+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.  (Przeczytany 251973 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #150 - Sobota, 02.10.2010, 18:36:08 - NIEPRZECZYTANA »

zasteca nie ma bo sie podobno rozpadł z racji ich kłótni. rozmawiałeś z g-labem??gostek sie nazywa sebastian i ma chłopak głowe na karku wiec myśle ze sie dogadacie i na pewno ci pomoże...a ceny też ma uczcie...my robiąc u niego 4 samochody dogadalismy sie na cene 900zł od auta..
Zapisane

Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #151 - Sobota, 02.10.2010, 18:40:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bielu
rozmawiałeś z g-labem??gostek sie nazywa sebastian i ma chłopak głowe na karku
Czy on kiedyś na forach miał( lub ma nadal ;) ) ksywę Uysy?
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #152 - Sobota, 02.10.2010, 20:25:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Na grupowym ostatnio za 1.9 AXR - 900zł u Rogala w wawie.
potwierdzam tez byłem na grupowymu rogala  za 900 zł... i nie bylo moty z doplatami .. grupowy to grupowy :pub:
Zapisane
saat Mężczyzna
;]]
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: 03 asz

« Odpowiedz #153 - Niedziela, 03.10.2010, 18:26:18 - NIEPRZECZYTANA »

ja placilem 900 w tune-up bez zadnego grupowego :)
Zapisane

Niej jezdzij szybciej niz twoj aniol stroz potrafi latac ...
EXPANDVIEW Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SETA LEON 2009 2.0 TDi

« Odpowiedz #154 - Wtorek, 31.05.2011, 00:03:54 - NIEPRZECZYTANA »

witam na allegro sprzedaja takie cuda http://allegro.pl/seat-arosa-ibiza-leon-toledo-tdi-sdi-chip-box-vag-i1606999214.html pytanie co to za wynalazek uzywal ktos kiedys tego ?? warto to instalowac czy to poprostu oszustwo ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #155 - Wtorek, 31.05.2011, 09:43:55 - NIEPRZECZYTANA »

wpisz w szukajke box i poczytaj :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
greg87 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6L 2003 1.9 TDI ASZ

« Odpowiedz #156 - Czwartek, 11.08.2011, 23:45:16 - NIEPRZECZYTANA »

Koledzy gdzie lepiej zrobić chipsa w Compsporcie czy w Dynosofcie? Wiem że Aligator to bardzo dobry tuner, może polecicie kogoś konkretnego z Compsportu w Krakowie? Sam nie wiem na kogo lepiej się zdecydować? Czy w Compsporcie w Krakowie jest hamownia?
Zapisane
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #157 - Piątek, 12.08.2011, 08:29:49 - NIEPRZECZYTANA »

W Krakowie to TTC, hamownia jest np. w Niepołomicach.
Tu masz kontakt do chłopaków http://www.ttc.pl/
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #158 - Niedziela, 14.08.2011, 21:58:19 - NIEPRZECZYTANA »

nie śmiej się jedzie to o niebo lepiej... :-X
Zapisane
DIO
Gość



« Odpowiedz #159 - Niedziela, 14.08.2011, 23:30:30 - NIEPRZECZYTANA »

gdzie robiłes i za ile??
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #160 - Piątek, 04.05.2012, 23:42:06 - NIEPRZECZYTANA »

hmm ja sie zastanawiam ile konikow udzwignie seryjny osprzet z afn  :?:
chodzi mi o skrzynie, sprzeglo, hamulce i tego typu mechanizmy...
ktos moze sie wypowiedziec?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #161 - Sobota, 05.05.2012, 09:11:53 - NIEPRZECZYTANA »

najsłabszy element to sprzęgło, tyle że tu nie liczą się konie a moment... dobrze poprowadzony i użytkowany z głową nawet do 350NM da rade jeździć.
skrzynia spokojnie wytrzymuję przyrost 100% mocy.
Hamulce jak będziesz myślał za kółkiem to i seria Ci wystarczy do 100% przyrostu, masz z tyłu tarcze więc i tak jest git ;) znam osoby co mają po 200ps i z tyłu bębny i jakoś to jeździ spokojnie ;) , półosie też są pancerne... tylko inwestycja słabo opłacalna bo wydasz dwa razy więcej niż wartość fury oczywiście jeśli myślisz o 200ps... ale pod sam chip to chyba nie zadawałbyś pytania ile to wytrzyma ;)...  pierwszy do zmiany jest oczywiscie icek ;)
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #162 - Sobota, 05.05.2012, 11:14:56 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie o ic slyszalem ze od t5 sie bierze...
turbo mi pada wiec mysle zeby szukac juz jakiegos mocniejszego... ale nie chce za bardzo rzezbic... wiem ze jest jakies plug and play...
nie wiem jak ze sprzeglem czy latwo wlozyc cos lepszego czy jakas rzezba jest potrzebna...
no i prawdopodobnie wtryski tez bym zmienial pewnie na 216

ps. a jesli chodzi o koszta to zdaje sobie sprawe ze to nie jest inwestycja ale Czarnule traktuje bardzo sentymentalnie i mysle ze zostanie ze mna juz do konca swoich dni...
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #163 - Sobota, 05.05.2012, 13:12:19 - NIEPRZECZYTANA »

icka kupisz od t5, zakładasz na płaskownikach, dokupisz parę kolanek, trochę węża fagumitu i obejmy w 300pln się zmieścisz,

+/-160ps
turbo awx wystarczy, używkę kupisz za 500-600 po regeneracji 900-1000 potrzebna jedna przejściówka do montażu można kupić na allegro za 50pln albo dorobić u tokarza,
sprzęgło od g60 ale dopiero jak się twoja wysra, z montażem nie ma problemu tylko śruby trzeba dokupić z założeniem w 700/800 powienieneś się zmieścić :)
wtryski 216, same końcówki 600pln montaż 70pln  ; komplet ubranych 900

+/-180ps
turbo brd bez większych przeróbek używka 800-1000, po regeneracji 1200-1400
wtryski 230 same końcówki 850 montaż 70, komplet ubranych 1100-1200
sprzęgło vr6 z montażem 1000pln

jak chcesz +15ps to w obu przypadkach pompa 11 +/-1000pln lub tłokorozdzielacz plus robota 700pln
zostają Ci takie pierdoły jak dolot, kolektor itp..

zagadaj do kozaka, może się wymieni z Tobą na seryjne graty, a jak nie to ja twoją biorę za 4tys a Ty kup od kozaka za 8 i po problemie  :pub: 
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #164 - Sobota, 05.05.2012, 18:59:42 - NIEPRZECZYTANA »

sprzeglo od vr6 to lipa, od razu lepiej brac cos mocniejszego, bo po roku bedzie padaka ;) na pompie z afn moze nie dobic do 180 na 230tkach...
Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Tuning diesli - gdzie, jak i koszty.
Skocz do: