+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 136033 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #90 - Wtorek, 31.03.2009, 14:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

Proxx ja mam te springi u siebie teraz zalozone  ;D
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #91 - Wtorek, 31.03.2009, 14:13:06 - NIEPRZECZYTANA »

wrzuc foto jak to wyglada
Zapisane
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #92 - Wtorek, 31.03.2009, 16:13:18 - NIEPRZECZYTANA »

wystarczy ze klikniesz na odnosnik w podpisie, zdjecia sa w moim temacie  ;) , z tym ze ja mam do tego skrocone amory, wedlug katalogu amory sa krotsze o 50 mm
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
ProxX Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Citroen Berlingo&Renault Megane

« Odpowiedz #93 - Wtorek, 31.03.2009, 17:00:10 - NIEPRZECZYTANA »

ok, zostaje przy -30, natomiast narazie nie wiem jak to zamontować bo sam temu nie podołam moja wiedza mechaniczna wydaje mi się zbyt mała ;)
Zapisane

Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #94 - Wtorek, 31.03.2009, 17:33:07 - NIEPRZECZYTANA »

w sumie jakas skomplikowana sprawa to nie jest, tylko musisz sie wyposazyc w sciagacze/sciski do sprezyn i klucze (u mnie uzywaylem 2 x 18mm, 22mm i imbusa nie pamietam jakiego)
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
daniels81
Gość



« Odpowiedz #95 - Wtorek, 31.03.2009, 17:34:55 - NIEPRZECZYTANA »

i na koniec zbieżność na stacji diagnostycznej ustawić nie zapomnijcie :P
Zapisane
ProxX Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Citroen Berlingo&Renault Megane

« Odpowiedz #96 - Wtorek, 31.03.2009, 17:38:45 - NIEPRZECZYTANA »

zobaczymy na stacji diagnostycznej  jak sie pytałem za ile mi to zrobią to chca 80 za szt ;x
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #97 - Wtorek, 31.03.2009, 17:57:30 - NIEPRZECZYTANA »

z przodu nie wymieniałem wiec nie wiem ale tył jest tak banalnie prostu do zrobienia że na pewno sam podołasz.. jedynie problem jaki możesz napotkać to jak ktoś wcześniej wymieniał amorki i wkręcił śruba dolna od amorka w odrotną stronę (śruba powinna wychodzić do zewnątrz, u mnie wychodziła do wewnątrz i musiałem mocno odgiąć tłumik na gumach żeby ją wycisnąć) na prawde tylne zawieszenie jest bardzo prostackie wymont zamont jesli chodzi o amorki i sprężyny... i wcale nie potrzeba ściskaczy.. to nie jest sprężyna od stara :)
Zapisane
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #98 - Wtorek, 31.03.2009, 18:04:22 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, to sie mozesz zdziwic przy wymianie przodu jak ci cos tak jak mi uzebienie uszkodzi  :-X
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #99 - Wtorek, 31.03.2009, 19:07:38 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, to sie mozesz zdziwic przy wymianie przodu jak ci cos tak jak mi uzebienie uszkodzi  :-X
Cytat: kacperix
z przodu nie wymieniałem wiec nie wiem ale tył jest tak banalnie prostu do zrobienia
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #100 - Wtorek, 31.03.2009, 19:57:50 - NIEPRZECZYTANA »

Demontaż przednich mcphersonów w przejściówce jest banalnie proste. Przy piaście dwie śruby, trzy u góry i zdięte.
Cytat: Dagon89
tylko musisz sie wyposazyc w sciagacze/sciski do sprezyn i klucze
Cytuj
i na koniec zbieżność na stacji diagnostycznej ustawić nie zapomnijcie
Można ustawić na klockach, ale trzeba wiedzieć jak. Po tym zabiegu u Dury sprawdziłem zbieżność i była ok.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #101 - Środa, 01.04.2009, 01:21:45 - NIEPRZECZYTANA »

Dokladnie tak jak pisze aboz, sprawa jest banalna, ale bez sciagaczy do sprezyn sie nie obejdzie, ale jak masz wydac 80 zl za szt, to za 40 kupisz komplet sciagaczy na gieldzie samochodowej...
Zapisane

pawel85 Mężczyzna
anton
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: Passat B5 FL , 2004 ,1.9 TDI 130ps

« Odpowiedz #102 - Środa, 01.04.2009, 21:11:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witem mam takie pytanie moze odbiegam od temetu ale nie chce zakladac nowego wątku , mam sprazyny kpl, Formel K  zdjete z golfa 4 ale pasuja tez ponoc do leona itd, ile moge krzyknąc za taki kąplecik jezdzily 2miesiące w lato, jak ktos sie orientuje to prosol bym o propozycje cen? pozdrawiam
Zapisane

MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #103 - Czwartek, 16.04.2009, 17:12:53 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tez mam takie małe pytanie. czy cos takiego podejdzie mi na seryjny amorek? http://www.allegro.pl/item606264706_seat_ibiza_sportowe_sprezyny_zawieszenia_40_40mm.html
Czy musze jednak kupic do tego amorki? badz czytałem ze -30 na seryjny daje rade a Silnik diesla troche wazy wiec gleba bedzie.
Zapisane
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #104 - Czwartek, 16.04.2009, 18:43:31 - NIEPRZECZYTANA »

MAGIC87, poszukaj lepiej sprezyn do ibi po fl do swojej wersji silnikowej, kolega kupil springi w tej firmie, (mam jakies 20-25 KM do nich  :eye: ) do swoejgo goflika 3 w tdi-ku i powiem ci ze masakra byla, auto latalo jak zyd po pustym sklepie, sytacja sie zmienila jak kupil inne springi, a na twoim miejscu kupilbym caly zestaw amory + springi bo seryjne szybko klapna na krotszych springach :eye:
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: