+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 142915 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #180 - Środa, 24.04.2013, 21:12:23 - NIEPRZECZYTANA »

Naturalnym plusem, ale będziesz musial dostać sprężarkę do swojego silnika. I chyba tylko tym to się różni.
I łapę silnika mocującą pod tę sprężarkę.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #181 - Środa, 24.04.2013, 21:49:38 - NIEPRZECZYTANA »

ta corba to też słabo jest przodem poskładana albo mi sie zdaje...
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #182 - Środa, 24.04.2013, 22:04:38 - NIEPRZECZYTANA »

Troche rzeźby na pewno bedzie, elektryke całą z ibi trza bedzie wypruć i wrzucić do corby + z corby wypruć to co potrzebne np do klimy. Mechanicznie pewnie dużych kłopotów nie bedzie. Nie wiem czy cały zbiornik czy może tylko pompa by wystarczyła...
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #183 - Czwartek, 25.04.2013, 08:52:05 - NIEPRZECZYTANA »

cały układ paliwowy od zbiornika do silnika trzeba przerzucić, średnice przewodów są inne
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #184 - Czwartek, 25.04.2013, 17:49:16 - NIEPRZECZYTANA »

ta corba to też słabo jest przodem poskładana albo mi sie zdaje...
kacperix, z tego co widze to szpary miedzy blotnikami a maska sa chyba rozne... o to Ci chodzi czy cos jeszcze?
jesli sie na nia zdecyduje to najpierw pojade na stacje diagnostyczna... Nie wiem czy facet bedzie wiedzial co jej sie przytrafilo w przyszlosci ale to juz troche offtopic...  :-X 

wracajac do tematu czy przerzucajac komputer z izy do cordi nie bedzie zadnych problemow? z klima imobiliserem i takimi rzeczami?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #185 - Czwartek, 25.04.2013, 18:24:40 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, jak przełożysz wszystko to nie.
Zapisane
dj_draco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II, 1998, 1.4

« Odpowiedz #186 - Środa, 04.09.2013, 10:44:44 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich forumowiczów

Potrzebuję waszej pomocy przy zakupie silnika do mojej Ibizy.
Aktualnie mam silnik 1.4 8V 44 kW 60 KM kod silnika APQ benzyna

Mam możliwość kupienia w przystępnej cenie silnik 1.4 16V 74 kW 101 KM lub 1.6 74 kW 101 KM

Moje pytanie

Czy któryś z tych dwóch silników w/w będzie pasował do mojego auta czy lepiej szukać taki jaki jest aktualnie.

od KYS: Dopisuj się do istniejących tematów. Poczytaj wątek.
« Ostatnia zmiana: Środa, 04.09.2013, 11:01:20 wysłane przez KYS » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #187 - Środa, 04.09.2013, 10:54:15 - NIEPRZECZYTANA »

Co rozumiesz pod pojęciem pasował?
Wyjmujesz APQ wsadzasz inny i wszystko podpinasz tak jak było? nie - tak pasował nie będzie.
A czy po prostu spasują miejsca mocowania - od AFT powinny spasować. Ale wiązka będzie już inna.
Zapisane
dj_draco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II, 1998, 1.4

« Odpowiedz #188 - Środa, 04.09.2013, 11:04:40 - NIEPRZECZYTANA »

Chodzi mi o to czy mocowania i elektryka będzie pasowała czy coś trzeba będzie przerabiać.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #189 - Środa, 04.09.2013, 11:10:15 - NIEPRZECZYTANA »

Mocowania na 99% tak.
Elektryka będzie wymagała rzeźby.
Zapisane
dj_draco Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II, 1998, 1.4

« Odpowiedz #190 - Środa, 04.09.2013, 11:13:29 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli w jednym i w drugim wypadku elektryka wymaga przeróbki ?
A co do przeróbki elektryki wiąże się to z wymianą jakichś przekaźników itp czy do samej zabawy przy silniku?

Najszybszym rozwiązaniem byłoby kupno takiego samego silnika.


« Ostatnia zmiana: Środa, 04.09.2013, 11:52:44 wysłane przez dj_draco » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #191 - Środa, 04.09.2013, 12:00:11 - NIEPRZECZYTANA »

Najprościej będzie jak kupisz taki sam silnik.
Musiał byś znaleźć schematy obu silników. Nie wiem jak bardzo się różnią, ale wiem, że się różnią na tyle, że ktoś bez wiedzy na temat elektryki i elektroniki tego sam nie ogarnie.
Zapisane
sznaps78 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4 8v 1997 AEX

« Odpowiedz #192 - Sobota, 18.01.2014, 17:07:21 - NIEPRZECZYTANA »

Witam czy silniki AEX 1.4 montowane w Polo 6n to te same silniki co u nas w Cordobach? Potrzebuje kupić taki, ale z Polo jesy inaczej zawieszony t.j. jedną poduszkę ma przy rozrządzie i przykręconą do podłużnicy a nasze mają pod spodem koło odmy i przykręcone do sanek????
Zapisane
Damian P. Mężczyzna
Klubowicz
Offline Offline



Skąd: Szkaradowo Szlacheckie
Samochód: Ibiza '99 1.4 AEX + LPG, Leon '06 1,6 BSE + LPG

« Odpowiedz #193 - Niedziela, 19.01.2014, 18:12:34 - NIEPRZECZYTANA »

tak pasują, wymieniałem już z Polo i nie było problemów z przekładką
Zapisane

Damian - Ibiza '99 1.4 AEX
Leon '06 1,6 BSE
sznaps78 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4 8v 1997 AEX

« Odpowiedz #194 - Poniedziałek, 20.01.2014, 11:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

tak pasują, wymieniałem już z Polo i nie było problemów z przekładką

A czy montowałeś na tej poduszce górnej do podłużnicy czy tak jak było w oryginale?

Czy wyjmując silnik trzeba wyjmować skrzynię? Czy wystarczy demontaż rozrządu i da rade tyle odjechać do przodu że zejdzie z wałka?
« Ostatnia zmiana: Środa, 22.01.2014, 19:36:38 wysłane przez sznaps78 » Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wymiana silnika
Skocz do: