+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych  (Przeczytany 34204 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Piątek, 01.10.2010, 18:17:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ExeoAlpine
Wyprucie, wymiana co to za różnica?
spora, bo raz wywalony nie sprawi problemow
Cytat: ExeoAlpine
Z tym środowiskiem widzę że nie do końca złapałeś aluzję, raczej miało to być w innych kategoriach  :rotfl:
kule mam na serwisie wiec skad mialem wiedziec :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #16 - Środa, 06.10.2010, 17:52:17 - NIEPRZECZYTANA »

Mam DPF,161tys przejechane i zero problemów. Sprawdzam regularnie zapełnienie filtra i jeszcze nigdy nie było więcej jak 7%.
Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.
Zapisane
ExeoAlpine Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390

« Odpowiedz #17 - Środa, 06.10.2010, 18:41:41 - NIEPRZECZYTANA »

Mam DPF,161tys przejechane i zero problemów. Sprawdzam regularnie zapełnienie filtra i jeszcze nigdy nie było więcej jak 7%.
Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.

Dokładnie  :pub: .

BTW. czemu temat eksploatacji DPFu jest wrzucony do tematu odnośnie TUNINGU aut z DPFem :-\ ?
« Ostatnia zmiana: Środa, 06.10.2010, 20:18:01 wysłane przez ExeoAlpine » Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #18 - Piątek, 29.10.2010, 16:57:42 - NIEPRZECZYTANA »


Cieszę się że nie zostawiam czarnej chmury za sobą,a i swiat jest bardziej czysty.

Poczytaj sobie o mikroczasteczkach (bardzo szkodliwe i rakotworcze) wtedy juz tak z DPF zadowolony nie bedziesz....
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #19 - Środa, 16.03.2011, 13:16:16 - NIEPRZECZYTANA »

Czy wywalenie DPF-u wiąże się z jakimiś niekorzystnymi konsekwencjami? Bo chyba pójdzie out bo zapełnienie filtra utrzymuje się cały czas na granicy 30 % po wypaleniu.. Chyba że coś z czujnikiem  :-\
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #20 - Środa, 16.03.2011, 13:57:15 - NIEPRZECZYTANA »

Jak usuniesz u kogoś kto się na tym zna,to nie będzie problemu.
Przegoń porządnie auto na autostradzie i wtedy sprawdź % zapełnienia.
U mnie max było 7%,a przeważnie jest 0-2%,no ale ja mało jeżdżę po mieście.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #21 - Środa, 16.03.2011, 14:06:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jak usuniesz u kogoś kto się na tym zna,to nie będzie problemu.
Przegoń porządnie auto na autostradzie i wtedy sprawdź % zapełnienia.
U mnie max było 7%,a przeważnie jest 0-2%,no ale ja mało jeżdżę po mieście.
Było przeganiane od 0 o 180 pare razy, na autostradzie też był praktycznie cały czas boot w podłodze, nic to nie dało, zapełnienie cały czas takie samo..
« Ostatnia zmiana: Środa, 16.03.2011, 14:14:42 wysłane przez toka » Zapisane
zoltaibiza Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łasin
Samochód: Seat Leon FR

« Odpowiedz #22 - Środa, 16.03.2011, 15:01:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak jest w grupie VW ale mysle ze podobnie jak w Mercedesie. Podjedz na komputer to Ci go wypala.
Ostatnio robilem to w sprinterze 906 i ta procedura trwa jakies 20min. wydech nagrzewa sie do 800st. celcjusza i sie wypala  ;)
Zapisane

Z O L T A I B I Z A
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 17.03.2011, 13:37:53 - NIEPRZECZYTANA »

toka, a próbowałeś wypalania wymuszonego? Da radę VAGiem to zrobić.
Zresztą masz auto na gwarancji,podjedź do ASO(może trafisz na kogoś kumatego  :P  ).
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 17.03.2011, 17:30:08 - NIEPRZECZYTANA »

toka, a próbowałeś wypalania wymuszonego? Da radę VAGiem to zrobić.
Zresztą masz auto na gwarancji,podjedź do ASO(może trafisz na kogoś kumatego  :P  ).
Jutro jade na serwis,zobaczymy co wymyślą  :rotfl:
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #25 - Czwartek, 17.03.2011, 17:49:10 - NIEPRZECZYTANA »

zapchał się?
Zapisane

Mr.Szakal Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zabrze; woj.Śląskie
Samochód: Cordoba, '98, 1.4 APQ

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 17.03.2011, 19:14:37 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie z tego co mnie jest wiadome, a nie twierdze że dużo wiem; to w serwisach często "przepalają" DPF'y a nawet można napisać wypłukują. Zagłębiać raczej w ten temat serwisów nie chciałbym. Jednakże osobiście pomagałem znajomym posiadającym samochód z DPF'em (co prawda VW), przyznam że za każdym razem gdy zapalała się kontrolka wystarczyło przejechać 15km najlepiej autostradą na troszkę wyższych obrotach, a nawet w mieście udało mi się wygasić kontrolkę, również jeżdżąc autem na wyższych obrotach. Z tego co znajomi mówili na dodatkowych kontrolach w ASO nic nie wyskakiwało by myśleć o wycięciu DPF"u czy jego wymianie.
Zapisane

"Czy ujmiemy w ręce świat niespławiony w krwi aż do krańca?" - I.W.L.
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 17.03.2011, 21:37:28 - NIEPRZECZYTANA »

zapchał się?
NIe, poprostu nie oczyscza się do końca.
Cytat: Mr.Szakal
przyznam że za każdym razem gdy zapalała się kontrolka wystarczyło przejechać 15km najlepiej autostradą na troszkę wyższych obrotach, a nawet w mieście udało mi się wygasić kontrolkę, również jeżdżąc autem na wyższych obrotach
kontrolka nigdy się nie zapaliła, jeżdże dużo po autostradach, prawie codziennie po 60 km przy duzym obciążeniu silnika
Zapisane
Mr.Szakal Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Zabrze; woj.Śląskie
Samochód: Cordoba, '98, 1.4 APQ

« Odpowiedz #28 - Piątek, 18.03.2011, 20:11:10 - NIEPRZECZYTANA »

To więc prócz tego że wiesz, że nie przepala się do końca czy podczas jazdy odczuwasz jakiś dyskomfort??
A co do wspomagania przepalania to doszły mnie słuchy że za zachodnią granicą rozpowszechnione są specyfiki pomagające w tym część rekomendowana przez VW.
Zapisane

"Czy ujmiemy w ręce świat niespławiony w krwi aż do krańca?" - I.W.L.
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #29 - Piątek, 18.03.2011, 23:12:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mr.Szakal
rozpowszechnione są specyfiki pomagające w tym część rekomendowana przez VW.
ale to też zależy jaki jest system wypalania, bo albo wypalają się przy temperaturze albo jest ten piąty wtryskiwać, nie znam się na tym, ale napisz coś więcej o tych rozwiązaniach?
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Skocz do: