+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 137370 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Mycha Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Ibiza II FL - ASV

« Odpowiedz #165 - Piątek, 10.09.2010, 21:23:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bRZOZA-Gda
wstawil wlasnie na tyl te podkladki to takie gumowe gowienka  daje rade teraz jest spowrotem 4cm wyzszy
Jak coś to tylko wytoczone albo dedykowane Weitec-a ale to półśrodki  :(

Cytat: raby
osobiscie doradzam wymiane sprezyn

Właśnie tylko jakich ? Są jakieś sportowe - twarde tylko nie obniżane do Ibizy II FL ASV czy można wsadzić serię ?
Czy będzie to jakoś współgrać z amortyzatorami Weitec- a ?

Dzięki za zainteresowanie sprawą.

Serdecznie pozdrawiam
Zapisane

Mycha
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #166 - Piątek, 10.09.2010, 21:26:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mycha
FL ASV czy można wsadzić serię ?
serie
ona tez juz jest obnizona
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #167 - Wtorek, 28.09.2010, 21:03:21 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Nie zakładam nowego tematu tylko napisze pytanko tu bo sadze ze to jest dobry post posiadam ibize jak w profilu zakupiłem sprężyny eibach -30/-25 (według katalogu) chciał bym je rozsądnie skompletować z dobrymi i nie drogimi amorkami prosił bym was o poradę bo mam problem nie chce wywalać kasy na Bilsteina b6 wiem ze jest polecany i dobry tak samo na kyb ultra sr ktorych cena tez jest dość spora według wypowiedzi innych nie tylko tu na forum można łączyć je ze seryjnymi co słabo będzie według mnie grac.Seryjnie ibiza jest jakos 2cm niższa niz podstawowe wersje z tego co wyczytałem.zastanawiam sie nad standardowym bilsteinem lub sportowym gt cupline lub mts chociaż słyszałem opinie ze to to samo Prosił bym o wasze odczucia może ktoś ma takie połączenie nie chce zeby byl beton tylko szukam komfortowych amorków

Napisano: Wtorek, 28.09.2010, 10:45:34


Jest ktoś w stanie mi pomoc ?? i coś doradzić bądź zasugerować :-\
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #168 - Wtorek, 28.09.2010, 21:12:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Vir3us
zastanawiam sie nad standardowym bilsteinem
zakladalem to u techno w tolku 2 tylna os na standardowym nizszym zawiasie i mi sie taka praca podoba
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #169 - Wtorek, 28.09.2010, 21:34:33 - NIEPRZECZYTANA »

mam w planie bilsteina B4 zalozyc bo wpadl mi taki w oko lecz sie zastanawiam a co z polaczeniem np z gt cupline??
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
Perhydrol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibi ABF

« Odpowiedz #170 - Niedziela, 21.11.2010, 20:39:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Denerwującą przypadłością mojego auta jest to, że nie mogę wozić nikogo ani niczego na tylnej kanapie bo koła strasznie trą o nadkola. Jedna osoba z tyłu + prosta droga nawet nawet, ale przy każdej dziurze trze. 2 osoby z tyłu to już tarcie cały czas, nawet na prostej. Na przeglądzie byłem ostatnio i gość stwierdził, że kończy się tylny lewy amortyzator.
Więc trzeba przy okazji wymiany dojść z tym zawieszeniem do ładu.

Auto leży tak:


Tył to amory patec i springi chyba też 40mm.

Kupiłem amory tylne mts technix bo takie mi polecili.
Ale tak myślę, że przydało by się wymienić też i sprężyny... bo tamte troszkę twarde są, a jak skrócę amorek to już będzie mogiła

Teraz pytanko bo opone mam 195/45R16 i dystans do tego 25mm.

Nie chcę brać już sprężyn na tył 40 tylko coś wyższego.
Zastanawiam się nad 30 bo powinno być już dobrze.
Na mapettuning jest do Cupry ale 20 na tył, ale to w serii chyba tak już było co nie? a to wg mnie może być koza straszna.

