylko od 1750-2350 a potem jestem w plecy.Zresztą porównywnie teraz aut jest chyba bez sensu ponieważ mam niesprawne turbo i jka bedzie juz wszystko ok to wtedy bedziemy mogli porównywać i krytykować.Powiem Ci też że program roba moim analitycznym okiem jest całkiem całkiem tylko mi sie ta górka nie podoba przy 2700.Nie powinno być chyba czegoś takiego jak takie górki mocy na wykresie, ponwinien być chyba bardziej płaski bez górek i dołków, ale oczywiscie to jest moje analityczne spojrzenie oprte tylko na jakimś szukaniu zasad i reguł.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #51 - Czwartek, 05.10.2006, 15:35:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
mi sie ta górka nie podoba przy 2700.Nie powinno być chyba czegoś takiego jak takie górki mocy na wykresie,


Masz racje. Ale w aucie Misia juz turbina jest lekko przypieczona (kierownice spalin) i nie ma plynnej regulacji to co widzisz to byl chwilowy OB a pozniej spadek bo komp chcial cisnienie ustabilizowac. Ale skoro po zimie nowe turbo zakladane to po co teraz te zwalac i czyscic :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
cinek
Gość



« Odpowiedz #52 - Czwartek, 05.10.2006, 15:41:58 - NIEPRZECZYTANA »

Podepnę się. rob555, co sugerujesz mi w kolejnym etapie modyfikacji AFN'a? FMIC to wiem, ale z czego Iveco, BMW? Wtyski z ASV coś mi dadzą? Turbo AWX? Buda to ibiza 6k 99'.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 05.10.2006, 16:43:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cinek"
Podepnę się. rob555, co sugerujesz mi w kolejnym etapie modyfikacji AFN'a? FMIC to wiem, ale z czego Iveco, BMW? Wtyski z ASV coś mi dadzą? Turbo AWX? Buda to ibiza 6k 99'.


Ja mam iveco i do tej budy najmiej przerobek potrzebnych. Powinien do 170-180KM wystarczyc wiec sporo zapasu.
Turbina od 130 fajnie daje moment i moc w gornych rejestrach.
Mozna sama turbine bez IC ale przy upalach bedzie auto puchlo.
Wtryski ASV odpusc sobie. Ja na AFN 157KM zrobilem wiec ASV duzo wiecej nie da.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
cinek
Gość



« Odpowiedz #54 - Czwartek, 05.10.2006, 21:24:20 - NIEPRZECZYTANA »

Więc IC + 130pd i można celować po 155KM. Najgorzej z orurowaniem, ale to już jakoś sztuka dla sztuki powinno powstać. Tak BTW z jakiego iveco masz? aluminiowe boczki czy plastik?
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #55 - Piątek, 06.10.2006, 08:15:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cinek"
Więc IC + 130pd i można celować po 155KM. Najgorzej z orurowaniem, ale to już jakoś sztuka dla sztuki powinno powstać. Tak BTW z jakiego iveco masz? aluminiowe boczki czy plastik?


Jak nie masz klimy rurki puscisz w miare prosto. Jak masz to wspolczucie...
Mam ten z metalowymi boczkami ;]
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #56 - Piątek, 06.10.2006, 08:22:32 - NIEPRZECZYTANA »

Mysle ze kolega tominator nie do konca zobrazowal sytuacje, zapraszam do lektury:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=697759#697759

Cinek, jak masz klime to zapomnij ze IC z iveco 2,9tdi wejdzie, pomysl nad takim z 2,5tdi jest polowe cienszy, a pod te mody z powodzeniem wystarczy.

Orurowanie to pikus, najgorzej upchnac IC, potem jest juz gorki ;-)
Zapisane

wizz
Gość



« Odpowiedz #57 - Piątek, 06.10.2006, 09:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cóż, cały wątek, który przytoczyłeś, świadczy o fachowości owego tunera. Cośtam pisze o diagnostyce, a sam powinien się tym zająć, zamiast wirusować auto. Zrobienie wirusa w uszkodzonym samochodzie to naciąganie klienta na kasę.

I tworzenie teorii, że dużo momentu na dole jest zdrowe dla auta, to kretynizm.
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #58 - Piątek, 06.10.2006, 12:35:15 - NIEPRZECZYTANA »

Przeczytaliście mój wątek z forum vw i wiecie dokładnie wszystko na ten temat.CO o tym wszystkim sądzicie?
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #59 - Piątek, 06.10.2006, 12:38:03 - NIEPRZECZYTANA »

Zmien tunera...
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Mały remoncik GT TDI AFN
Skocz do: