Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Mały remoncik GT TDI AFN
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Mały remoncik GT TDI AFN (Przeczytany 36422 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 03.10.2006, 12:42:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wirusa zrobił mi uysy z Łodzi, autka zbiera sie na początku strasznie, ale pewnie bede musiał odebrać trochę Nm ze względu na to że silnik może tego nie wytrzymać
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 03.10.2006, 12:47:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Musisz bardziej załagodzić przebieg momentu. Masz rąbnięcie a potem gwałtowny spadek, lepiej by było jak była mniejsza górka ale żeby dłużej sie utrzymywała moim zdaniem. Ja ze swojej strony gorąco polecam firme TUNE-UP ! Uderzaj do Roba po czipsa i wszelkie mechaniczne modyfikacje a napewno nie pożałujesz.
Zapisane
Seat Leon TS bigT
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 03.10.2006, 15:11:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Wirusa zrobił mi uysy z Łodzi, autka zbiera sie na początku strasznie, ale pewnie bede musiał odebrać trochę Nm ze względu na to że silnik może tego nie wytrzymać
Silnik wytrzyma ale sprzeglo poleci.
Pozaty softa masz niezaspecjalnego. Walniecie przy 2 tys a pozniej spadek.
Caly fun jest wtedy jak auto mozna do 4800 krecic u ciebie powyzej 3800 nic specjalnego sie nie dzieje a wsio spada pow 4500.
Wtryski 230 to koszt ok 2200zl
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #18 -
Wtorek, 03.10.2006, 16:11:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moim zdaniem rob nie masz racji, po co kręcić diesla do 4800? Ona najlepiej jeździ miedzy 2000-3500 i bez sensu jest dalsze krecenie go prawie do odcięcia.
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #19 -
Wtorek, 03.10.2006, 16:19:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Moim zdaniem rob nie masz racji, po co kręcić diesla do 4800? Ona najlepiej jeździ miedzy 2000-3500 i bez sensu jest dalsze krecenie go prawie do odcięcia.
Jeżeli zakres obrotów przy których samochód dobrze "ciągnie" jest większy, to rzadziej musisz zmieniać biegi a co za tym idzie masz lepsze przyspieszenie...
Najlepiej, żeby przebieg momentu był płaski jak stół od początku do końca obrotów
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #20 -
Wtorek, 03.10.2006, 16:55:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Rob jestes fachowcem to pomoz mi, jade wkrótce do Łodzi po dostrojenie softu. Jak ma mój wykres wyglądać po tym dostrojeniu? Weź ten co zapodałem i narysuj przebieg mocy i momentu na nim taki jaki Twoim zdaniem powinienm miec. Na jakiej zasadzie wywnioskowałeś że sprzegło może długo nie pochodzić?Czy Ibi misiu dobrze się zbiera na tym programie co zrobiłeś?Dużo lepiej niż moja po tym programie wstepnym co mam?misuiu jak u Ciebie zmieniło się spalanie?Jaka prędkość masz maksymalną?
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 03.10.2006, 17:17:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Co do wykresu zobacz sobie chocby na mój (podforum TUNE-UP). Tam za górką przy 2500 obr/min zaraz jest dołek (na serii był o wiele większy) ale to wina nie softu tylko zacina sie kierownica w turbince. Jeszcze moze da sie to lekko skorygować. Grzebac przy turbo juz nie bede, bo na wiosne cos większego sie szykuje, wiec szkoda roboty
Moment powinien byc mozliwie jak najbardziej płaski. Wtedy auto jest bardzo elastyczne w każdym zakresie obrotów. No i max moment nie powinien byc w okolicach 2000 gdyz sprzęgło dostaje mocno po głowie. Moja Ibi teraz zapina nieziemsko. mam jakies niecałe 8 sek do setki.
Prędkośc maxymalna mi wzrostła i mam napewno większa niz u Ciebie bo mój silnik obecnie to VTEC
i kręci sie do 5100 prawie
ostatnio zamknałem licznik (220). U Ciebie przy 4500 juz jest dół i nie ciagnie a u mnie taka sama wartośc jest dopiero przy prawie 5000 obr/min. Dawaj na czipsa do Gdańska
[
Dodano
: 2006-10-03, 18:18
]
Cytat: "Tominator"
Rob jestes fachowcem to pomoz mi, jade wkrótce do Łodzi po dostrojenie softu. Jak ma mój wykres wyglądać po tym dostrojeniu?
To Twój tuner tego nie wie, jak ma wyglądać?
[
Dodano
: 2006-10-03, 18:23
]
A spalanie zgodnie z planem troszke spadło. Oczywiście jak deptam gnoja to mam wieksze niz przed softem, ale nie ma nic za darmo, poza tym nie robiłem czipa po to by mi mniej palił
Ale przy normalnej jeździe w miare spokojnej spalanie naprawde spadło.
pozdro
Zapisane
Seat Leon TS bigT
wizz
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 03.10.2006, 18:06:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Moim zdaniem rob nie masz racji, po co kręcić diesla do 4800? Ona najlepiej jeździ miedzy 2000-3500 i bez sensu jest dalsze krecenie go prawie do odcięcia.
Teraz Ci tak jeździ, moje autko ciągnie ładnie do odcinki. Zobacz mój wykres (
TUTAJ
), tak powinien wyglądać przebieg momentu.
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 03.10.2006, 18:43:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
No wizz gratki...
Bardzo ładnie Ci sie układa moc i moment. Sama radość takim autkiem pomykać.
Niezłą moc uzyskaliście...Robiłeś tylko wtryski i chip?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 03.10.2006, 18:46:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
Moim zdaniem rob nie masz racji, po co kręcić diesla do 4800? Ona najlepiej jeździ miedzy 2000-3500 i bez sensu jest dalsze krecenie go prawie do odcięcia.
Chyba koledzy wyjasnili cos nie cos:)
Wiadomo ze diesel za bardzo krecic sie nie da ale porzez chipa mozna go zmusic by na "gorze" tez mial branie. Wtedy masz wiekszy zakres obr uzytecznych.
Pozatym taki strzal z momentu to zabojstwo dla sprzegla. Na przestrzeni 500 obr niutki rosna o 100%.....
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
wizz
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 03.10.2006, 20:40:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Miro
, to nie mój wątek, ale oprócz wtrysków i programu jest jescze turbo od ASZ
Robione u Roba
Zapisane
Tominator
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 03.10.2006, 22:17:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mój program nie jest dokończony dobrze bo turbina nie była w 100% sprawna.Poniżej macie wykresik autka na dokończonym programie mojego tunera, co sądzice na temat tego wykresu?
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #27 -
Wtorek, 03.10.2006, 22:27:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
O Bosz!!! Max moment przy 1800 obr/min!!! LOL Moim zdaniem średnia robota. Ale niech sie mądrzejsi wypowiedzą
Zapisane
Seat Leon TS bigT
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #28 -
Wtorek, 03.10.2006, 23:07:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "misiu_tdi"
i kręci sie do 5100 prawie
Po co ciagnac do 5100 bez walka
Jak dla mnie to przesada lekka zeby tak biedne tdi meczyc
Zapisane
http://seat-racing.pl
wizz
Gość
Mały remoncik GT TDI AFN
«
Odpowiedz #29 -
Wtorek, 03.10.2006, 23:41:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Program doskonały, jeśli chcesz zabić sprzęgło i takie tam. Moment
nie może
być tak nisko... najlepiej zrób test, wciśnij gaz do podłogi z 1500rpm. Zobaczysz, że buda zacznie się telepać.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
4
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Mały remoncik GT TDI AFN
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...