Czy jeżeli kupie sprężyny 30mm na tył i zostawię dystans to będzie gitara?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #171 - Niedziela, 21.11.2010, 20:55:12 - NIEPRZECZYTANA »

zamiast kombinować przy zawieszeniu zmień dystans z tyłu z 25 na 15 i wszystko będzie okej, dla sprawdzenia wywal dystans wsadź 3 osoby na tylną kanapę i uwierz że nic nie bedzie Ci ocierało
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #172 - Niedziela, 21.11.2010, 20:57:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Perhydrol
Czy jeżeli kupie sprężyny 30mm na tył i zostawię dystans to będzie gitara?
to jest taka loteria ze jak kupisz -20 to moze siedziec tak samo jak masz :P
juz nie jeden sie zdziwil...

Powiedz jaki przebieg wytzymal ten mts ?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Perhydrol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibi ABF

« Odpowiedz #173 - Niedziela, 21.11.2010, 21:36:38 - NIEPRZECZYTANA »

Ile wytrzymał mts? hmm na razie kilak dni na półce u mnie :P
jeszcze nie założony, czeka na to...

No właśnie nie chcę rezygnować  dystansu bo bez wg mnie koło jest za fest schowane i wygląda to do d*py za przeproszeniem...
wole dystans i dźwignąć go w górę...

Co do wywalenia dystansu i nie tarcia to też nie tak lux bo na zimówkach bez dystansu i tak trze bez nikogo, a z kimś to już w ogóle masakra...

wg mnie springi za fest...
zawsze zostaje modyfikacja na amorach co nie? jeżeli przy 30mm tarło by nadal to podnieść na amorze i winno być okej nie?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 21.11.2010, 21:42:29 wysłane przez Perhydrol » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #174 - Niedziela, 21.11.2010, 21:43:51 - NIEPRZECZYTANA »

aa zle przeczytalem, myslalem ze mts jezdzil i padl :pub:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #175 - Poniedziałek, 22.11.2010, 15:45:04 - NIEPRZECZYTANA »

Perhydrol
Nie wiem jakie masz ET felgi ale imho 25mm dystans to za duzo... ja mam dystans 20mm ale opona nizsza bo 195/40/16
daj 15mm bedzie bezpieczniej
Zapisane

Perhydrol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibi ABF

« Odpowiedz #176 - Poniedziałek, 22.11.2010, 16:18:50 - NIEPRZECZYTANA »

ET zaczerpnięte z allegro z takich felg co mam to 38.

Kurde sam już nie wiem czy kupić zawias 40tył, ściągnąć lub zmniejszyć dystans lub zmieć zawias 30tył i zostawić dystans...

No pogrzebałem i mam do wybory takie możliwości:
30/20
30/30
40/40
60/40

Co brać? przód chyba też wymienię przy okazji, żeby zawias doprowadzić do dobrego stanu.

Te patec'i co miałem nie zmieniałbym gdyby tak nie tarło z tyłu i ten amorek nie wylał z tyłu już...
Na necie te patec'i są 40/40 albo 60/40 tylko takie znalazłem.. chociaż tak czytam na necie i zgodnie z tym co ktoś napisał " jeżeli widać całą oponę to -40 , jakby ci wchodziło nadkole na opony byłoby -60, jesli nie wsadziłbys palca między błotnik a opone to -80 w góre

To wychodziłoby, że mam 40/60 .. możliwe to jest?
Z dystansu nie chciałbym rezygnować, ba chciałbym nawet na przód dołożyć bo schowane koła mi jakoś nie podchodzą..
Więc  30/30 chyba, tylko boje się, że przód stanie jak koza bo z tym 40mm z przodu aktualnie nie jestem pewny  ;D
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 22.11.2010, 17:34:20 wysłane przez Perhydrol » Zapisane
proximo Mężczyzna
skator
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: 3 city
Samochód: Ibiza 00 AKK

« Odpowiedz #177 - Poniedziałek, 22.11.2010, 17:43:23 - NIEPRZECZYTANA »

zawsze mozesz wziac Mtsa/ta-technixa i dac go na najwyszym rowku (wtedy auto stoi wyzej) minus tego to tyl jest troche taczkowaty :D
Zapisane

Perhydrol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibi ABF

« Odpowiedz #178 - Poniedziałek, 22.11.2010, 17:55:40 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie.. a to też nie dobrze..
Chyba wezmę te 30/30 albo dedykowane do Cupry 30/20 zostawię dystans z tyłu i dokupię z przodu...
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 22.11.2010, 18:04:08 wysłane przez Perhydrol » Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #179 - Wtorek, 23.11.2010, 15:39:56 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie, czy sprezyny tylne z toledo 1 podejda do ibizy 93-02 ??
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: