Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ... (Przeczytany 33924 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
nerwus
Gość
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #15 -
Czwartek, 22.11.2007, 17:14:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
89
to chyba nie wina pompy ani turba
ja tam nie jestem znawcą ale o aż tak małej mocy w ASV jeszcze nie słyszałem
musisz szybko coś z tym zrobić , powodzenia
Zapisane
SouthMan
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #16 -
Środa, 28.11.2007, 17:45:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zapieczone kierowniczki w turbo oraz rozregulowana pompa wtryskowa zabrały mi 8 KM. Czyli obecnie mam prawie magiczną setke. Teraz z obserwacji mechaników doszedł przepływomierz czujnik ciśnienia doładowania ( wstawione są podobno od innego modelu
) oraz zasyfiony olejem IC
Co do tego ostatniego, to za wyczyszczenie zawołali jakieś 300-350. Tylko czy jest w tym sens ? Nie lepiej wstawić nowy ? A już najlepiej to chyba wyczyścić samemu, i raczej tak zrobie
«
Ostatnia zmiana: Środa, 28.11.2007, 22:20:43 wysłane przez SouthMan
»
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #17 -
Sobota, 28.05.2011, 14:36:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam.
U mnie też od jakiegoś czasu trzęsie silnikiem przy gaszeniu. I zastanawiam się czy to poduchy pod silnikiem
Przy odpalaniu raczej wszystko
. Klapka się nie zacina, chodzi lekko - przynajmniej ciężko mi to dokładnie stwierdzić. W EGR też czyściutko. Związku N75 z trzęsieniem nie widzę. Jak mi padł N75 to wywalało NOT LAUFA, a po wymianie wszystko(turbina) od 2 lat śmiga jak ta lala. Jedno co dzisiaj przetestowałem to jak przygazuje przed zgaszeniem to gaśnie bez trzęsienia
Jakieś pomysły
Poduch jeszcze nie sprawdzałem, ale jakby były padnięte to czy by nie było jakiś wibracji na biegu jałowym czy w czasie jazdy
Dzięki za pomysły.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #18 -
Poniedziałek, 30.05.2011, 05:28:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jak masz VAGa to zgaś go przez wysterowanie klapy gaszącej (test wyjść). Jak zgaśnie z telepaniem to przynajmniej wyeliminujesz klapę gaszącą.
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #19 -
Poniedziałek, 30.05.2011, 18:34:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Jak zgaśnie z telepaniem to przynajmniej wyeliminujesz klapę gaszącą.
Heee
A jak klapa się przycina to nie wpłynie to na gaszenie
Nie za bardzo Cie rozumiem
W dalszym ciągu elementem wykonawczym jest klapa gasząca, czy się mylę
VAG-a się załatwi na weekend.
Dzięki za sugestie.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #20 -
Poniedziałek, 30.05.2011, 18:46:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
nawet nie musisz vagiem tego robić, otwórz maskę i ręcznie go zgaś za klapkę, najlepiej niech ktoś to zrobi a Ty siedź w aucie i stwierdź różnicę.
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #21 -
Sobota, 11.06.2011, 19:51:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: kacperix
nawet nie musisz vagiem tego robić, otwórz maskę i ręcznie go zgaś za klapkę, najlepiej niech ktoś to zrobi a Ty siedź w aucie i stwierdź różnicę.
No i zrobiłem w ten sposób jak pisze kacpeix to nie trzęsie. Czyli poduchy można wyeliminować
Czy to zaworek sterujący klapą jest do wymiany, czy sama klapa, czy co
A może coś w całym układzie podciśnienia
Vacum pompa
Dodam, że mam lekkie problemy z hamulcami, że jakby lekko nie wyrabiają. Ostatnio wymieniłem jeden wężyk i jakby lepiej, ale to dalej nie to.
Dzięki za dalsze podpowiedzi.
Napisano: Piątek, 03.06.2011, 14:23:01
Witam.
No i problem z trzęsieniem rozwiązany. Tak jak myślałem było coś w układzie podciśnienia. Przy okazji szukania słabych hamulców znaleziono pękniętą rurkę.
Hamulce brzytwa no i przestało trząść przy gaszeniu. Rurka ta wychodzi z tego co się nie mylę z serva - tak duża okrągła "puszka" w kształcie koła.
Zapisane
mcryb1
Świeżak
Offline
Skąd: Knurów
Samochód: Toledo II 2001 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #22 -
Środa, 27.07.2011, 19:47:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, u mnie również występują drgania przy wyłaczaniu zapłonu i zauważyłem, że drugi koniec przewodu, który jest opisany i pokazany wyżej, w poscie nie od strony serwa tylko przyłączone do pompy vacum jest luźny, jest tam oryginalny cybant, ale jak by sie troche posiłował to bez problemu mozna to ściągnąć, czy tak ma być? Czy nie powinno to być szczelniejsze??
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #23 -
Środa, 27.07.2011, 20:17:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: mcryb1
ale jak by sie troche posiłował to bez problemu mozna to ściągnąć, czy tak ma być? Czy nie powinno to być szczelniejsze??
Witam.
Moim zdaniem to powinno siedzieć dość mocno. Jednie od strony serwa można wyrwać całą końcówkę z rurką. Ale sama rurka na końcach powinna się trzymać.
Zapisane
p14c3k
Adam
Użytkownik
Offline
Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001
WWW
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 16.04.2013, 00:15:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
wybaczice za odgrzanie kotleta, ale widze ze mam podobny problem z ta rurka,,
krumi1978
, skad ja dorwales i ile placiles
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 16.04.2013, 20:26:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witaj,
Bardzo ciężko dostać taką samą rurkę. Mi za pierwszym razem kolega przeszczepił z Opla Vectry I ale szybko też pękła, więc zreanimowałem swoją (skróciłem pęknięcie) i śmiga do tej pory. Owinąłem tylko z wierzchu mocną taśmą i gra
Zapisane
sinio17
Świeżak
Offline
Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #26 -
Czwartek, 29.05.2014, 15:09:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam, mam takie pytanie, czy źle działająca klapa gasząca może powodować telepanie całym autem na niskich obrotach?
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #27 -
Czwartek, 29.05.2014, 17:01:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie. Takie objawy daje raczej rozwalona poduszka. Klapa gasząca działa w czasie wyłaczania silnika.
Zapisane
sinio17
Świeżak
Offline
Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #28 -
Piątek, 30.05.2014, 14:12:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
a jak można sprawdzić czy klapa gasząca działa prawidłowo?
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
«
Odpowiedz #29 -
Piątek, 30.05.2014, 14:39:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Odpinasz węże tak, żeby ją widzieć. Wsadzasz kogoś do samochodu a sam obserwujesz. Ktoś gasi silnik. Klapa powinna się zamknąć a po chwili powoli otworzyć.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...