+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Pracuje na 3 cylindry
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pracuje na 3 cylindry  (Przeczytany 26508 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
AKSORZ Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: CORDOBA 1,4 97r

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 05.05.2008, 12:07:04 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie ... kaplica.Byłem u mechaniora nr 3 na pomiarze ciśnienia.Zrobił tak jak trzeba olejem i ... wyszło 1 cyl. ok 2 trochę słabo 3 kaplica 4 ok diagnoza do roboty pierścienie itd. cena na dzień dobry 700zł.Umówiłem się na 13-go maja odstawiam mu auto i lecę do stefczyka po kredyt.Najgorsze że jeszcze mam wyciek gdzieś na półośce przy skrzyni biegów taki w sumie nie groźny bo są tam ślady oleju nie leje się litrami ale to też chciałbym zrobić więc pewnie wyjdzie mnie 1000zł.Ehh a miało być tak przyjemnie ...
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 05.05.2008, 16:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ile wyszło na pomiarze na sucho i ile na próbie olejowej?
Poprawiło sie znacznie po zalaniu olejem, czy niewielka poprawa?
Bo trochę dziwnie, że tylko na jednym pierścionki przegrzane.
A nie miałeś kiedyś sytuacji z zagotowaną cieczą chłodzącą?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
AKSORZ Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: CORDOBA 1,4 97r

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 05.05.2008, 17:29:26 - NIEPRZECZYTANA »

Ja nie ale nie wiem jak tam poprzedni właściciel  autko mam rok czasu.Na tym 3 cylindrze wyszło cholera 3 albo 0,3.W każdym razie jak zapaliłem potem auto przy odjeżdżaniu z warsztatu to z tłumika poszedł dym jak cholera a mechanik mówił że przepalił cały olej że nawet jakby miodu nalał to i tak by nie uszczelniło.Nosz cholera ale mam niefart autko 95560km przejechane stan ogólny naprawdę dobry nic nie wskazuje że miałoby więcej i takie rzeczy.Nie wiem byłem nim w górach trasa 800km w jeden dzień dawałem równo po 140km ale temperatura silnika była w normie raczej nie od tego.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.05.2008, 17:40:37 wysłane przez AKSORZ » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 05.05.2008, 18:00:40 - NIEPRZECZYTANA »

AKSORZ, zastanow sie czasem czy nie lepiej silnik od razu wymienic...
joker mial fajny 1.4 :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 05.05.2008, 22:31:11 - NIEPRZECZYTANA »

Hmmm według mnie to któryś zawór jest uszkodzony, nie pierścienie, ale nie ja sprawdzałem, nie mogę powiedzieć na 100%.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
AKSORZ Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: CORDOBA 1,4 97r

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 06.05.2008, 17:55:27 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin strzał w dziesiątkę.Dzisiaj kolega którego ojciec ma warsztat naprawczy wpadł do mnie i ściągneliśmy pokrywę zaworów oto co nam się ukazało








Więc teraz sprawa jest jasna co do usterki zawór i krzywka.Napewno cały wałek do wymiany o nowym pewnie lepiej zapomnieć trzeba gdzieś używanego poszukać.Druga sprawa i może najważniejsza to ... czemu tak się stało.

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 06.05.2008, 17:59:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: AKSORZ
czemu tak się stało.
widze tylko 1 przyczyne  :-\

brak smarowania :-X
marny olej?
kanaly olejowe zapchane?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
AKSORZ Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: CORDOBA 1,4 97r

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 06.05.2008, 18:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

Wow ale miarka oleju zawsze była w 3/4 zakryta chociaż kolega mi mówi że olej brzydko wygląda.Przejechałem na nim 10 000km i właśnie miałem wymieniać.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 06.05.2008, 20:56:22 - NIEPRZECZYTANA »

To nie jest wina smarowania, krzywka jest wytarta, poobijana, więc musiała bić o powierzchnie regulatora. Zawór może byc podwieszony, i nie opada do końca, qrdeee nie wiem.
A może szklanka na tym zaworze jest już wyrobiona, zle się napełnia, lub wcale się nie napełnia i wałek skakał po szklance? Qrdeeee jak ja bym chciał to pomacać:)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 06.05.2008, 21:02:32 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Krzyschu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario 1.6 ALM 02r.

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 10.06.2014, 11:42:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich forumowiczów.

Moja Cordoba Vario 1.6 8V ALM sprawiła mi niemiłą niespodziankę. 245tys km przebiegu (a realnie pewnie 300) zrobiło swoje.

Zacznę od tego, że samochód stoi na parkingu i nie jest na chodzie.
Problemu zaczęły się 300km temu od efektu wypadania zapłonu przy przyspieszaniu. Postanowiłem się zabezpieczyć i kupiłem cewkę zapłonową (stara Beru ma 80tys km) oraz świece. W poniedziałek do pracy już ledwo dojechałem do pracy. Silnikiem trzęsie, nie ma mocy - praca jak na 3 garach.
Wymieniałem cewkę zapłonową i świece na parkingu. Przewody mają 20 tys km. Poprawy brak.

VAG pokazuje brak błędów.

W planie mam odpalić silnik z wyłączoną pompą paliwową i sprawdzić iskrę na poszczególnych garach (walnięty przewód zapłonowy lub rozdzielacz) ale przy padniętej cewce zapłonowej 3 lata temu i jeździe na 3 garach VAG pokazywał błąd przerwy w zapłonie. Jest ciepło i sucho ale mogę również potraktować spryskiwaczem przewody zapłonowe.
 
Prośba o wskazanie jakich bloków pomiarowych w Vag użyć do sprawdzenia zapłonu i innych parametrów przez Was wskazanych, które mogłyby mi pomóc rozwiązać problem.

Wersja ALM ma sterownik Magneti Marelli i np adaptację przepustnicy wykonuje się pod blokiem 001.

Pozdrawiam
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Pracuje na 3 cylindry
Skocz do: