Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych (Przeczytany 34993 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
bocian1978
Świeżak
Offline
Samochód: Altea, 2007, 2.0 TDI
Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Piątek, 13.02.2009, 04:33:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam klubowiczów!
Co wiecie o tuningu tdi ( 2.0 140KM) z filtrem cząstek stałych? Słyszałem, że nie są wskazane tu żadne modyfikacje bo odbija się to na trwałości filtra. Wiem że jest dość drogi...
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 13.02.2009, 09:07:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
a czy ktos pisal ze nie mozna go wyciac ^^
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #2 -
Piątek, 13.02.2009, 09:09:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zawsze można się z nim pożegnać...
A sam silnik sofci się na ~180KM...
Kurde, Vertor mnie ubiegł...
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #3 -
Piątek, 13.02.2009, 09:38:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Robilem takie auta. Na DPF bezpiecznie ok 165-170KM mozna zrobic i wcale szybciej sie nie uwala. Natomiast napewno program musi byc zdecydowanie bardziej dopieszczony by to wszystko gralo lepiej
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
zbigniew matysik
Świeżak
Offline
Samochód: seat toledo III 2005 2.0TDI
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 09.11.2009, 20:13:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam klubowiczów.Mam toledo z silnikiem 2.0TDI (BKD).Jak sprawdzic czy mam DPF w samochodzie.W serwisie za ta informacje kasują 100 zł (Katowice).Czy kontrolka od DPF zapala sie po przekręceniu stacyjki jak inne i gasnie?.
Za jakąkolwiek informacje z góry dziekuje.
Pozdrawiam.
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #5 -
Poniedziałek, 09.11.2009, 20:25:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: zbigniew matysik
Mam toledo z silnikiem 2.0TDI (BKD).Jak sprawdzic czy mam DPF w samochodzie.W serwisie za ta informacje kasują 100 zł (Katowice).Czy kontrolka od DPF zapala sie po przekręceniu stacyjki jak inne i gasnie?.
Odpowiedź na klubie leona nie była wystarczająca??
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=13886
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 09.11.2009, 20:26:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Twój silnik nie ma DPF'a, ten 170 konny ma (PD) i te nowe CR mają
Zapisane
https://nawstecznym.pl
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 10.11.2009, 08:44:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Silnik z DPF tuninguje się bezproblemowo
Zapisane
Mixer
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +
Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #8 -
Piątek, 01.10.2010, 17:37:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jako że ten temat nie był szerzej poruszany to ja będę pierwszy
Siedząc zapakowany w gips mam sporo czasu więc szperam w sieci i znalazłem artykuł na temat filtrów cząstek stałych...czy jest potrzebny w nowoczesnych dieslach czy tak naprawdę to tylko niepotrzebny podzespół który może narobić kłopotów użytkownikowi auta...poniżej macie artykuł
Filtr cząstek stałych - ekologia popsuła Diesle
http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Filtr-czastek-stalych-ekologia-popsula-Diesle,wid,12707472,wiadomosc.html
Zapisane
Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście
?
Pisz a Pomogę
Qba
Użytkownik
Offline
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #9 -
Piątek, 01.10.2010, 17:51:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
bez czytania mogę stwierdzić, że:
Cytat: Mixer
to tylko niepotrzebny podzespół który może narobić kłopotów użytkownikowi auta
Zapisane
https://nawstecznym.pl
ExeoAlpine
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #10 -
Piątek, 01.10.2010, 18:00:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Qba Piątek, 01.10.2010, 17:51:14
bez czytania mogę stwierdzić, że:
Cytat: Mixer
to tylko niepotrzebny podzespół który może narobić kłopotów użytkownikowi auta
Nie do końca się zgodzę u siebie mam DPF i za niedługo walnie 30 tyś km - nigdy się nie zapaliła lampka informująca mnie o koniecznym wypalaniu, spalanie mam bardzo dobre, samochód jest po programie (teoretycznie powinien się bardziej zapychać) Przemieszczam się 50% trasa 50% miasto. Nie widzę żadnych skutków ubocznych, nie przybywa mi oleju, nie zobaczę za sobą czarnej chmury
A skoro nic mi nie przeszkadza to czemu mam się nie przysłużyć trochę Ziemi
Ojciec ma mazde 6 z teoretycznie baaardzo problematycznym DPFem, przebieg 60 tyś km - nigdy nie było lapmki DPFu. Oleju przybywa owszem, ale nie było syt. że pomiędzy wymianiami oleju trzeba było nadkładać wymianę, również proporcje 50% trasa 50% miasto. Oba samochody prowadzone dynamicznie co też ma wpływ na stan DPFu. Inną sprawą jest to że gdyby używane w 80% i więcej w mieście, mógłby być problem.
Wydaje mi się, że obecnej generacji DPFy są bardziej dopracowane.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #11 -
Piątek, 01.10.2010, 18:02:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
ExeoAlpine
, przejedziesz 200-300 tys bez problemu to bedzie sie z czego cieszyc
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ExeoAlpine
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #12 -
Piątek, 01.10.2010, 18:05:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby Piątek, 01.10.2010, 18:02:00
ExeoAlpine
, przejedziesz 200-300 tys bez problemu to bedzie sie z czego cieszyc
Nie przejadę pewnie tyle tym samochodem, a filtr tyle nie wytrzyma już bankowo
Słyszałem coś o 200 tysiącach później wymiana całego DPFu. A teraz czemu mam się nie cieszyć, skoro nie mam żadnych problemów a jakieś tam (bardzo małe, ale jednak) pozytywne rzeczy robię dla środowiska
?
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 01.10.2010, 18:07:01 wysłane przez ExeoAlpine
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #13 -
Piątek, 01.10.2010, 18:07:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ExeoAlpine
Słyszałem coś o 200 tysiącach później wymiana całego DPFu
raczej wyprucie
Cytat: ExeoAlpine
A teraz czemu mam się nie cieszyć
?
no nie zabraniam przeciez
ale z tym waleniem bym nie szalal
Cytat: ExeoAlpine
za niedługo walnie 30 tyś km
roczny przebieg
Cytat: ExeoAlpine
pozytywne rzeczy robię dla środowiska
to juz przegiecie...
zarowki w domu tez wymieniles na energooszczedne?
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 01.10.2010, 18:09:00 wysłane przez raby
»
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ExeoAlpine
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków, okolice
Samochód: Exeo 2.0 TDI CR 185/390
Odp: Filtr cząstek stałych
«
Odpowiedz #14 -
Piątek, 01.10.2010, 18:13:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby Piątek, 01.10.2010, 18:07:38
Cytat: ExeoAlpine
Słyszałem coś o 200 tysiącach później wymiana całego DPFu
raczej wyprucie
Cytat: ExeoAlpine
A teraz czemu mam się nie cieszyć
?
no nie zabraniam przeciez
ale z tym waleniem bym nie szalal
Cytat: ExeoAlpine
za niedługo walnie 30 tyś km
roczny przebieg
Cytat: ExeoAlpine
pozytywne rzeczy robię dla środowiska
to juz przegiecie...
zarowki w domu tez wymieniles na energooszczedne?
Wyprucie, wymiana co to za różnica? Mowa o końca żywota DPFu, a nie jego dalszej egzystencji
Z tym środowiskiem widzę że nie do końca złapałeś aluzję, raczej miało to być w innych kategoriach
Tak wymieniam, to jest moja pasja, ale teraz bardziej trendy są diodowe
Poza tym jeśli grzeję coś w garnku to wybieram taki aby jego średnica była większa niż średnica płyty grzejnej
P.S jak masz jakieś żale, lub chcesz o czymś podyskutować, to napisz na PW a nie zaśmiecajmy tego wątku energooszczędnymi żarówkami, w końcu Moderator powinien o to dbać
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 01.10.2010, 18:18:19 wysłane przez ExeoAlpine
»
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Tuning TDI z Filtrem cząstek stałych
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...