+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wgniecenie progu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wgniecenie progu  (Przeczytany 18701 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 04.11.2007, 22:12:35 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym sie jednak zdecudował na:
Zapisane
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 04.11.2007, 22:41:32 - NIEPRZECZYTANA »

ok, jak nie będę miał co zrobić z kasą to sobie zrobię podobnie, póki co będę malował  ;D
Zapisane
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 04.11.2007, 23:39:35 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie - malowac i tak rzeba i tak
progi jw znajdziesz na allegro za 130 + malowanie wiec jak naprawde Cie wpieni Twoj prog to sobie zalorzysz
bedzie ladniej auto wygladalo i kosztowac bedzie mniej niz naprawa Twojego starego progu (wyciaganie spawanie szpachlowanie malowanie chlanie...yyy cos mnie sie pomylilo- pozdrawiam :P)
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 05.11.2007, 13:08:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym nic zupełnie z tym nie robił. KKKKris na rację ktoś się dopatrzy i będziesz miał problem przy sprzedaniu.
Ale myślę że można bez problemu się dostać do progu przez otwory technologiczne od środka (od kabiny) po rozebraniu plastików i dywaników po prosu wyklepać od środka i zabezpieczyć od środka. :pub:  :pub:  :pub:

Napisano: Poniedziałek, 05.11.2007, 13:04:30


w żadnym wypadku progu bym niee wymieniał :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 05.11.2007, 13:47:12 - NIEPRZECZYTANA »

ok, dzięki wszystkim za cenne uwagi i porady  :pub:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 05.11.2007, 14:30:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
Ale myślę że można bez problemu się dostać do progu przez otwory technologiczne od środka (od kabiny) po rozebraniu plastików i dywaników po prosu wyklepać od środka i zabezpieczyć od środka.
nie ma takiej opcji! Miedzy progiem a podwoziem jest pionowa scianka wzmacniajaca rant (na lewarek) a w samym progu tez sa wzmocnienia.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 05.11.2007, 16:30:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
nie ma takiej opcji! Miedzy progiem a podwoziem jest pionowa scianka wzmacniajaca rant (na lewarek) a w samym progu tez sa wzmocnienia.
A to nie wiedziałem. To w takim wypadku nie zawracał bym sobie głowy wgnieceniem. W sharanie też mam zagięty próg z prawej strony, ale wcale jakoś nie przeszkadza mi to.  :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 05.11.2007, 18:23:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
A to nie wiedziałem.
je tez do poki nie zobaczylem na wlasne oczy  ;)
Cytat: woj
To w takim wypadku nie zawracał bym sobie głowy wgnieceniem.
ja staralbym sie jakos przywrocic stan poprzedni ale oczywiscie w pewnych granicach finansowych...
A juz napewno w ciagu kilku dni od zarysowania bym to zamalowal!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
raf-z
Gość



« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 05.11.2007, 19:07:06 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym wyciągał. Miałem w swoim aucie dużo większe wgniecenie. Spec w warsztacie przyspawał "ucho", wyciągnął i po krzyku. A jeśli będziesz chciał kiedyś sprzedać auto to zawsze można pokazać zdjęcia z przed naprawy ... Widać na nich doskonale, że uszkodzenie nie jest poważne .
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 05.11.2007, 19:49:02 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko spawanie o wiele bardziej narusza oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne niż zarysowanie. A żadna farba nie zastąpi ocynku.
Zapisane

carloos Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolskie
Samochód: Ibiza 1.8 ABS

« Odpowiedz #25 - Poniedziałek, 05.11.2007, 20:05:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
A żadna farba nie zastąpi ocynku.
To nie wiedzialem ze ibiza ma ocynk :-\
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 05.11.2007, 20:09:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
A żadna farba nie zastąpi ocynku.
jakiego ocynku?  :o
to zwykla blacha ktora ruda wpiernicza jak korniki deski!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grigorij35 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 05.11.2007, 21:36:47 - NIEPRZECZYTANA »

niestety
Cytuj
to zwykla blacha ktora ruda wpiernicza jak korniki deski!
trzeba szybko reagowac na zmiany perforacji w seacie
mialem seicento i tez wjechalem progiem w wystajacy kolek betonowy
3 lata swiecila sie ocynkowana blacha a rudego nie bylo (nic nie malowałem)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 05.11.2007, 23:54:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
jakiego ocynku?  :o
To taka powłoka z metalu zwanego cynkiem (Zn). Nie obejrzałeś mojego autka w Kacwinie. Jest cynkowany.
Więc i kolegi, jako nowszy (97r) też powinien być.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 05.11.2007, 23:59:41 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, w teorii wiem co to jest :P
ale w seacie?  :o
kolegi chyba tez nie jest bo rdzewieje.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wgniecenie progu
Skocz do: