+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Zintegrowane radio - przeróbka
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zintegrowane radio - przeróbka  (Przeczytany 126089 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 12.03.2006, 20:08:03 - NIEPRZECZYTANA »

mimo ze radio mozliwosci ma takie sobie to wyswietlacz na "obcych" robi piorunujace wrazenie  :lol:  :wink:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 12.03.2006, 22:12:46 - NIEPRZECZYTANA »

z tego co wiem to w modelach z climatronikiem to w to wszystko jest też i ABS wpięty... jeden fachman specjalista uwazał u kumpla , że się zna i , że da się wszystko zrobić... jak zrobił to o malo kumpel na drzewie się nie znalazł bo ABS przestał reagować. Po powrocie do stanu pierwotnego wsio ok. także uważam , że lepiej nie kąbinowac. albo discman i kasetka albo radyjko pod kierownice to są wg mnie 2 najsensowniejsze opcje.... oczywiście poza zmieniarką w bagazniku.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 13.03.2006, 20:23:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ewentualnie zmieniarka (np. sony) z emulatorem sygnału na antenę(podłączenie przez wejście antenowe przejściówką). Ustawiamy sobie konkretną częstotliwość w radiu i nam gra. Jedyny szkopuł w tym, że nie widać, który numer lub płyta.
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 14.03.2006, 11:29:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Valgaar"
z climatronikiem to w to wszystko jest też i ABS wpięty



troszke przesadziles :D

do wersji z climatronickiem abs ma tyle co swinia do latania ale kazde wytlumaczenie jest dobre :D

przerabialem to radio z kazdej strony jedyne co do niego dochodzi to sterowanie klima i tempreatura i wiatrakami od nawiewow oraz kable z danymi z kompa do wyswietlania na wyswietlaczu dyby tak bylo nie moglby jezdzic bez radia wogole bo by mu abs nie zadzialal

a co do abs to najczestsze usterki - to uszkodzony czujnik w ktoryms z kol lub niekontakty bezpiecznika abs przy aq

:D
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
prodrive
Gość



« Odpowiedz #19 - Wtorek, 14.03.2006, 12:50:12 - NIEPRZECZYTANA »

aboz  powiedz cos wiecej z tym przejsciem od anteny do zmieniarki bo to bardzo ciekawy pomysl
jakis link albo jak to sie nazywa dokladnei
pozdrawiam
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #20 - Środa, 15.03.2006, 20:55:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "prodrive"
jakis link albo jak to sie nazywa dokladnei

Szukałem ostatnio na allegro ale coś nie widzę, a nazywa się to emulator albo adapter. Było kiedyś na allegro do zmieniarek sony, ale teraz nie widzę.
Zapisane
prodrive
Gość



« Odpowiedz #21 - Środa, 15.03.2006, 21:43:07 - NIEPRZECZYTANA »

sa tam jakies cuda ale nei da sie tego podpiac pod zmieniarke a tym bardziej nia sterowac :(
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 16.03.2006, 12:36:19 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc Panowie.
Wszyscy maja racje i nie maja racji. Wlasnie nie dawno skonczylem demolke tego radia i zamontowalem normalne radio CD. Teraz to juz wiem ze to jest banał. Zbieram sie zeby zrobic instrukcje ze zdjeciami ale nie mam za bardzo czasu na to.
W skrocie moge napisac ze wywalilem Kaseciaka, wyciolem w tym miejscu dziure na radio. Sterowanie klima czy tam nawiewami banal, wystarczy przedluzyc 4 kabelki i wszytsko gra. Najgorzej jest z przyciskiem do programowania zegraka, bo wiadomo on jest wlasnie w tym miejscu gdzie sie wycina. No ale to sie bierze opornik 820 i sie lutuje i teraz mam programowanie pod przyciskiem BASS. Wsztysko zajebiscie gra a jedyny minus tego to ze jednak dokladnie sie nie da nowego radia doapsowac i jak z przodu ladnie wyglada i przylega to po bokach i na dole odstaje. Ale nie jest to znowu jakies porazajace i jak ktos nie wie i sie nie przypatrzy to nie zauwazy. Tyle. Teraz mysle ze jakbym mial to robic to moze by mi to zajelo dzien moze dwa. Do dziela Panowie.
Zapisane
gorek
Gość



« Odpowiedz #23 - Sobota, 18.03.2006, 09:04:53 - NIEPRZECZYTANA »

to jak bys mial taka instrukcje ze zdjeciami to daj znac:) dzieki
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #24 - Sobota, 18.03.2006, 11:56:17 - NIEPRZECZYTANA »

albo jeszcze lepiej zapodaj dla sheriffa  :wink: Jobskiego cobyk zarzucił do działu "Instrukcje"  :ok:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
tobi
Gość



« Odpowiedz #25 - Wtorek, 21.03.2006, 13:20:59 - NIEPRZECZYTANA »

niewiem co o tym myslec ale mam identyczny problem z tym radjem ale ostatnio zdziwila mnie jedna rzecz znalazlem ibize z normalnym radjem ale jak to bylo zrobione to nieweim
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 21.03.2006, 13:52:48 - NIEPRZECZYTANA »

Hejka.
Moze w weekenda cos naskrobie. Poki co sciagnijcie sobie ten panel, trzyma sie on na dwoch wkretach (od spodu) i delikatnie ale zdecydowanie "wyrywajcie" panel od spodu. Niczym nie podwarzajcie!! Zejdzie samo z reki. Jak to sciagniecie to Waszym oczom :-) ukaze sie taka metalowa skrzynka w ktorej sie znajduje kaseciak i jedna plytka scalona ktora ma radio i steruje calym wyswietlaczem. Caly pic polega na tym ze trzeba te plytke jakos umocowac a kaseciaka wywalic. Ja zrobilem sobie osobna taka skrzyneczke (oczywiscie kaseciaka wywalilem raptem trzy srubki) i jak ja zamontowalem to pod nia zostalo kupe miejsca na "nowe radio". Ja sam robilem skrzynke bo posulem te oryginalna, ale mozecie srobowac odciac boki na wysokosci jak konczy sie plytka, oraz troche sciac od gory tak mniej wiecej do radioatorka. Wtedy calosc mozna podniesz i sparwdzcie ile miejsca zostanie pod spodem. Pozatym biegnijcie do elektronika i kupcie sobie opornicz 820 kohm (chyba taki sorki nie pamietam :-) ) i dwa komplety kostek ISO mestkich i jedna zenska. I polutujcie je tak zeby zrobic rozglaleznik czyli wtykam do samochodu a z drugiej strony wtykam do skrzyneczki i do nowego radia. Zrobcie to tylko z kostka z zasilaniem. Glosnikowa mozna ewentualnie tylko przedluzyc i ja podpinamy tylko do nowego radia.
Narazie tyle. Milej pracy...
Zapisane
lolek79
Gość



« Odpowiedz #27 - Wtorek, 04.04.2006, 07:47:54 - NIEPRZECZYTANA »

Po co się tak meczyc ja znalazłem na allegro cos takiego
http://www.allegro.pl/item95094434_samochodowy_mp3_player_nieograniczona_pojemnosc.html
Miłego słuchania. :rock:  Opinie o tym są bardzo pozytywne sam jeszcze tego nie posiadam ale sie zamierzam z kupnem.
pozdro
Zapisane
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #28 - Środa, 05.04.2006, 22:34:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
zamierzam z kupnem.

najpierw się dowiedz jak to przenosi basy. testowałem 2 takie ustrojstwa i niestety łamało się na basach i czasami tak jakby przycichało i trzeszczało. może gdzies sygnał ginął. możliwe że to jest bardziej dopracowane,... w końcu technologia idzie do przodu, ale moim zdaniem i tak na mocniejszych basach będzie padać
Zapisane
pmk
Gość



« Odpowiedz #29 - Czwartek, 06.04.2006, 00:26:49 - NIEPRZECZYTANA »

Mnie się wydaje, że ten wynalazek z Allegro jest nie tylko brzydki jak noc listopadowa ale do tego mało ergonomiczny.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Zintegrowane radio - przeróbka
Skocz do: