Shizo a może to jest to sprawdź?
Pisałem ten post o podobnym temacie!
CHYBA MAM LEKRSTWO NA PISZCZĄCE KOŁA.
…..w moim przypadku pomogło.
Otóż jak pisałem (ww), nie mogłem rozgryźć co to może być aż w końcu udało się. Przed zmianą klocków i przetaczaniem tarcz hamulcowych piszczało, przyczyną tego były klocki, zaś teraz po zmianie klocków i przetaczaniem tarcz piszczało w ogóle, co innego. Rant metalowej osłony (za tarczą) ocierał o czujnik ABS-u. Niestety czujnik ten trochę uległ zniszczeniu, kawałki magnezu ocierały o tarczę powodując piszczenie. Tarcza która była „regenerowania” miała za bardzo ścięty, starty kant (od strony wewnętrznej), dociskał on osłony metalowej a osłona ta pod wpływem oporu koła (najbardziej przy skręcaniu w lewo), ocierała o magnez (czujnik ABS). Czujnik się trochę rozłupał, ale działa na szczęście. Wyczyściłem osłonę, tarczę z rdzy, wyciągnąłem kawałki magnezu i wszystko jest w porządku. Ale za jakiś czas będę musiał kupić nowe tarcze, to najszybszy sposób pozbycia się tego problemu.
POZDRAWIAM.