Myst już pisałem ale moze komuś to się przyda.
Napisze w skrócie bez większych opisów działania.
Przekaźnik 30 - przetopić luty i sprawdzić styk
Przekaźnik 167 - sprawdzić styk (on jest od pompy ale nie zaszkodzi bo u DanielSa i u mnie głównie on robił jaja)
Pompa - też lubi nawaliać zwłaszcza jak masz gazior no ale skoro na gazie sa też problemy...
Świece - jak nie wymieniałeś lata to wymień w ciemno - na tym nie popłyniesz tak jak na przewodach WN. NGK V-line 24 (ok 45pln)
Kopułka i palec - może już są wypalone i nie zawsze idzie iskra na wszystkie cylindry
Cewka - jw. sprawdź spryskiwaczem do kwiatków - kable też
Kable - jak będziesz miał pewność, że to one bo jak chcesz pojeździć pare lat tym autem to warto kupić np ngk (180pln)
Przepustnica - prosisz o spray do czyszczenia gaźników lub jakaś nafta czy benzyna bo na zdjętej i tak da rade wyczyścić
Przepływomierz - wódki Ci u nas dostatek
Czujnik spalania stukowego - podałem Ci 3 sposoby sprawdzenia - co najmniej 2 darmowe. Używany 20-40pln
Czujnik położenia wału korbowego - oscyloskop, ja inaczej nie potrafie sprawdzić
Rozrząd - w AFT też sam sprawdzisz czy jest dobrze ustawiony
Sonda - to samo. Miernik w łapę i do dzieła
Wtyczki - jak już dorwiesz miernik to warto zająć się wtyczkami bo i one lubią słabo kontaktować (jak taką dorwiesz to pomaga zalanie pinów cyną)
Czujniki temperatur - można wymienić w ciemno bo kosztują średnio 10-20pln a też potrafią zrobić bałagan.
Filtry - paliwa i powietrza - oba po ok 20pln.
Co więcej - nie wiem - "tylko" tyle przerabiałem u siebie
Ale może to się okazać tak jak pisałeś aparat zapłonowy / czujnik halla
W najgorszym wypadku sam komp może być walnięty (uzywany ok 200) a może to być problem tych map o których juz pisał vicotel - na gazie się nie znam. A być może wystarczy skasować jakieś błędy...