+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Felgi, opony» Wyjechana śruba zabezpieczająca - jak odkrecic?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wyjechana śruba zabezpieczająca - jak odkrecic?  (Przeczytany 54333 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 08.07.2008, 21:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

ukręciłem dziś łeb śrubie, co radzicie? Dospawać nie ma do czego, felge oczywiście idzie zdjąć. Może ktos zna magika z Bydgoszczy kto się tego podejmie? W warsztatach tylko mówia: "rozwiercenie i wymiana piasty i łożyska" 200zł :(
Gdybym chciał rozwiercać to jakim wiertłem (średnica) i co dalej? Najlepiej żeby nie trzeba było gwintować bo nie mam czym.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 08.07.2008, 21:59:36 - NIEPRZECZYTANA »

ukręciłem dziś łeb śrubie, co radzicie? Dospawać nie ma do czego, felge oczywiście idzie zdjąć. Może ktos zna magika z Bydgoszczy kto się tego podejmie? W warsztatach tylko mówia: "rozwiercenie i wymiana piasty i łożyska" 200zł :(
Gdybym chciał rozwiercać to jakim wiertłem (średnica) i co dalej? Najlepiej żeby nie trzeba było gwintować bo nie mam czym.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=365894133
raz próbowałem czymś takim i zadziałało... może w Twoim przypadku też zadziała
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 10.07.2008, 21:51:00 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki KYS nie wpadłem na taki pomysł, jak mi Zyga4don nie pomoze ze swoim znajomym mechanikiem to spróbuje tego rozwiązania. :pub:

Napisano: Wtorek, 08.07.2008, 23:08:42


Śruba odzyskana bez problemu, dospawano inną śrube migomatem i wykęcono. Kupiłem tylko nowa szpilkę i po problemie. Koszt pracy mechanika 15zł
Zapisane
patmar
Gość



« Odpowiedz #18 - Piątek, 16.01.2009, 19:46:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie!!! Wszystkich posiadaczy cudnego autka - Seat!!!

Pozdrawiam i proszę zarazem o pomoc gdyż jestem nowa i nie za bardzo wiem gdzie pisać.

Mam problem ze śrubami zabezpieczającymi na felgi aluminiowe - zgubilam nakladkę. Sruby zakupione w serwisie seata - oryginalne. posiadam pudelko, rachunek, nr seryjny itp itd. Seat odmówił dorobienia nakladki gdyz powiedzial iż oni tego nie robią i nie ma takiej mozliwości zeby to dorobić. Oczywiscie srub z felg tez nie zdjęli, a musze je zdjąc gdyz wyjezdzam za granice za dwa tygodnie i nie bardzo chcialabym miec jakies niespodzianki na drodze z kolami.

Byłam juz chyba w 10 warsztatach wszyscy rozkladają rece a jeden powidzial ze sie podejmie ale felgi na bank zniszczy.

Pomóżcie co mam robic moze ktos ma taką nakladkę

mam zdjęcie ale nie wiem jak wrzucic zeby moc pokazac srube.   ;D
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Piątek, 16.01.2009, 19:55:38 - NIEPRZECZYTANA »

przeczytaj prosze regulamin forum
instrukcja wklejania zdjec tez jest na forum
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5476.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kamil
Gość



« Odpowiedz #20 - Sobota, 17.01.2009, 14:44:27 - NIEPRZECZYTANA »

dospawaj cos i odkrec. tak jak na poprzedniej stronie jest to opisane.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 15.12.2009, 18:46:41 - NIEPRZECZYTANA »

No to zabralem sie dzis za wymiane kol na zimowe, niby nic skomplikowanego, odkrecic kilka srub i zakrecic ale nie tym razem :ninja: oczywiscie wszystko w domowych warunkach.
Bilans takiej zabawy to zmarnowane kilka h, zniszczone 2 nasadki, gumowa raczka klucza i 2 sruby poszly na smietnik.

Przy odkrecaniu byl taki smrod jak przy spawaniu metalu. W 2 kolach po 1 srubie nie dalo sie za nic ruszyc az zjechalo lby w nich. Z 1 nasadki zrobilo sie jajko, 1 pekla, a klucz oryginalny + rura 1m poscinal lby srub.
Zakrecilem sruby i pojechalem do znajomego mechanika bo liczylem ze tylko spawarka pomoze, niestety nie mial czasu, wolny termin za 2 dni. No przeciez nie bede jezdzil z 1 zimowka z przodu i 1 z tylu i to po przekatnej :o
Pojechalem wiec na wulkanizacje gdzie mi tak te kola dokrecili i kazalem teraz odkrecac.
No i oczywiscie dali rade takim ciekawym kluczem:
zestaw wykrętaków do śrub
http://allegro.pl/item838825453_zestaw_wykretakow_do_srub_3_8_yato_0603.html
wgryza sie to w srube i po problemie :-X
kosztowalo mnie to 10 zl za 2 nowe sruby ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
adi Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Toruń miasto aniołów
Samochód: Seat Cordoba 1994r 1.4 60KM

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 01.02.2010, 19:37:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witaj a nie lepiej jest coś przyspawać do śruby i wtedy ją odkręcić ja tak robiłem
Zapisane

adi-CORDOBA 1.4 94r.60KM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 02.02.2010, 00:15:34 - NIEPRZECZYTANA »

adi, do kogo to piszesz?
spawanie do sruby przy alumach to juz ostatecznosc :-X
Cytat: raby
zestaw wykrętaków do śrub
jest mniej ryzykowny
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #24 - Środa, 03.02.2010, 10:31:47 - NIEPRZECZYTANA »

Nie jest to moze najlepszy sposob, ale jak kolega mial taki problem to pojechal do jakis magikow i oni zrobili rzecz nastepujaca: Odkrecili wszystkie inne sruby ktore trzymaly kolo i pojechali sie przejechac kawalek, po przejazdzce sruba juz byla w miare luzna i dalo sie ja wykrecic...dosyc ryzykowne i sam moze bym sie nie pisal na cos takiego ale wiem ze sie udalo wiec pisze..
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Felgi, opony» Wyjechana śruba zabezpieczająca - jak odkrecic?
Skocz do: