Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych (Przeczytany 34982 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #15 -
Piątek, 01.10.2010, 18:17:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ExeoAlpine
Wyprucie, wymiana co to za różnica?
spora, bo raz wywalony nie sprawi problemow
Cytat: ExeoAlpine
Z tym środowiskiem widzę że nie do końca złapałeś aluzję, raczej miało to być w innych kategoriach
kule mam na serwisie wiec skad mialem wiedziec
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 06.10.2010, 17:52:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam DPF,161tys przejechane i zero problemów. Sprawdzam regularnie zapełnienie filtra i jeszcze nigdy nie było więcej jak 7%.
Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.
Zapisane
ExeoAlpine
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 06.10.2010, 18:41:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Miro Środa, 06.10.2010, 17:52:17
Mam DPF,161tys przejechane i zero problemów. Sprawdzam regularnie zapełnienie filtra i jeszcze nigdy nie było więcej jak 7%.
Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.
Dokładnie
.
BTW. czemu temat eksploatacji DPFu jest wrzucony do tematu odnośnie TUNINGU aut z DPFem
?
«
Ostatnia zmiana: Środa, 06.10.2010, 20:18:01 wysłane przez ExeoAlpine
»
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #18 -
Piątek, 29.10.2010, 16:57:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Miro Środa, 06.10.2010, 17:52:17
Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.
Poczytaj sobie o mikroczasteczkach (bardzo szkodliwe i rakotworcze) wtedy juz tak z DPF zadowolony nie bedziesz....
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #19 -
Środa, 16.03.2011, 13:16:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy wywalenie DPF-u wiąże się z jakimiś niekorzystnymi konsekwencjami? Bo chyba pójdzie out bo zapełnienie filtra utrzymuje się cały czas na granicy 30 % po wypaleniu.. Chyba że coś z czujnikiem
Zapisane
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #20 -
Środa, 16.03.2011, 13:57:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak usuniesz u kogoś kto się na tym zna,to nie będzie problemu.
Przegoń porządnie auto na autostradzie i wtedy sprawdź % zapełnienia.
U mnie max było 7%,a przeważnie jest 0-2%,no ale ja mało jeżdżę po mieście.
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #21 -
Środa, 16.03.2011, 14:06:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Miro Środa, 16.03.2011, 13:57:15
Jak usuniesz u kogoś kto się na tym zna,to nie będzie problemu.
Przegoń porządnie auto na autostradzie i wtedy sprawdź % zapełnienia.
U mnie max było 7%,a przeważnie jest 0-2%,no ale ja mało jeżdżę po mieście.
Było przeganiane od 0 o 180 pare razy, na autostradzie też był praktycznie cały czas boot w podłodze, nic to nie dało, zapełnienie cały czas takie samo..
«
Ostatnia zmiana: Środa, 16.03.2011, 14:14:42 wysłane przez toka
»
Zapisane
zoltaibiza
Użytkownik
Offline
Skąd: Łasin
Samochód: Seat Leon FR
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 16.03.2011, 15:01:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie wiem jak jest w grupie VW ale mysle ze podobnie jak w Mercedesie. Podjedz na komputer to Ci go wypala.
Ostatnio robilem to w sprinterze 906 i ta procedura trwa jakies 20min. wydech nagrzewa sie do 800st. celcjusza i sie wypala
Zapisane
Z O L T A I B I Z A
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #23 -
Czwartek, 17.03.2011, 13:37:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
toka
, a próbowałeś wypalania wymuszonego? Da radę VAGiem to zrobić.
Zresztą masz auto na gwarancji,podjedź do ASO(może trafisz na kogoś kumatego
).
Zapisane
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #24 -
Czwartek, 17.03.2011, 17:30:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Miro Czwartek, 17.03.2011, 13:37:53
toka
, a próbowałeś wypalania wymuszonego? Da radę VAGiem to zrobić.
Zresztą masz auto na gwarancji,podjedź do ASO(może trafisz na kogoś kumatego
).
Jutro jade na serwis,zobaczymy co wymyślą
Zapisane
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #25 -
Czwartek, 17.03.2011, 17:49:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
zapchał się?
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Mr.Szakal
Świeżak
Offline
Skąd: Zabrze; woj.Śląskie
Samochód: Cordoba, '98, 1.4 APQ
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #26 -
Czwartek, 17.03.2011, 19:14:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Panowie z tego co mnie jest wiadome, a nie twierdze że dużo wiem; to w serwisach często "przepalają" DPF'y a nawet można napisać wypłukują. Zagłębiać raczej w ten temat serwisów nie chciałbym. Jednakże osobiście pomagałem znajomym posiadającym samochód z DPF'em (co prawda VW), przyznam że za każdym razem gdy zapalała się kontrolka wystarczyło przejechać 15km najlepiej autostradą na troszkę wyższych obrotach, a nawet w mieście udało mi się wygasić kontrolkę, również jeżdżąc autem na wyższych obrotach. Z tego co znajomi mówili na dodatkowych kontrolach w ASO nic nie wyskakiwało by myśleć o wycięciu DPF"u czy jego wymianie.
Zapisane
"Czy ujmiemy w ręce świat niespławiony w krwi aż do krańca?" - I.W.L.
toka
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #27 -
Czwartek, 17.03.2011, 21:37:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Qba Czwartek, 17.03.2011, 17:49:10
zapchał się?
NIe, poprostu nie oczyscza się do końca.
Cytat: Mr.Szakal
przyznam że za każdym razem gdy zapalała się kontrolka wystarczyło przejechać 15km najlepiej autostradą na troszkę wyższych obrotach, a nawet w mieście udało mi się wygasić kontrolkę, również jeżdżąc autem na wyższych obrotach
kontrolka nigdy się nie zapaliła, jeżdże dużo po autostradach, prawie codziennie po 60 km przy duzym obciążeniu silnika
Zapisane
Mr.Szakal
Świeżak
Offline
Skąd: Zabrze; woj.Śląskie
Samochód: Cordoba, '98, 1.4 APQ
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #28 -
Piątek, 18.03.2011, 20:11:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
To więc prócz tego że wiesz, że nie przepala się do końca czy podczas jazdy odczuwasz jakiś dyskomfort??
A co do wspomagania przepalania to doszły mnie słuchy że za zachodnią granicą rozpowszechnione są specyfiki pomagające w tym część rekomendowana przez VW.
Zapisane
"Czy ujmiemy w ręce świat niespławiony w krwi aż do krańca?" - I.W.L.
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #29 -
Piątek, 18.03.2011, 23:12:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Mr.Szakal
rozpowszechnione są specyfiki pomagające w tym część rekomendowana przez VW.
ale to też zależy jaki jest system wypalania, bo albo wypalają się przy temperaturze albo jest ten piąty wtryskiwać, nie znam się na tym, ale napisz coś więcej o tych rozwiązaniach?
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...