Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Wgniecenie progu
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Wgniecenie progu (Przeczytany 18692 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
grigorij35
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #15 -
Niedziela, 04.11.2007, 22:12:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja bym sie jednak zdecudował na:
Zapisane
Semir
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #16 -
Niedziela, 04.11.2007, 22:41:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok, jak nie będę miał co zrobić z kasą to sobie zrobię podobnie, póki co będę malował
Zapisane
grigorij35
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #17 -
Niedziela, 04.11.2007, 23:39:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
pewnie - malowac i tak rzeba i tak
progi jw znajdziesz na allegro za 130 + malowanie wiec jak naprawde Cie wpieni Twoj prog to sobie zalorzysz
bedzie ladniej auto wygladalo i kosztowac bedzie mniej niz naprawa Twojego starego progu (wyciaganie spawanie szpachlowanie malowanie chlanie...yyy cos mnie sie pomylilo- pozdrawiam
)
Zapisane
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #18 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 13:08:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja bym nic zupełnie z tym nie robił. KKKKris na rację ktoś się dopatrzy i będziesz miał problem przy sprzedaniu.
Ale myślę że można bez problemu się dostać do progu przez otwory technologiczne od środka (od kabiny) po rozebraniu plastików i dywaników po prosu wyklepać od środka i zabezpieczyć od środka.
Napisano: Poniedziałek, 05.11.2007, 13:04:30
w żadnym wypadku progu bym niee wymieniał
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
Semir
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #19 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 13:47:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
ok, dzięki wszystkim za cenne uwagi i porady
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #20 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 14:30:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: woj
Ale myślę że można bez problemu się dostać do progu przez otwory technologiczne od środka (od kabiny) po rozebraniu plastików i dywaników po prosu wyklepać od środka i zabezpieczyć od środka.
nie ma takiej opcji! Miedzy progiem a podwoziem jest pionowa scianka wzmacniajaca rant (na lewarek) a w samym progu tez sa wzmocnienia.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #21 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 16:30:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
nie ma takiej opcji! Miedzy progiem a podwoziem jest pionowa scianka wzmacniajaca rant (na lewarek) a w samym progu tez sa wzmocnienia.
A to nie wiedziałem. To w takim wypadku nie zawracał bym sobie głowy wgnieceniem. W sharanie też mam zagięty próg z prawej strony, ale wcale jakoś nie przeszkadza mi to.
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #22 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 18:23:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: woj
A to nie wiedziałem.
je tez do poki nie zobaczylem na wlasne oczy
Cytat: woj
To w takim wypadku nie zawracał bym sobie głowy wgnieceniem.
ja staralbym sie jakos przywrocic stan poprzedni ale oczywiscie w pewnych granicach finansowych...
A juz napewno w ciagu kilku dni od zarysowania bym to zamalowal!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
raf-z
Gość
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #23 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 19:07:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja bym wyciągał. Miałem w swoim aucie dużo większe wgniecenie. Spec w warsztacie przyspawał "ucho", wyciągnął i po krzyku. A jeśli będziesz chciał kiedyś sprzedać auto to zawsze można pokazać zdjęcia z przed naprawy ... Widać na nich doskonale, że uszkodzenie nie jest poważne .
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #24 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 19:49:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tylko spawanie o wiele bardziej narusza oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne niż zarysowanie. A żadna farba nie zastąpi ocynku.
Zapisane
carloos
Użytkownik
Offline
Skąd: Wielkopolskie
Samochód: Ibiza 1.8 ABS
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #25 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 20:05:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
A żadna farba nie zastąpi ocynku.
To nie wiedzialem ze ibiza ma ocynk
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #26 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 20:09:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
A żadna farba nie zastąpi ocynku.
jakiego ocynku?
to zwykla blacha ktora ruda wpiernicza jak korniki deski!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
grigorij35
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznań
Samochód: Była Ibiza '98, 1.9 TDI; jest Ibiza '07 TDI
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #27 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 21:36:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
niestety
Cytuj
to zwykla blacha ktora ruda wpiernicza jak korniki deski!
trzeba szybko reagowac na zmiany perforacji w seacie
mialem seicento i tez wjechalem progiem w wystajacy kolek betonowy
3 lata swiecila sie ocynkowana blacha a rudego nie bylo (nic nie malowałem)
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #28 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 23:54:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: raby
jakiego ocynku?
To taka powłoka z metalu zwanego cynkiem (Zn). Nie obejrzałeś mojego autka w Kacwinie. Jest cynkowany.
Więc i kolegi, jako nowszy (97r) też powinien być.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wgniecenie progu
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 05.11.2007, 23:59:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
KKKKris
, w teorii wiem co to jest
ale w seacie?
kolegi chyba tez nie jest bo rdzewieje.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Wgniecenie progu
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...