+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z obrotami przy 3000  (Przeczytany 41369 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
djey
Gość



« Wtorek, 07.03.2006, 18:39:00 - NIEPRZECZYTANA »

mam ibize 1.4 mpi 60KM 2001 stelle benzyna.. auto pali bardzo dobrze bo do strzalu nawet przy postoju calej nocy w mrozie -25 stopni.. obroty nie faluja.. ale do rzeczy: auto rozpedza sie prawidlowo do osiagniecia 3000 obrotow potem nastepuje zonk! zaczyna sie szarpanie jak by w wezu paliwa bylo powietrze.. szarpie nim i go dusi.. Bylem u mechanika ale komp nic nie wykazal a on sam nic nie znalazl co moze byc powodem.Wie ktos o co w tym biega?
Zapisane
bart30 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Oświęcim
Samochód: Opel Mokka Cosmo 1.4T 2014 RM2015

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 07.03.2006, 19:08:52 - NIEPRZECZYTANA »

W moim starym autku taki objaw miałem i wina jezała po stronie zatkanego filtra paliwe wymiana na nowy pomogła  :D
Zapisane

Obecnie Opel Mokka Cosmo 1.4T  2014 RM2015
Był Seat Ibiza Signo 1.4 2004
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #2 - Sobota, 03.02.2007, 15:28:14 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Mam ten sam problem w ibizce z 99 roku. Kolo 3000 tys zaczyna szarpac, kiedys zdarzalo sie to rzadko a teraz prawie za kazdym razem. Wymienilem i filtr paliwa i powietrza, na badaniu komputerowym jeszcze nie bylem bo nie wiem czy jest sens, bo moze to cos zupelnie innego. Chcialem tez zapytac jak resetuje sie komputer w ibizie, czy odpiecie klemy z akumulatora na 24 h wystarczy? Z gory dziekuje za odpowiedz.
Zapisane

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #3 - Sobota, 03.02.2007, 19:00:30 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie w dieslu bylo podobnie tj ciagnal do 3 tys i koniec imprezy.

Ale u mnie to byla przeplywka ktora dawala mi ciagle odczyt biegu jalowego wiec silnik nie mial po prostu mocy by ciagnac powyzej 3000 obr
Ale nie wiem czy w benzyniakach tez jest taki czujnik i czy beda podobne objawy.
Mozliwe ze dzieje sie cos innego i silnik wchodzi w tryb awaryjny (swoja droga do ilu wtedy moze sie bezyniak krecic?)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Sobota, 03.02.2007, 20:55:37 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli chodzi o czujnik zerowego otwarcia przepustnicy to jest cos takiego ale szarpie juz przy 2000 tys obr
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 04.02.2007, 14:51:41 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie to wyraznie zaczyna sie tuz kolo 3000. Nie mam pojecia co to jest i dlaczego, do 3 tys jest bez problemu, a pozniej :( Moze ktos ma jakies inne pomysly?
Zapisane

vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 04.02.2007, 16:34:52 - NIEPRZECZYTANA »

W TDI 3000 to ogranicznik jak sie wlacza tryb awaryjny wiec moze twoj silnik tez to lapie.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 04.02.2007, 20:04:50 - NIEPRZECZYTANA »

No to zeby wykluczyc krancowke to proponuje mache w gore uchylic przepustnice tak aby silnik jeszcze nie przerywal i ja nacisnac palcem. Jesli nie bedzie roznicy to omomierz czy jakies inne ustrojstwo do sprawdzania ciaglosci obwodu i sprawdzic ta krancowke. Oczywiscie wszystko to dotyczy silnika benzynowego na jednopunkcie.
Zapisane

marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 04.02.2007, 20:36:12 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź świece i przewody zapłonowe a jak to nie pomoże to prawdopodobnie cewka wysokiego napięcia ma przebicie i jest do wymiany.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 05.02.2007, 08:08:28 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie jest to samo,  ale ja stawialbym na przycierajaca sie pompe paliwa. od momentu gdy zaczela glosniej buczec strata mocy jest powalajaca, boje sie wyprzedzac bo moge sie nie zebrac. szykuje sie znowy demontaz.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 05.02.2007, 13:20:32 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, ja mam wielopunkt wiec ta opcja chyba odpada..co do cewki to jak ja sprawdzic? Pompa nie wydaje mi sie bo pracuje normalnie, jak dla mnie choc moge sie mylic. Jezeli to cewka to ile moze kosztowac nowa? I dlaczego akurat przy 3 tys?
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 05.02.2007, 13:50:45 - NIEPRZECZYTANA »

ja kupiłem nową z modułem,  Beru za 135PLN
u tego gościa http://www.allegro.pl/item162748833_cewka_zaplonowa_modul_beru_vw_audi_seat_f_vat_ss.html
choć widze ze podrożały do 146zł.. ale na prawde polecam, zarówno allegrowicza jak i cewke

[ Dodano: 2007-02-05, 14:01 ]
ale szczerze powiem że nie wydaje mi się aby to była cewka.. gdyby cewka miała przebicie to byłby problem z odpaleniem.. sprawdź może jak wyglądają kable WN czy na nich nie ma przebicie w miejscu gdzie kapturek nakładasz na świece.. ja miałem z tym problem że własnie tam miałem przebicie ale tylko na gazie to się ukazywało bo na benzynie jeździł okej (gaz wyższa temp spalania i większ iskra była potrzebna) tylko że wtedy auto jeździło na 3garach i od raz wiadomo o co chodzi..
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 05.02.2007, 17:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, zerkne na kable,ale to nadal nie wjasnie dlaczego dzieje sie  tak w poblizu tych 3 tys...to mnie najbardziej zastanawia...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 05.02.2007, 17:36:24 - NIEPRZECZYTANA »

ale dzieje się to w pobliżu 3tys obrotów czy powyzej?? przy 4i5k tez tak masz?
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 05.02.2007, 21:01:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "kacperix"
ale dzieje się to w pobliżu 3tys obrotów czy powyzej?? przy 4i5k tez tak masz

u mnie np. jest tak ze jak powoli ruszam jest ok, ale w momencie glebszego wcisniecia gazu jak dochodzi do owych 3tys. zaczyna ja tak zamulac jakby chodzila na 3 gary. i ani ruszyc ani zebrac sie do wyprzedzania, poki nie znajde rozwiazania pozostalo jezdzenie po emerycku, pomalutku delikatnie az wstyd.

gdzie to licho moze byc, czy mozliwe jest zeby pasek rozrzadu byl przesuniety o np. 1 zabek, niedawno mialem zmieniany, ale wtedy wydaje mi sie ze silnik by sie juz dawno rozlecial, albo pogieloby conajmniej 1 popychacz.

Pozdrawiam Gizzi
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z obrotami przy 3000
Skocz do: