+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: sportowe zawieszenie  (Przeczytany 136001 razy)
0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
Marooo9 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Głownie Tczew/Tomaszów Maz. juz sporadycznie
Samochód: Ibiza GTi '96, 2.0 - sprzedana

« Odpowiedz #60 - Wtorek, 07.10.2008, 12:10:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam seata ibize GTi i ostatnio kupilem sprezyny na tył z golfa 3 h&r -40 i mial pasowac do mojej ibi ale jak dzis rozpakowałem pudełko to sie troche zdziwiłem bo te sprezyny wydają się szersze i pytanie czy beda mi pasowały na talezyk od góry??

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #61 - Środa, 08.10.2008, 16:24:22 - NIEPRZECZYTANA »

no skoro szersze to nie beda :-X
czy ja tu czegos nie rozumiem :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
simex41 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza FR, 2006,

« Odpowiedz #62 - Piątek, 09.01.2009, 20:15:44 - NIEPRZECZYTANA »

Podłącze się. Chciał bym obniżyć moją ibize ale mam koła 17" i nie wiem, czy i ile ewentualnie mogę ją zglebić. Jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone informacje to proszę o rade. Ibiza 2006, 1.9TDI.
Zapisane

Outsourcing IT dla Twojej firmy - www.projektit.com.pl
simex41 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza FR, 2006,

« Odpowiedz #63 - Sobota, 10.01.2009, 17:17:00 - NIEPRZECZYTANA »

bezpiecznie to - 40mm, no i dochodzi pytanie jakie masz ET felgi, ranty zawsze można lekko zaklepać, przy większym obniżeniu jest duże prawdopodobieństwo że będzie dobijać i obcierać na większych nierównościach, jak Cie stać to kupuj gwint będziesz miał spore pole do testów...
Pytanie tylko czy gwint to całkowita utrata jakiegokolwiek komfortu?
Zapisane

Outsourcing IT dla Twojej firmy - www.projektit.com.pl
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #64 - Sobota, 10.01.2009, 17:37:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: simex41
Pytanie tylko czy gwint to całkowita utrata jakiegokolwiek komfortu?
Gwint oznacza to, że można regulować wysokość podparcia sprężyny - nic nie mówi o twardości zawieszenia  :-X
Twardość zawieszenia zależy przede wszystkim od twardości sprężyny.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
simex41 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza FR, 2006,

« Odpowiedz #65 - Sobota, 10.01.2009, 21:36:36 - NIEPRZECZYTANA »

Dziękuje :)
Zapisane

Outsourcing IT dla Twojej firmy - www.projektit.com.pl
daniels81
Gość



« Odpowiedz #66 - Niedziela, 11.01.2009, 10:57:55 - NIEPRZECZYTANA »

prawie każdy gwint ma możliwość regulacji tłumienia i to jest dużym plusem porównując większość normalnych zawiasów z gwintem, lepiej wydać więcej kasy bo jak zawias siądzie to nie będziesz miał możliwości jego podniesienia, w gwincie regulujesz dowolnie np jak idzie zima zawsze można podnieść, ja na -40 teraz za pług na osiedlu robie...
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #67 - Niedziela, 11.01.2009, 11:36:37 - NIEPRZECZYTANA »

A ja nie mam gwintu a regulacje sily tlumienia mam... :P
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #68 - Niedziela, 11.01.2009, 14:14:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
A ja nie mam gwintu a regulacje sily tlumienia mam... :P
mało który zawias ma taką opcję dlatego napisałem że jest to rzadkością ps jaki masz zawias?
Zapisane
simex41 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza FR, 2006,

« Odpowiedz #69 - Niedziela, 11.01.2009, 16:09:14 - NIEPRZECZYTANA »

prawie każdy gwint ma możliwość regulacji tłumienia i to jest dużym plusem porównując większość normalnych zawiasów z gwintem, lepiej wydać więcej kasy bo jak zawias siądzie to nie będziesz miał możliwości jego podniesienia, w gwincie regulujesz dowolnie np jak idzie zima zawsze można podnieść, ja na -40 teraz za pług na osiedlu robie...
W takim wypadku chyba się zdecyduje na gwintowane. Ale w pierwszej kolejności zamontuje IC z BPX'a :)
Zapisane

Outsourcing IT dla Twojej firmy - www.projektit.com.pl
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #70 - Poniedziałek, 12.01.2009, 01:32:08 - NIEPRZECZYTANA »

Mam zestaw koni sport, zdaje sie ze to taki jak ten:
http://sklep.monster-tuning.pl/product_info.php/manufacturers_id/19/products_id/3210
Zapisane

guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #71 - Wtorek, 20.01.2009, 00:59:32 - NIEPRZECZYTANA »

Ja troszkę z innej beczki, nie wiem czy w dobrym temacie... Co sądzicie o tym zawieszeniu?
http://moto.allegro.pl/item524062556_zawieszenie_sportowe_ibiza_polo_cordoba_93_99.html
Warto je kupić? Chciałem obniżyć izę i albo kupię same sprężyny (na ori vw amory) albo taki zestaw może... Tylko nie chcę oczywiście wyrzucić kasy w błoto, a nie znam się na zawieszeniu ani trochę. :)


EDIT: przeniesino do wlasciwego tematu
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 20.01.2009, 20:43:01 wysłane przez raby » Zapisane
carloos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolskie
Samochód: Ibiza 1.8 ABS

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 20.01.2009, 12:01:59 - NIEPRZECZYTANA »

Co sądzicie o takim zestawie tuleji?
http://www.moto.allegro.pl/item530962367_zestaw_naprawczy_golf_2_3_przod_poliuretan_sport.html

Na razie zauważyłem ze jedna tuleja się zaczęła wykańczać, ale nie wiadomo czy reszta tez nie pójdzie za jakis czas. Wiec lepiej założyć jakies leprze gumowe czy te poliuretanowe? Wytrzymają dłużej czy to tylko ściema?
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #73 - Wtorek, 20.01.2009, 15:42:09 - NIEPRZECZYTANA »

Poliuretanowe elementy są wytrzymalsze, bo się nie utleniają (nie parcieją). Nie bez kozery do terenówek i aut sportowych wsadzają tego typu elementy.
Zapisane
carloos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolskie
Samochód: Ibiza 1.8 ABS

« Odpowiedz #74 - Wtorek, 20.01.2009, 16:06:20 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli warto zainwestować w taki zestaw?
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» sportowe zawieszenie
Skocz do: