+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...  (Przeczytany 33914 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
nerwus
Gość



« Odpowiedz #15 - Czwartek, 22.11.2007, 17:14:35 - NIEPRZECZYTANA »

89 :o to chyba nie wina pompy ani turba  :(
ja tam nie jestem znawcą ale o aż tak małej mocy w ASV jeszcze nie słyszałem :huh: musisz szybko coś z tym zrobić , powodzenia
Zapisane
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #16 - Środa, 28.11.2007, 17:45:45 - NIEPRZECZYTANA »

Zapieczone kierowniczki w turbo oraz rozregulowana pompa wtryskowa zabrały mi 8 KM. Czyli obecnie mam prawie magiczną setke. Teraz z obserwacji mechaników doszedł przepływomierz  czujnik ciśnienia doładowania ( wstawione są podobno od innego modelu   :huh:  )  oraz zasyfiony olejem IC  :o  Co do tego ostatniego, to za wyczyszczenie zawołali jakieś 300-350. Tylko czy jest w tym sens ? Nie lepiej wstawić nowy ? A już najlepiej to chyba wyczyścić samemu, i raczej tak zrobie  :)
« Ostatnia zmiana: Środa, 28.11.2007, 22:20:43 wysłane przez SouthMan » Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #17 - Sobota, 28.05.2011, 14:36:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
U mnie też od jakiegoś czasu trzęsie silnikiem przy gaszeniu. I zastanawiam się czy to poduchy pod silnikiem  :-\ Przy odpalaniu raczej wszystko  :ok: . Klapka się nie zacina, chodzi lekko - przynajmniej ciężko mi to dokładnie stwierdzić. W EGR też czyściutko. Związku N75 z trzęsieniem nie widzę. Jak mi padł N75 to wywalało NOT LAUFA, a po wymianie wszystko(turbina) od 2 lat śmiga jak ta lala. Jedno co dzisiaj przetestowałem to jak przygazuje przed zgaszeniem to gaśnie bez trzęsienia  :-\  :-X  :o
Jakieś pomysły :?: Poduch jeszcze nie sprawdzałem, ale jakby były padnięte to czy by nie było jakiś wibracji na biegu jałowym czy w czasie jazdy :?:
Dzięki za pomysły.
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 30.05.2011, 05:28:37 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masz VAGa to zgaś go przez wysterowanie klapy gaszącej (test wyjść). Jak zgaśnie z telepaniem to przynajmniej wyeliminujesz klapę gaszącą.
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 30.05.2011, 18:34:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Jak zgaśnie z telepaniem to przynajmniej wyeliminujesz klapę gaszącą.
Heee :?: A jak klapa się przycina to nie wpłynie to na gaszenie :?: Nie za bardzo Cie rozumiem :?: W dalszym ciągu elementem wykonawczym jest klapa gasząca, czy się mylę :?:
VAG-a się załatwi na weekend.

Dzięki za sugestie.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 30.05.2011, 18:46:47 - NIEPRZECZYTANA »

nawet nie musisz vagiem tego robić, otwórz maskę i ręcznie go zgaś za klapkę, najlepiej niech ktoś to zrobi a Ty siedź w aucie i stwierdź różnicę.
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #21 - Sobota, 11.06.2011, 19:51:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
nawet nie musisz vagiem tego robić, otwórz maskę i ręcznie go zgaś za klapkę, najlepiej niech ktoś to zrobi a Ty siedź w aucie i stwierdź różnicę.
No i zrobiłem w ten sposób jak pisze kacpeix to nie trzęsie. Czyli poduchy można wyeliminować  :-X  :?: Czy to zaworek sterujący klapą jest do wymiany, czy sama klapa, czy co :?: A może coś w całym układzie podciśnienia :?:  Vacum pompa :?:  :-\  :-X Dodam, że mam lekkie problemy z hamulcami, że jakby lekko nie wyrabiają. Ostatnio wymieniłem jeden wężyk i jakby lepiej, ale to dalej nie to.

Dzięki za dalsze podpowiedzi.

Napisano: Piątek, 03.06.2011, 14:23:01


Witam.
No i problem z trzęsieniem rozwiązany. Tak jak myślałem było coś w układzie podciśnienia. Przy okazji szukania słabych hamulców znaleziono pękniętą rurkę.

Hamulce brzytwa no i przestało trząść przy gaszeniu. Rurka ta wychodzi z tego co się nie mylę z serva - tak duża okrągła "puszka" w kształcie koła.
Zapisane

mcryb1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Knurów
Samochód: Toledo II 2001 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Środa, 27.07.2011, 19:47:17 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, u mnie również występują drgania przy wyłaczaniu zapłonu i zauważyłem, że drugi koniec przewodu, który jest opisany i pokazany wyżej, w poscie nie od strony serwa tylko przyłączone do pompy vacum jest luźny, jest tam oryginalny cybant, ale jak by sie troche posiłował to bez problemu mozna to ściągnąć, czy tak ma być? Czy nie powinno to być szczelniejsze??
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #23 - Środa, 27.07.2011, 20:17:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mcryb1
ale jak by sie troche posiłował to bez problemu mozna to ściągnąć, czy tak ma być? Czy nie powinno to być szczelniejsze??
Witam.
Moim zdaniem to powinno siedzieć dość mocno. Jednie od strony serwa można wyrwać całą końcówkę z rurką. Ale sama rurka na końcach powinna się trzymać.
Zapisane

p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 16.04.2013, 00:15:55 - NIEPRZECZYTANA »

 wybaczice za odgrzanie kotleta, ale widze ze mam podobny problem z ta rurka,, krumi1978, skad ja dorwales i ile placiles ;)
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 16.04.2013, 20:26:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witaj,
Bardzo ciężko dostać taką samą rurkę.  Mi za pierwszym razem kolega przeszczepił z Opla Vectry I ale szybko też pękła, więc zreanimowałem swoją (skróciłem pęknięcie) i śmiga do tej pory. Owinąłem tylko z wierzchu mocną taśmą i gra  :ok:  :ok:  :ok:  :ok:
Zapisane

sinio17 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 29.05.2014, 15:09:26 - NIEPRZECZYTANA »

witam, mam takie pytanie, czy źle działająca klapa gasząca może powodować telepanie całym autem na niskich obrotach?
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 29.05.2014, 17:01:54 - NIEPRZECZYTANA »

Nie. Takie objawy daje raczej rozwalona poduszka. Klapa gasząca działa w czasie wyłaczania silnika.
Zapisane
sinio17 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI

« Odpowiedz #28 - Piątek, 30.05.2014, 14:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

a jak można sprawdzić czy klapa gasząca działa prawidłowo?
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #29 - Piątek, 30.05.2014, 14:39:04 - NIEPRZECZYTANA »

Odpinasz węże tak, żeby ją widzieć. Wsadzasz kogoś do samochodu a sam obserwujesz. Ktoś gasi silnik. Klapa powinna się zamknąć a po chwili powoli otworzyć.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Skocz do: