+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 250847 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #165 - Czwartek, 10.05.2012, 15:40:09 - NIEPRZECZYTANA »

Po wymianie turbiny i wtryskow potrzebna jest korekta programu. Czy po wymianie IC tez?
Chcialem to robic na spokojnie. ICek najtanszy ale najwiecej przy nim roboty. Chetnie by,m sie nim zajal napoczatku a potem dopiero wymienil turbine i wtryski i oddalbym Czarnule na wirusa.


ps: kacperix, nie moge na allegro znalezc nigdzie tych przejsciowek do turbiny. Nie wiem moze cos zle wpisuje...

ps2: http://moto.allegro.pl/sportowe-216-wtryski-1-9-tdi-nowe-koncowki-0-216-i2307039323.html
czy takie koncowki moga byc czy szukac czegos lepszego? jakies propozycje?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 10.05.2012, 16:03:06 wysłane przez stach909 » Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #166 - Czwartek, 10.05.2012, 18:26:13 - NIEPRZECZYTANA »

http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i2333553129.html
zapytaj co on tam faktycznie montuje, kazdy zakłada fratelli bosio, tutaj koleś ma inną cenę więc nie wiem o co kaman:
http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216-fratelli-bosio-1-9-tdi-tuning-i2307039279.html
http://allegro.pl/koncowki-wtrysku-vw-t4-fratelli-bosio-216-stki-i2332168473.html tu masz same końcówki, zapytaj czy w tych zamontowanych ustawione są oba ciśnienia po zmianie końcówek... i żebyś mia łciśnienia zgodne z afn, bo są inne nić w asv.
Po wymianie samego ICka nie musisz nić robić, po wymianie turbo też nie musisz nić robić jak wymienisz na awx i będzie dobrze wstawać, mając vaga sam możesz wstawanie turbiny poprawić dokręcajac lub odkręcajac srubkę od gruszki.
Po wymianie wtryskó korekta wskazane bo będzie Ci dymiał, ale znam osoby co jeździły na nowych wtryskach bez korekty i też było spoko, co prawda mocy było mniej niż po korekcie ale jakoś to jeździło ;)

auto po icku, wtryskach i turbo bez softu jeździło troche gorzej niż moja po samym sofcie z turbiną awx, ale jak wiadomo moc nie bierze się z powietrza tylko z paliwa ;) a umnie był seryjny układ, ale mniej więcej tyle daje soft :)   
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #167 - Czwartek, 10.05.2012, 20:07:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
Po wymianie wtryskó korekta wskazane bo będzie Ci dymiał, ale znam osoby co jeździły na nowych wtryskach bez korekty i też było spoko, co prawda mocy było mniej niż po korekcie ale jakoś to jeździło
Trochę pomaga ruszenie nastawnika na pompe.
Zapisane

stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #168 - Piątek, 11.05.2012, 06:03:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
zapytaj co on tam faktycznie montuje, kazdy zakłada fratelli bosio, tutaj koleś ma inną cenę więc nie wiem o co kaman:

http://allegro.pl/koncowki-wtrysku-vw-t4-fratelli-bosio-216-stki-i2332168473.html tu masz same końcówki
najlepsze jest to ze te za 480 sprzedaje ten sam czlowiek co te koncowki co kacperix, wrzucil... dzisiaj do niego zadzwonie.

mam nadzieje ze to juz moja ostatnia prosba:
gdzie szukac tego weza z fagumitu? i jaka ma byc jego srednica?
znalazlem jakies na allegro ale wszystko chyba za waskie
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #169 - Piątek, 11.05.2012, 08:23:59 - NIEPRZECZYTANA »

we Wrocławiu bym Ci powiedział :) w Łodzi to nie wiem, szukaj tam gdzie mają maszyny rolnicze, węże olejowe, złącza; hydraulika siłowa..
moze tu http://www.hydrako.pl/ albo tu http://www.tubes-international.pl/ ale jeszcze musisz kolanka i rure kupić z nierdzewki i dobrze jak by Ci jakiś spawarz porobił kołnierze na opaskę bez kołnierza/rantu będzie się ześlizgiwać  , wąż na rurke fi50 rurki też fi 50; opaski weź te mocniejsze skręcane 10tki albo 12stki jak będą


pamietaj że w t5 musisz obiąc ori we/wy i zaklepac odpowiednio ranty :)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 11.05.2012, 08:25:46 wysłane przez kacperix » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #170 - Piątek, 11.05.2012, 10:27:11 - NIEPRZECZYTANA »

Węże z fagumitu kupisz na Wróblewskiego (odcinek między włókniarzy a politechniki) w Stomilu, koło polibudy. Ceny normalne, sam tam brałem. Co do kwasówki to ja nic nie spawałem tylko szlifierką porobiłem "bruzdy" na rurach i opaski się już nie zsuwają, ale co komu wygodniej...:P
« Ostatnia zmiana: Piątek, 11.05.2012, 10:29:49 wysłane przez emtezet » Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #171 - Piątek, 11.05.2012, 10:52:18 - NIEPRZECZYTANA »

to musiałeś mięć z grubej ścianki  ;)
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #172 - Piątek, 11.05.2012, 10:55:36 - NIEPRZECZYTANA »

No fakt, scianka gruba, bo moje są aluminiowe, ale kolanka mam z kwasówki cienkosciennej i też da rade, trza to zrobić z wyczuciem ;)
Zapisane

stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #173 - Piątek, 11.05.2012, 11:52:26 - NIEPRZECZYTANA »

hmm a ta przejsciowke to tez na waz 50 biore? bo teraz doczytalem ze  sa w 2 rozmiarach
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #174 - Piątek, 11.05.2012, 12:05:02 - NIEPRZECZYTANA »

38 w asv; co do afn na 98% też
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #175 - Wtorek, 15.05.2012, 17:56:22 - NIEPRZECZYTANA »

czy zeby wcisnac rurke w waz dopuszczalne jest uzycie jakiegos smarowidla? czy trzeba na sucho?

emtezet na jakiej zasadzie te bruzdy zrobiles?

czy opaski 9 to duze ryzyko? skad emtezet brales 12?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #176 - Wtorek, 15.05.2012, 18:13:35 - NIEPRZECZYTANA »

wypadałoby na sucho, chociaż olej i tak masz w dolocie jak odmy nie zaślepiałeś więc podejdzie pod opaske,
z tymi bruzdami to jedź do gości od tłumików z rurkami i kolankami (z nierdzewki) i niech smarknie w kilku miejscach dookoła na krawędzi żeby opaska miała się o co zaprzeć, dasz mu na 4pak i po sprawie..
jak nic nie masz to zakładaj 9tkę, do seryjnego ciśnienia powinno styknąć jak zrobisz chipa to sam się przekonasz czy Ci zrzuci wąż czy nie ;) i czy jest ryzyko... tylko wiesz lepiej raz a porządnie bo potem nie będzie Ci się chciało ściągać zderzaka jak Ci gdzies koło icka puści..
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #177 - Piątek, 18.05.2012, 14:58:24 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie ktorzy mi przy tym pomagaja sugeruja ze powinienem rowniez z wydechem kombinowac... Czy rzeczywiscie jest to konieczne czy seryjny osprzet da rade?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #178 - Piątek, 18.05.2012, 15:53:04 - NIEPRZECZYTANA »

Odetkanie na pewno nie zaszkodzi. Wywal kata na początek. Ewentualnie przelotowy środek.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #179 - Piątek, 18.05.2012, 17:44:17 - NIEPRZECZYTANA »

wydech dopiero się liczy powyżej 180ps... w tym momencie jedyne co Ci da to tylko basowy pomruk ;) chyba że masz katalizator zawalony to może lekko przymulać, więc jak sie nie boisz o przegląd to kat out (jeszcze na nim zarobisz jak sprzedaż) i rurka w to miejsce.
Środkowy i tak masz przelotowy to go nie ruszaj, jedyne co tylny mozesz zrobić przlot ;) ale imo gra nie warta świeczki i szkoda kasy lepiej dołóż to co masz w wydech ładować to zamiast 216stek kup 230, będzie zapas paliwa i seryjna pompa będzie miała lżej przy strojeniu ;)
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: