+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Płyn hamulcowy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Płyn hamulcowy  (Przeczytany 66472 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #45 - Środa, 27.08.2008, 19:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

w moim miescie chamowanie silnikiem to tylko w nocy  ;D  w dzien to zapomnij chociaż czasami sie uda  :ok:

KYS: Temat wątku "Płyn hamulcowy", więc hamowanie
« Ostatnia zmiana: Środa, 27.08.2008, 21:03:18 wysłane przez KYS » Zapisane
Piotrek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łomża
Samochód: Cordoba 2000 r. 1.6i

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 12.01.2009, 15:13:15 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie czeka mnie wymiana płynu hamulcowego,nie wiem jaki był wcześniej lany,jaki proponujecie zalać ?
Zapisane

daniels81
Gość



« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 12.01.2009, 15:23:49 - NIEPRZECZYTANA »

jak masz więcej kasy to zalej motulem, jak mniej to jakiegoś castrola np dot 4, pamiętaj że nie wszystkie płyny hamulcowe można ze sobą mieszać....
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 12.01.2009, 15:31:34 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie czeka mnie wymiana płynu hamulcowego,nie wiem jaki był wcześniej lany,jaki proponujecie zalać ?

Możesz wlać DOT 3, DOT 4 lub DOT 5.1 - płyny na bazie mineralnej.
(DOT 5 nie wlewaj, bo trzeba mieć specjalnie przystosowany układ hamulcowy - płyn na bazie silikonu).

ps. Motul DOT 5.1 kosztuje około 30zł/0,5l
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
technogood Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krasnyjork
Samochód: Toledo II ARL 1.9 TDI

« Odpowiedz #49 - Poniedziałek, 16.02.2009, 15:46:51 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś jadąc po mieście zaczęła mi migać kontrolka od układu hamulcowego, po kontroli zbiorniczka z płynem okazało się że jest poniżej min więc szybko do sklepu i zrobiona dolewka, po dolewce przejechałem ok. 30km w pracy układu narazie żadnych zastrzeżeń ale trzeba skontrolować poziom płynu przez parę dni mam nadzieję że układ się nie rozszczelnił i nie będzie żadnych wycieków.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #50 - Poniedziałek, 16.02.2009, 17:03:03 - NIEPRZECZYTANA »

Pytanie, czy jest roznica w hamowaniu na plynie np. motul dot 5, ferodo dot5 a ate 4.1 ?
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #51 - Poniedziałek, 16.02.2009, 17:16:56 - NIEPRZECZYTANA »

Przy takich hamulacach jak Ty masz to żadna różnica jaki kupisz
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 16.02.2009, 17:34:53 - NIEPRZECZYTANA »

A przy 280mm oplaca sie zalac jednym tych 5.1 czy nie ma sensu ?
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #53 - Poniedziałek, 16.02.2009, 17:58:50 - NIEPRZECZYTANA »

No dlatego zapytalem czy jest sens wlewac te cuda :)
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #54 - Poniedziałek, 16.02.2009, 18:17:40 - NIEPRZECZYTANA »

Według mnie nie ma najmniejszego sensu. Lepiej kupić dobry jakościowo płyn, niech trzyma parametry higroskopijności przez jak najdłuższy czas i chroni elementy gumowe i stalowe.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Tominator
Gość



« Odpowiedz #55 - Poniedziałek, 16.02.2009, 18:48:42 - NIEPRZECZYTANA »

Dobry jakościowo i tani motul 5.1
Z hamulcami jest problem - seria za słaba, wymienisz zaciski i klocki to pedał miękki, wymienisz pompe to pedał twardy, ale jak podeptasz to i tak lipa, wymieniasz przewody i jest już cały układ wymieniony i wkońcu zaczyna to hamować ;D
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #56 - Poniedziałek, 23.02.2009, 21:10:44 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś jadąc po mieście zaczęła mi migać kontrolka od układu hamulcowego, po kontroli zbiorniczka z płynem okazało się że jest poniżej min więc szybko do sklepu i zrobiona dolewka, po dolewce przejechałem ok. 30km w pracy układu narazie żadnych zastrzeżeń ale trzeba skontrolować poziom płynu przez parę dni mam nadzieję że układ się nie rozszczelnił i nie będzie żadnych wycieków.
i okazalo sie ze cieknie z lewego zacisku tylnego
przewod hamulcowy jest przykrecony do zaciska zwykla sruba z 2 podkladkami, te podkladki wlasnie nie trzymaja
da sie jakos wymienic te podkladki czy trzeba wymienic odcinek przewodu od zacisku do belki?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Marooo9 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Głownie Tczew/Tomaszów Maz. juz sporadycznie
Samochód: Ibiza GTi '96, 2.0 - sprzedana

« Odpowiedz #57 - Czwartek, 26.02.2009, 12:49:23 - NIEPRZECZYTANA »

witam wszystkich
przymierzam sie do wymiany pynu hamulcowego wiec sledzilem ten watek
pojawial sie tu juz wielelrazy motyw z pynem Dot 5.1 - chciabym zeby sie ktos wypowiedzial kto jezdzi na tym pynie i co konilo go do przejscia z dot 4 na niego wasnie

i czy bedzie on odpowieni do mojej ibizy z 96r
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #58 - Piątek, 27.02.2009, 18:29:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Marooo9
Dot 5.1 - chciabym zeby sie ktos wypowiedzial kto jezdzi na tym pynie i co konilo go do przejscia z dot 4 na niego wasnie
docelowo ma wytrzymac 3 lata a nie 2 :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #59 - Niedziela, 13.02.2011, 19:19:09 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
auto : Seat Cordoba 1.4 APQ (1998rok)
2 miesiące temu zapaliła mi się kontrolka od hamulca ręcznego. W zbiorniczku było za mało płynu. Dolałem Dot4 i tydzień później pojechałem w trasę - 250km. Później samochód stał przez 7tygodni w garażu, raz był odpalony.
(szkoda mi go wyciagać na te zasolone drogi)
Dziś poszedłem do garażu, wciskam pedał hamulca na wyłączonym silniku -wcisnałem go chyba do końca. Podpompowałem ze 20-30 razy. Pedał nie stawał sie twardy tylko wpadał dalej tak samo.
Maska w górę i patrzę na zbiorniczek płynu - pusto. Wydaje mi się, że było pusto bo ruszając karoserią/zbiorniczkiem nie widziałem bujającego się w środku płynu.
Teraz mam do Was pytanie. Co mogło puścić i gdzie? Wiem, że tak ciężko gdybać na sucho, ale nie wiem za bardzo gdzie patrzeć i czego szukać.
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Płyn hamulcowy
Skocz do: