Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Pracuje na 3 cylindry
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Pracuje na 3 cylindry (Przeczytany 26503 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
AKSORZ
Świeżak
Offline
Samochód: CORDOBA 1,4 97r
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #15 -
Poniedziałek, 05.05.2008, 12:07:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Panowie ... kaplica.Byłem u mechaniora nr 3 na pomiarze ciśnienia.Zrobił tak jak trzeba olejem i ... wyszło 1 cyl. ok 2 trochę słabo 3 kaplica 4 ok diagnoza do roboty pierścienie itd. cena na dzień dobry 700zł.Umówiłem się na 13-go maja odstawiam mu auto i lecę do stefczyka po kredyt.Najgorsze że jeszcze mam wyciek gdzieś na półośce przy skrzyni biegów taki w sumie nie groźny bo są tam ślady oleju nie leje się litrami ale to też chciałbym zrobić więc pewnie wyjdzie mnie 1000zł.Ehh a miało być tak przyjemnie ...
Zapisane
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #16 -
Poniedziałek, 05.05.2008, 16:15:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ile wyszło na pomiarze na sucho i ile na próbie olejowej?
Poprawiło sie znacznie po zalaniu olejem, czy niewielka poprawa?
Bo trochę dziwnie, że tylko na jednym pierścionki przegrzane.
A nie miałeś kiedyś sytuacji z zagotowaną cieczą chłodzącą?
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
AKSORZ
Świeżak
Offline
Samochód: CORDOBA 1,4 97r
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #17 -
Poniedziałek, 05.05.2008, 17:29:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja nie ale nie wiem jak tam poprzedni właściciel autko mam rok czasu.Na tym 3 cylindrze wyszło cholera 3 albo 0,3.W każdym razie jak zapaliłem potem auto przy odjeżdżaniu z warsztatu to z tłumika poszedł dym jak cholera a mechanik mówił że przepalił cały olej że nawet jakby miodu nalał to i tak by nie uszczelniło.Nosz cholera ale mam niefart autko 95560km przejechane stan ogólny naprawdę dobry nic nie wskazuje że miałoby więcej i takie rzeczy.Nie wiem byłem nim w górach trasa 800km w jeden dzień dawałem równo po 140km ale temperatura silnika była w normie raczej nie od tego.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.05.2008, 17:40:37 wysłane przez AKSORZ
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #18 -
Poniedziałek, 05.05.2008, 18:00:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
AKSORZ
, zastanow sie czasem czy nie lepiej silnik od razu wymienic...
joker mial fajny 1.4
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #19 -
Poniedziałek, 05.05.2008, 22:31:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hmmm według mnie to któryś zawór jest uszkodzony, nie pierścienie, ale nie ja sprawdzałem, nie mogę powiedzieć na 100%.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
AKSORZ
Świeżak
Offline
Samochód: CORDOBA 1,4 97r
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #20 -
Wtorek, 06.05.2008, 17:55:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Leemarvin strzał w dziesiątkę.Dzisiaj kolega którego ojciec ma warsztat naprawczy wpadł do mnie i ściągneliśmy pokrywę zaworów oto co nam się ukazało
Więc teraz sprawa jest jasna co do usterki zawór i krzywka.Napewno cały wałek do wymiany o nowym pewnie lepiej zapomnieć trzeba gdzieś używanego poszukać.Druga sprawa i może najważniejsza to ... czemu tak się stało.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 06.05.2008, 17:59:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: AKSORZ
czemu tak się stało.
widze tylko 1 przyczyne
brak smarowania
marny olej?
kanaly olejowe zapchane?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
AKSORZ
Świeżak
Offline
Samochód: CORDOBA 1,4 97r
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 06.05.2008, 18:00:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wow ale miarka oleju zawsze była w 3/4 zakryta chociaż kolega mi mówi że olej brzydko wygląda.Przejechałem na nim 10 000km i właśnie miałem wymieniać.
Zapisane
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 06.05.2008, 20:56:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
To nie jest wina smarowania, krzywka jest wytarta, poobijana, więc musiała bić o powierzchnie regulatora. Zawór może byc podwieszony, i nie opada do końca, qrdeee nie wiem.
A może szklanka na tym zaworze jest już wyrobiona, zle się napełnia, lub wcale się nie napełnia i wałek skakał po szklance? Qrdeeee jak ja bym chciał to pomacać:)
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 06.05.2008, 21:02:32 wysłane przez Leemarvin
»
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Krzyschu
Świeżak
Offline
Samochód: Cordoba Vario 1.6 ALM 02r.
Odp: Pracuje na 3 cylindry
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 10.06.2014, 11:42:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam wszystkich forumowiczów.
Moja Cordoba Vario 1.6 8V ALM sprawiła mi niemiłą niespodziankę. 245tys km przebiegu (a realnie pewnie 300) zrobiło swoje.
Zacznę od tego, że samochód stoi na parkingu i nie jest na chodzie.
Problemu zaczęły się 300km temu od efektu wypadania zapłonu przy przyspieszaniu. Postanowiłem się zabezpieczyć i kupiłem cewkę zapłonową (stara Beru ma 80tys km) oraz świece. W poniedziałek do pracy już ledwo dojechałem do pracy. Silnikiem trzęsie, nie ma mocy - praca jak na 3 garach.
Wymieniałem cewkę zapłonową i świece na parkingu. Przewody mają 20 tys km. Poprawy brak.
VAG pokazuje brak błędów.
W planie mam odpalić silnik z wyłączoną pompą paliwową i sprawdzić iskrę na poszczególnych garach (walnięty przewód zapłonowy lub rozdzielacz) ale przy padniętej cewce zapłonowej 3 lata temu i jeździe na 3 garach VAG pokazywał błąd przerwy w zapłonie. Jest ciepło i sucho ale mogę również potraktować spryskiwaczem przewody zapłonowe.
Prośba o wskazanie jakich bloków pomiarowych w Vag użyć do sprawdzenia zapłonu i innych parametrów przez Was wskazanych, które mogłyby mi pomóc rozwiązać problem.
Wersja ALM ma sterownik Magneti Marelli i np adaptację przepustnicy wykonuje się pod blokiem 001.
Pozdrawiam
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Pracuje na 3 cylindry
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...