+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław  (Przeczytany 46838 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Poniedziałek, 17.09.2007, 23:18:58 - NIEPRZECZYTANA »

No to tak - na początku była super seria :grin: 114KM/243NM pojechałem do kolegi uysyego - zrobił mi chipa max hardcore parametrów nie przsytocze bo i tak niktn ie uwierzy :grin:  i wyszło coś takiego



W 128Km/324NM - autko jeździło ładnie do 140km/h potem juz raczej koni brakowało jak cholera, kolega uysy dwoił sie i troił ale z serii 114KM tylko 14KM wiecej i nie dał rady wiecej zrobić:(  wynagradzało mi to dobre przyspieszenie do setki - w granicach 7.6-7.8s chociaż dym był straszny :grin:
Troche podłamany koniami ( wszyscy po chipach z AFNa mieli powyżej 130KM a nawet ponad 140KM)ale zadowolony NM śmiagalem tak rok cały aż Ibi zaczęła łapać notlaufy, na forum znalazłem kolege mirassa który zdiagnozował auto i wyszło że turbo do czyszczenia , że fanem czyszczenie nie jestem to zakupiłem i założyłem turbo od AWX :grin:  załatwione od kolegi zaprzala. Ibi nie wchodziła już w trybu awaryjny i wróciło do stanu poprzeniego - kolega mirass zafundował mi pomiar mocy na hamowni przenośnej dynomet który widziscie poniżej:

 
Normalnie załamka  :niewiem:  :niewiem:  :niewiem:   128KM /309NM - wychodzi z tego że hamownia VTecha w Łodzi zawyża jakieś  15NM bo konie sie zgadzały tylko NM pozdychały - teraz  to ani koni ani NM nie miałem jakichś nadzwyczajnych i z  :( pojechałem do domu
W miedzyczasie założyłem IC od T5 i autko troche inaczej zaczeło jeździć, temperatura na seryjnym IC była ponad 70C a teraz po 8 hamowaniach 4 bieg noga w podłoge dochodzi  max do 41C - przy temperaturze otoczenia jakieś 22C.  Oto wykres po zmianie IC, turbo nadal nie wystrojone:


Renta przyszła i udało sie założyć 216tki oraz zrobić nowego wirusa w Dynosofcie:satan:  :


158KM i 362NM prawie bezdymnie :okej:  Przyspieszenie 0-100 w okolicach 6.5s , auto juz nie jeździ tylko zapierda.. :satan: Skrzynia jest do zrobienia bo cuda sie dzieją nieraz  Wkrótce takze filmik przyspieszenia i relacja z Gtechem :okej:  mirass z  Dynosoftu Wrocław spisał sie idealnie  :bigok: przyrost mocy jest zaqrwisty :satan:  :satan:  :satan: .Autko ciagnie nie do 4800 tylko do prawie 5200 :helm:  - jeździ sie jak benzyną. Jest taka różnica w kopie jak między serią a mocnym chipem - teraz tylko na droge killować :satan: Niedowarków co do osiągów zapraszam na kreske   :mrgreen:
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 17.09.2007, 23:31:41 - NIEPRZECZYTANA »

Nieźle, nieźle, fajny wykresik wyszedł, gratulacje! ;-)
A jak tam się sprzęgło trzyma?

P.S. Ułóż trochę tego posta bo się rozjeżdza nieco... ;-)
Zapisane
KRYCHOL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Swarzędz
Samochód: ibiza ASV sport 2001

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 17.09.2007, 23:38:00 - NIEPRZECZYTANA »

gratki wyniku teraz tylko zyczyc szerokości i przyczepności ;)
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 17.09.2007, 23:48:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "the_ozyrys"
Nieźle, nieźle, fajny wykresik wyszedł, gratulacje! ;-)
A jak tam się sprzęgło trzyma?

P.S. Ułóż trochę tego posta bo się rozjeżdza nieco... ;-)

Dzieki dzieki sprzegło jest zajebiste i moge polecić każdemu, jak ochlone to ułoże posta ale jeszcze jestem na koksie to zrozumcie :mrgreen:
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 18.09.2007, 08:08:42 - NIEPRZECZYTANA »

No nic tylko gratulowac widac profesjonalizm wykonania chipa :)
A przyspieszenie niezle, jednak nie bede raczej probowal sie mierzyc bo juz nerwus by mnie zloil strasznie a co dopiero tak zrobione auto :D
Lepiej od razu poddam sie walkowerem :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
wizz
Gość



« Odpowiedz #5 - Wtorek, 18.09.2007, 09:40:10 - NIEPRZECZYTANA »

No i w końcu udałeś się do porządnej firmy! Warto było, nie? ;)

Gratuluję autka, musi masakrować, zwłaszcza, że ciężkie nie jest :)
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #6 - Wtorek, 18.09.2007, 10:06:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "wizz"
No i w końcu udałeś się do porządnej firmy! Warto było, nie?  

Gratuluję autka, musi masakrować, zwłaszcza, że ciężkie nie jest  

No idzie ładnie naprawde 1,2,3 bieg pisko opon słychać jak noga w podłodze i to bez jakichs tam szczałów sprzeglem (oponki seria 185/55R15):mrgreen:  kolega mirass z Dynosoft daje rade, widziałem jakiś nawet tam pucharek zdobył w Skarbimierzu  :mrgreen: starał siebardzo i to widać - wcześniej jak sie okazało mialem 2 mapy wogóle nie tkniete :neutral:  a to ze autko sie zbierało ponizej 8.0 do setki to zasługa wytrzymałosci mojej sprężarki z AFNa która lekko nie miała i takiej ilości koksu jakiej nawet teraz nie mam :mrgreen:
Auto beze mnie i paliwa waży dokładnie 1060kg.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 18.09.2007, 10:23:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Cytat: "wizz"
No i w końcu udałeś się do porządnej firmy! Warto było, nie?  

Gratuluję autka, musi masakrować, zwłaszcza, że ciężkie nie jest  

No idzie ładnie naprawde 1,2,3 bieg pisko opon słychać jak noga w podłodze i to bez jakichs tam szczałów sprzeglem (oponki seria 185/55R15):mrgreen:  kolega mirass z Dynosoft daje rade, widziałem jakiś nawet tam pucharek zdobył w Skarbimierzu  :mrgreen: starał siebardzo i to widać - wcześniej jak sie okazało mialem 2 mapy wogóle nie tkniete :neutral:  a to ze autko sie zbierało ponizej 8.0 do setki to zasługa wytrzymałosci mojej sprężarki z AFNa która lekko nie miała i takiej ilości koksu jakiej nawet teraz nie mam :mrgreen:
Auto beze mnie i paliwa waży dokładnie 1060kg.


No wiec widzisz to co wiekszosc forumowiczow mowila ze masz zle zrobiony soft sie wlasnie potwierdzilo skoro miales nieruszone mapy i pewno dlatego brakowalo ci KM pomimo dosc duzego momentu.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 18.09.2007, 14:50:41 - NIEPRZECZYTANA »

Tomi,masz może wyniki elastyczności ? Jestem ciekaw jak to się teraz zbiera
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #9 - Wtorek, 18.09.2007, 15:51:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "dominik"
mi,masz może wyniki elastyczności ? Jestem ciekaw jak to się teraz zbiera

Jeszcze nie mam ale na samym chipie było tak :
80-120 IV bieg 5.8s
80-120 V bieg 7.9s
Jak sprawdze to dam znać ale dzisiaj pogoda do dupy - pada i tym autem to już trzeba naprawde uważać.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 18.09.2007, 18:02:54 - NIEPRZECZYTANA »

Hehe, a taki zadowolony byles :ok: Jak mowilem zmien tunera to nie ;-)

Gartki, ladnie wyszlo. Nareszcie te krzywe na wykresie wygladaja normalnie :ok: Szkoda ze nie zdecydowales sie odrazu na 230ki, moment bylby bardziej plaski i na pewno wyzszy.
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #11 - Wtorek, 18.09.2007, 18:47:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Szkoda ze nie zdecydowales sie odrazu na 230ki, moment bylby bardziej plaski i na pewno wyzszy.

Uwierz mi ja zanim coś zrobie to 10x pomyśle, na 230tkach byłoby gorzej
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 18.09.2007, 19:10:24 - NIEPRZECZYTANA »

Tu sie nie zgodze, pompa wyglada na zdrowa, moim zdaniem dalaby rade lepiej napompowac, a przynajmnie w szerszym zakeresie. Jezeli jeszcze myslisz o 11ce to wogole dales ciala tak samo jak ja :ok:
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #13 - Wtorek, 18.09.2007, 19:53:31 - NIEPRZECZYTANA »

spons weź pod uwagę że to AFN i bez dołu to sobie moge pomarzyć, co do pompy nie masz racji za jakisczs wymiana na nową , pewnie 11 ale nie z mojej checi, jest jeszcze inny problem  :lodzik:
BTW Dzisiaj robiłem testy elastycznośći i wygląda to tak :mrgreen:
80-120 IV bieg - 4.9s
80-120 V bieg - 6.8s :satan:
Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #14 - Środa, 19.09.2007, 18:33:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"

BTW Dzisiaj robiłem testy elastycznośći i wygląda to tak :mrgreen:
80-120 IV bieg - 4.9s
80-120 V bieg - 6.8s :satan:


Ladniusio :satan:
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza GT TDI 110KM Tomiantor by Dynosoft Wrocław
Skocz do: