+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» dławienie silnika i skaczące obroty ibiza SDi
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: dławienie silnika i skaczące obroty ibiza SDi  (Przeczytany 29427 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 14.05.2009, 23:46:33 - NIEPRZECZYTANA »

czyli jezeli rorząd przeskoczył to da rade go nastawić nie trzeba odrazu wymieniać?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #31 - Piątek, 15.05.2009, 14:15:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jarq
czyli jezeli rorząd przeskoczył to da rade go nastawić nie trzeba odrazu wymieniać?
Jak się jeszcze nic nie rozsypało (zawory, głowica, tłoki...) to tak.
Zapisane

jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #32 - Piątek, 22.05.2009, 13:30:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
A wtrysk sterujący?


KKKKris niewiem czy to miałeś na myśli, jeśli tak to gratulacje, zgadłeś, otóż jest to sterownik pompy wtryskowej, ktory powoduje wszystkie te objawy:/ niestety koszt nie jest mały nowy 2000zł używany 1000zł...załamka:/ Niewiem jakie mogą być konsekwencje dalszej jazdy z walniętym sterownikiem? może coś się przez to jeszcze posypać??

« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.05.2009, 13:39:15 wysłane przez jarq » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #33 - Piątek, 22.05.2009, 16:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, wtrysk sterujący to wtrysk na trzecim cylindrze.
Cytat: jarq
otóż jest to sterownik pompy wtryskowej
Chodzi o nastawnik? Jeśli tak to przy posiadaniu VAGa i trochę zdolności idzie często go wyczyścić. Nie tankowałeś jakiegoś wynalazka?
Zapisane

jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #34 - Piątek, 22.05.2009, 17:15:46 - NIEPRZECZYTANA »

Kris nie mam pojęcia czy to to samo co nastawnik, nieznam się na tym, na kompie wyszło sterownik pompy wtryskowej, zresztą ten typ mi to pokazał, takie małe gówienko, jak wpiszesz na allegro to ci wyskoczą i zobaczysz jak to wygląda:)) co do tankowania to ja zawsze tankuje na sprawdzonych stacjach, przeważnie ten droższy ON [super czy verva - zwał jak zwał], więc jak już to może poprzedni właściciel zalał jakieś badziewie i teraz są tego konsekwencje:/ Jeżeli dało by rado to naprawić (przeczyścić) to było by super, ale nie mam pojęcia kto by potrafił to zrobić :/




Po wykasowaniu błedów objawy ustały od piątku nic sie wzasadzie niedziało, i teraz pytanie czy wtakim razie warto wydawac 1000zł na wymiane sterownika?? czy wykasowanie błedów mogło coś dać??

 sterownik nie był czyszczony, w zasadzie to nic nie było robione procz podłączenia i wykasowania błędów, dlatego martwie sie że to może być tzw. cisza przed burzą, niby jest narazie ok ale jak walnie to już auto będzie sie nadawało na złom a nie do naprawy bo niebędzie się poprotu opłacało tego naprawiać. Więc nie mam pojęcia co robić wstępnie umówiłem się na wymiane tego jutro, i zastanawiam się jechać czy nie bo niechce wydać bez sensownie 1000zł. Chociaż na logike skoro coś zaczeło sie psuc to samo sie nie naprawiło, wręcz przeciwnie będzie się psuć dalej...niewiem naprawde,  może ktoś  miał podobny problem?? każda rada jest dlamnie ważna !
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 25.05.2009, 10:31:48 wysłane przez jarq » Zapisane
zaloch89 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: Seat ibiza FL 2001 1,9 sdi

« Odpowiedz #35 - Środa, 25.05.2011, 14:42:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Valgaar
czyjnik raczej by szalał po zgaszeniu samochodu po jeździe i później ponownym odpaleniu. Silnik wtedy chodziłby jak na ssaniu (podwyższone obroty do ok 1k), pozatym przy odpaleniu robił by automatycznie tak jakby trzy razy przegazówkę.
mam taki  problem to napewno wina czujnika?
Zapisane
wsl
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 SDI 98r

« Odpowiedz #36 - Czwartek, 02.06.2011, 13:04:43 - NIEPRZECZYTANA »

jarg i jak wymieniles sterownik pompy wtryskowej ?
pytam sie, poniewaz borykam sie z takim samym problemem. od jakiegos czasu faluja mi obroty ale tylko na rozgrzanym silniku. na zimnym chodzi wszystko elegancko ale jak tylko dluzej pojezdze to czasami jak wcisne gaz to jakby brakowalo mocy ale po chwili  znowu prawidlowo przyspiesza. Bradziej widoczny problem jest  jak np. zatrzymam sie na swiatlach to skacza mi obroty,tak jakby sie dlawil ale samochod nie gasnie, wtedy gasze sam silnik i zapalam go jeszcze raz i objawy znikaja na jakis czas. zdarza mi sie to nie czesto. rok temu mialem ten sam problem lecz po wymianie filtrow wszystko ustapilo. teraz tak zrobilem i do konca nie pomoglo.poprostu robi sie to rzadziej niz przed wymiana. Mam seata cordobe vario 1.9 sdi 98. Moze ktos do pisze cos co byloby wazne w zreperowaniu samochodu.
z gory dziekuje.pozdrawiam

Napisano: Wtorek, 31.05.2011, 20:27:03


?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #37 - Piątek, 03.06.2011, 08:02:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wsl
?
jarq - Ostatnio aktywny:  Piątek, 02.04.2010, 17:55:33
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
pablo827 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 2001, 1.9tdi

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 08.01.2012, 20:02:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, moj problem polega nA TYM ZE JAK ODPALE TO W KOLO MNIE JEST SIWO OD TYMU KTORY SMIERDZI SAMA ROPA...jak na trasie wcisne to rowniez mega dymi, ostatnio mialem przypadek ze ujechalem rano 10 metrow wszystko zaczeło sie trzasc i kupa dymu obroty spadly na jakies 700, tak jak by musial cos przepalic... czy to moga byc wtryski?? silnik 1.9 ASV
 1) Powielanie pytań - http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=11581.msg270394#msg270394.
2) Pisanie wielkimi literami.
3) Pisanie nie na temat. Co to pytanie ma wspólnego z SDI z tematu wątku?
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» dławienie silnika i skaczące obroty ibiza SDi
Skocz do: