Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Mały remoncik GT TDI AFN
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
3
...
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Mały remoncik GT TDI AFN (Przeczytany 36418 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Czwartek, 28.09.2006, 23:43:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hej
Jutro robię rozrząd i olej w mojej Ibi,jak poszedłem do dobrego zakłądu to policzyli mi tak:
Filtr oleju 34zł,Powietrza Knecht 48zł,paliwa 93zł,pasek-124zł,rolka 142zł,napinacz 105zł + olej Vavoline 10W40 -115zł/5l,robocizna 140zł
Mam pytanko : czy nmie przepłacam bo wszystko wychodzi mi ok 800zł?
Zapisane
heartless
Moderator
Offline
Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 29.09.2006, 00:36:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja na pierwszy remont (po kupnie z zagranicy auta) wydałem u znajomego 600 PLN - robiłem to, co Ty teraz, więc cena pewnie podobna (części do mojego tańsze - za robotę to samo
) Trochę dużo za filtr powietrza - nie wiem co to jest Knecht, ale normalnu kosztuje chyba w granicach 20 PLN. Filtr paliwa chyba też nie należy do najtańszych..
Zapisane
Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #2 -
Piątek, 29.09.2006, 06:37:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Knecht robi dobre filtry, ale faktycznie troche drogi ja ostatnio w IC placilem 18zl, filtr paliwa cos kolo 60zl, nie pamietam jak reszta, za kompletny rozrzad placilem cos kolo 700zl. Za to olej tani, za 115zl to nawet Lotosa sie nie kupi
Zapisane
http://seat-racing.pl
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Re: Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #3 -
Piątek, 29.09.2006, 07:52:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Hej
Jutro robię rozrząd i olej w mojej Ibi,jak poszedłem do dobrego zakłądu to policzyli mi tak:
Filtr oleju 34zł,Powietrza Knecht 48zł,paliwa 93zł,pasek-124zł,rolka 142zł,napinacz 105zł + olej Vavoline 10W40 -115zł/5l,robocizna 140zł
Mam pytanko : czy nmie przepłacam bo wszystko wychodzi mi ok 800zł?
Ceny w miare przyzwoite,troche drogi filtr paliwa i powietrza,tani olej,reszta cen ok.
Nie wymieniasz odrazu pompy wody? Radze ją też wymienić...
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Re: Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #4 -
Sobota, 30.09.2006, 15:00:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Miro"
Cytat: "Tominator"
Hej
Jutro robię rozrząd i olej w mojej Ibi,jak poszedłem do dobrego zakłądu to policzyli mi tak:
Filtr oleju 34zł,Powietrza Knecht 48zł,paliwa 93zł,pasek-124zł,rolka 142zł,napinacz 105zł + olej Vavoline 10W40 -115zł/5l,robocizna 140zł
Mam pytanko : czy nmie przepłacam bo wszystko wychodzi mi ok 800zł?
Ceny w miare przyzwoite,troche drogi filtr paliwa i powietrza,tani olej,reszta cen ok.
Nie wymieniasz odrazu pompy wody? Radze ją też wymienić...
Pompa wody w AFN nie jest napędzana paskiem rozrządu, więc jeśli wszystko jest OK wymieniać jej nie trzeba. Ceny w miare normalne. Lepiej na jakości nie oszczędzać
Pasek najlepiej kupić Contitech a rolki ruville lub SKF.
pozdr
Zapisane
Seat Leon TS bigT
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 01.10.2006, 16:19:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
misiu_tdi jak tam sprawuje sie Twoja Ibi po tuningu, ja tez zrobiłem tuning ale wyszło mi 128KM i 323Nm bo turbina jest chyba do czyszczenia bo jest duży dół na wykresie z hamowni i dopóki jej nie zrobię to nie ma sensu dalsze strojenie autka.
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 02.10.2006, 11:21:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
misiu_tdi jak tam sprawuje sie Twoja Ibi po tuningu, ja tez zrobiłem tuning ale wyszło mi 128KM i 323Nm bo turbina jest chyba do czyszczenia bo jest duży dół na wykresie z hamowni i dopóki jej nie zrobię to nie ma sensu dalsze strojenie autka.
No ja jak kupiłem auto to miało w serii 111 KM (na zapieczonej turbinie). Po wymianie rozrządu, czyszczeniu turbo, filtry itp seria wyszła 124 KM ). Teraz mam czipa takiego w miare lajtowego i mam 141 KM i auto naprawde zajebiście zasuwa
Niby dużo KM nie wzrosło, ale też wzrósł znacznie moment i naprawde jest kolosalna różnica w osiągach. Co więcej mam zrobiony totalny przelot wydechu i autko fajnie mruczy. Teraz mam jakies niecałe 8 sek do setki, a bedzie jeszcze szybciej
TUNE-UP rządzi
pozdro
P.S. Teraz własnie widze ze moc masz sporo mniejsza a moment większy niż u mnie. Masz seryjne turbo?
Zapisane
Seat Leon TS bigT
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 03.10.2006, 07:48:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Turbo jest seryjne ale jest do czyszczenia i od razu wymieniam wałek rozrządu na sportowy i jadę dostrajać auto pod sportowy wałek wiec jeszcze bedzie troche wiecej.Poza tym coś mi sie nie chce wierzyć że miałeś 124KM w serii, gadałem z kolesiem z hamowni i powiedział że AFNy maja do 118KM max przy super egzemplarzu, ale to także zależy od hamowni
, koleś mówił że gdzieś tam zmierzyli golfa i wyszło im 208KM a jak koles mierzył tydzień później tego samego golfa tam u niego to wyszło 175KM
Ja wiem że im wiecej koni tym klient bardziej zadowolony, ale bez przesady. Jak bedziesz miał okazje to spawdź sobie na innej hamowni ile ma autko. A co do wałka ponoć daje od 10-20KM wiec jak u mnie naprawde cos da to Ci dam adres kolesia i jak bedziesz chciał to sobie pogadasz.
P.S Masz swój wykres z hamowni? Jak tak to wrzuć na forum bo jestem bardzo ciekawy jak to u ciebie wygląda.
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #8 -
Wtorek, 03.10.2006, 08:26:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
IMO masz za male turbo pod walek i nie ma sensu sie w to pchac.
Zapisane
http://seat-racing.pl
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #9 -
Wtorek, 03.10.2006, 08:52:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
P.S Masz swój wykres z hamowni? Jak tak to wrzuć na forum bo jestem bardzo ciekawy jak to u ciebie wygląda.
Wykres masz
TUTAJ
Co do hamowni to nie mam zastrzezen. Kiedys porównywalismy z MAHA z TCC i roznice byly +- 3KM wiec bez dramatu. Fakt ze moment inaczej sie uklada (ale to inercja) i jest troche nizszy niz na obciazeniowce.
124KM byly w serii, naprawde. To auto smigalo juz jak po lekkim modzie.
P.S w 3miescie sa dupne hamownie...ta Vtechu jest najlepsza
Tak jak pisze Spoons ...wałek na takie mody..bez sensu. Lepiej wtryski 230
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #10 -
Wtorek, 03.10.2006, 10:37:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Poza tym coś mi sie nie chce wierzyć że miałeś 124KM w serii,
Człowieku ja serią lałem Golfa III po czipie na ok 140 KM w TDI.
Naprawde dziwny egzemplarz...jak to mówią znajomi: wściekła Ibiza
Rob ma racje, lepiej pakować w nowe wtryski bo te w AFN są dość poważnym ograniczeniem i nie dają rady. No i oczywiście FMIC (to konieczne). Ja po czipie w upały po kilku głębszych butach czułem sie jak w SDI 68 KM
Ja mam plan na wiosne: FMIC, duże turbo i może te wtryski sie skusze
Wtedy te 160 KM powinno byc spokojnie...
pozdr
Zapisane
Seat Leon TS bigT
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #11 -
Wtorek, 03.10.2006, 10:46:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak mam dodać swój wykres bo coś nie widzę tu takiej opcji?
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #12 -
Wtorek, 03.10.2006, 11:12:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Jak mam dodać swój wykres bo coś nie widzę tu takiej opcji?
Najpierw wrzuć wykres na serwer
www.imageshack.us
a potem skopiuj "direct link to image" i wstaw go w wiadomości jako "Img".
pozdr
Zapisane
Seat Leon TS bigT
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #13 -
Wtorek, 03.10.2006, 12:06:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
To jest mój wykres, powiedzcie mi ile kosztują wtryski ia jakie powinienem kupić do ibizy,czy jest sens je kupować bez zmiany turbiny?
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #14 -
Wtorek, 03.10.2006, 12:38:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kurka straszne masz rabnięcie momentu przy 2000 obr, moim zdaniem sprzęgło może Tobie za długo nie pochodzić. Ale pewnie przy tych 2000 ma kopa jak odrzutwowiec
Ja mam max moment przesunięty w okolice 2500 obr. Efekt jest niesamowity. Jade sobie spokojnie ok 2000 obr, jak mnie ktoś śmignie, to ciskam mocniej gaz i zaraz jak minie turbodziura mam max moment i jazdaaaaa
Co do wtrysków niech spec Rob sie wypowie, ale moim zdaniem jeśli chcesz atakowac ponad 150 KM to jest to niezbędne. A jak starcza co masz, to nie zmieniaj.
BTW gdzie robiłeś czipsa?
Zapisane
Seat Leon TS bigT
Strony: [
1
]
2
3
...
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Mały remoncik GT TDI AFN
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...