+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Akumulator  (Przeczytany 119848 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #120 - Środa, 05.01.2011, 10:05:40 - NIEPRZECZYTANA »

mysle ze jak by z ladowaniem by bylo cos nie tak, to dawno by siadl, bo ja robie male trasy, typu 3-5 km wiec doladowywac cos musi napewno. no i jak dawalem elektrykowi to mowil ze ladowanie itd spoko lecz aku za slaby. no to wstawilem inny, lecz nie nowy, ladowalem go chodzil spoko az po wczoraj. kupilem sobie taki tester pod zapalniczke, i pokazuje mi raz ze mam normalny stan akumulatora, a czasem pokazuje na czesciowe rozladowanie. no i tez sprawdzalem czy jest dobre ladowanie, silnik musi minimalnie pracywac 15 minut po czym mozna sprawdzic, no i pokazuje mi ze ladowanie jest ok
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 10:07:19 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Ramzes Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza '98, 1.4

« Odpowiedz #121 - Środa, 05.01.2011, 10:52:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja również miałem problem z odpalaniem tej zimy. Często zdarzało się tak, że miałem naładowany akumulator na 85% i odpalało (zeszłej zimy), a tej już niestety nie dawało rady. Pierwsze co, to zmieniłem świece zapłonowe. Po ich stanie mogłem się domyślać, że były od początku istnienia auta. Teraz Ibiza odpala od strzała. Także Tobie również radzę sprawdzić świece.
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #122 - Środa, 05.01.2011, 11:12:54 - NIEPRZECZYTANA »

swiece juz zmienialem, jak szukalem problemu
Przed chwila bylem w sklepie motoryzacyjnym, zrobili mi pomiar akumulatora, nie jest w pelni naladowany(to pewnie wina krótkich tras jakie wykonuje)ale wystarczajacy by odpalac bez problemu, ladowanie super. mowil bym nie szukal w kierunku akumulatora itd, bo tu wszystko jest ok, lecz moze cos z paliwem, ze cos sie tak skrapla i dlatego czasem moze mi tak zle krecic, bo musi odpompowac bajure.
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 11:14:23 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #123 - Środa, 05.01.2011, 11:41:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kamilbd
mysle ze jak by z ladowaniem by bylo cos nie tak, to dawno by siadl,
kupa prawda. Sam mówisz, że masz go niedawno, więc?! wcześniej siedział w innym... Sprawdzałeś w ogóle ładownie u siebie?
Cytat: kamilbd
typu 3-5 km wiec doladowywac cos musi napewno
tak, ale nie na tyle, żeby akumulator był naładowany. Przy rozruchu i to na dużym mrozie zassasz więcej niż przez ten czas podładujesz
ja 52 ah 200 pare din i juz nie ruszyl silnika 1.4 a 1.6 w oplu na nim dziala bez zastrzezen, mozesz miec 35 z dobrym kopem i zapali nwet 1.9 d

ja miałem 44ah i palił elegancko aż do tej zimy. teraz się mu umarło, ale to przez to że poprzedniej jak i tej zimy stał przez kilka dni nie palony w ogóle. więc nie mówci mi że 52 nie daje rady bo daje

Ludzie bez żartów. 60Ah to ja mam w 1.7 SDI ! Do odpalenia 1.4 starczał mi 50Ah/510 (przy -25*). Masz coś nie tak nie z akumulatorem tylko z resztą.
Dokładnie.
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 11:43:41 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #124 - Środa, 05.01.2011, 11:44:01 - NIEPRZECZYTANA »

ale sprawdzali mi, przed chwila tak jak pisalem bylem w sklepie dla pewnosci i ladowanie ok.
moze rozrusznik :-\  dzwonilem do znajomego mechanika, mowil ze jak mam czas i auto nie potrzebne to zebym my zostawil bryke, sprawdzi czy to on  jest przyczyna.

Ps ja sie z wami nie kluce, mowie tylko jak jest
« Ostatnia zmiana: Środa, 05.01.2011, 11:46:39 wysłane przez kamilbd » Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #125 - Środa, 05.01.2011, 11:46:35 - NIEPRZECZYTANA »

a wydajność akumulatora Ci sprawdził?
ps. z Tobą też się nikt nie kłóci  :eye:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #126 - Środa, 05.01.2011, 11:49:09 - NIEPRZECZYTANA »

hmm, nie pamietam co tam sprawdzal... najpierw na wylaczonym silniku podlaczyl, potem kazal wlaczyc silnik, nastepnie swiatla potem lekkpo przygazowac.. no i kazal zgasic, mowiac ze wszystko ok by szukac w innym kierunku
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #127 - Środa, 05.01.2011, 11:51:18 - NIEPRZECZYTANA »

imho jeśli robisz małe odcinki to akumulator się na tyle nie naładuje, żeby kręcąc go codziennie po całodniowym mrozie odpalić bez problemów.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #128 - Środa, 05.01.2011, 11:55:04 - NIEPRZECZYTANA »

no, tak ale nie mam potrzeby by robic wiecej niz musze, do pracy okolo 3 km do kobitki do 5 km mam

Dziwi mnie to, ze tak  fajnie palil az tu nagle lipton i męka, z rana krecil krecil zapalil sie abs itd, az zrezygnowalem, ale po chwili proba kolejna i odpalil odrazu bez zawachania.
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #129 - Środa, 05.01.2011, 12:06:41 - NIEPRZECZYTANA »

Podlacz raz na tydzien pod prostownik
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #130 - Środa, 05.01.2011, 12:32:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Dziwi mnie to, ze tak  fajnie palil az tu nagle lipton i męka, z rana krecil krecil zapalil sie abs itd, az zrezygnowalem, ale po chwili proba kolejna i odpalil odrazu bez zawachania.
a ile razy można tłumaczyć - zapalając na mrozie mocno go 'nadwyrężasz' więc następuje ubytek mocy. Jadąc nie podładuje się na tyle, żeby to 'odzyskać' więc moc spada. Jaśniej?
Zrób jak mówi raby i zobacz czy sytuacja jest ok. Sprawdź czy nie grzeje się podczas ładowania. Jeśli to akumulator obsługowy to wcześniej też looknij na ilość cieczy w celach i jeśli jest mało, uzupełnij wodą destylowaną.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #131 - Środa, 05.01.2011, 13:09:01 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź koniecznie ile prądu zżera Ci auto na postoju, szczególnie z uzbrojonym alarmem/ czy zamkniętym zamkiem...
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #132 - Środa, 05.01.2011, 14:46:37 - NIEPRZECZYTANA »

alarmu nie posiadam, jedyne co moze siorbac to licznik z przebiegiem, i godzina na lcd
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #133 - Środa, 05.01.2011, 15:32:55 - NIEPRZECZYTANA »

Jedyne co mnie w tym wszystkim zastanawia, dlaczego jak raz odpalałeś to nie chciał a po chwili odpalił od strzału. Coś nie łączy ? Jak tak to co ? Immo? Kostka stacyjki? Tu bym szukał problemu, a aku zostaw w spokoju.
Dla pewności weź pod prostownik, ładuj małym prądem całą noc (żeby nie przeładować), rano wstaw do auta i obserwuj. Jak po miesiącu będzie to samo to wtedy pomyśl nad zmiana aku.
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #134 - Środa, 05.01.2011, 15:51:57 - NIEPRZECZYTANA »

po tym jak naladowalem aku, bo siosra go wyladowala odpalal spoko, czasem krecil gora4-5 sekund przy mrozie i odpalal(ladowalem na max napieciu), wczoraj mi krecil i krecil no ale odpalil, potem pojezdzilem troche i z rana mialem miazga, ledwo ledwo co krecil(kwiczal;p) zgasilem, i jeszcze raz i 2 sekundy krecenia i pali

zaraz sprawdze pobor pradu na postoju(ktoa kleme trzeba odpiac, obojetnie?) zrobie wedlug opisu"jeden koniec kabla dotykasz do klemy tej ściągniętej a drugi do tego "cycka" na aku z którego ściągłeś kleme. I na wyświetlaczu masz wynik (pobór prądu) pobór nie powinien wynosić więcej jak 0,02A. Teraz uwagi: jak podłączysz to pierwszy wynik może być wyższy (uzbrajanie się alarmu, centralka zamka, stan czuwania radia itp) ale po jakieś 0,5-1min wynik powinien się zmnijeszyć i utrzymywać na stałym poziomie"
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Akumulator
Skocz do: