Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Amortyzatory - które lepsze?  (Przeczytany 95622 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #60 - Czwartek, 22.10.2009, 20:11:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Morgan
W obu ibizach miałem na pierwszy montaż wsadzone olejowe sachs'y.

A to ile wytrzymają w danym aucie to "śliski" temat. Ktoś by wsiadł do auta dominika i powiedział, że są super amory i przejeździł jeszcze drugie tyle. Inny wsiądzie i powie, że amory na śmietnik. Na naszych drogach amory potrafią bardzo szybko padać tylko tego, jak wiecie, się nie odczuwa. Padają stopniowo i się człowiek przyzwyczaja. Dopiero jak założy nowe to widzi, że poprzednie miały już dość  Auto zupełnie inaczej się zachowuje i jakoś tak jakby lepiej hamowało  A te testy sprawności amorów to też w sumie nic nie dają. Wystarczy zmienić koło, dać ciut inne ciśnienie w oponie, wymienić jakąś gumkę w zawiasie albo po prostu pojechać na inna stację obsługi od razu i na pewno wynik będzie zupełnie inny  Nie da się w takich warunkach dokładnie określić stanu amorków. Są odpowiednie metody do tego ale amor trzeba zdejmować z auta a to mija się z celem 
wnioskuę że sprawność amorków może być inna :huh:
np.na alu 16 z niskim profilem niż na na stalowych 14 z wyższym
Ja moje pomiary robiłem na 16" ,moje odczucia co do stanu obecnych amorów są pozytywne -nie telepie,trzymają dobry kontakt z drogą -może to wina 16" ,są cięższe i maja większy kontakt z drogą niż 185/60/14 a to że lubią czasami dobić to wina włąśnie zmniejszonej przestrzeni resorowania w 16"

Tak czy owak lubię mieć wszystko na "Tip Top" i lepiej zapobiegać niż potem leczyć :)
Zapisane
ARKOW Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WARSZAWA
Samochód: Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))

« Odpowiedz #61 - Piątek, 23.10.2009, 21:18:28 - NIEPRZECZYTANA »

Ja w swojej Ibi zamontowałem Kayaby gazowe i jestem bardzo zadowolony. Amorki zmieniałem przy 170 000 km.
Zapisane

Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #62 - Piątek, 23.10.2009, 22:34:12 - NIEPRZECZYTANA »

I praktycznie większość osób, które się wypowiedziały brały Kayaby ode mnie :eye: ale Sachs`a jak najbardziej polecam, porządne amorki, tylko niestety droższe jeszcze niż Kayaba.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #63 - Niedziela, 25.10.2009, 16:59:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Morgan
A te testy sprawności amorów to też w sumie nic nie dają. Wystarczy zmienić koło, dać ciut inne ciśnienie w oponie
wczoraj byłem z ciekawości na tej samej stacji diagnostycznej tylko juz na kołach zimowych 185/60/14 (felgi stalowe) aby sprawdzić wartości amorków
przód 81% /tył77%  :)
Wychodzi na to że wszystko zależy od kółek na jakich jest auto badane
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #64 - Niedziela, 25.10.2009, 17:59:08 - NIEPRZECZYTANA »

przód 81% /tył77%  :)
Wychodzi na to że wszystko zależy od kółek na jakich jest auto badane
może nie tak, że wszystko, ale sporo na bank. Ile i jakie jest ciśnienie w oponie, jaka to guma etc... te wyniki nie są miarodajne. ja przed zmianą amorków miałem na 1-ym badaniu 61% z tyłu a na drugim 54% na innych kółkach.. założyłem ponownie po zimie letni i było 59% więc.. wymieniłem
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
ARKOW Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WARSZAWA
Samochód: Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))

« Odpowiedz #65 - Niedziela, 25.10.2009, 20:14:19 - NIEPRZECZYTANA »

I praktycznie większość osób, które się wypowiedziały brały Kayaby ode mnie :eye: ale Sachs`a jak najbardziej polecam, porządne amorki, tylko niestety droższe jeszcze niż Kayaba.
Potwierdzam  :ok:
Zapisane

Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #66 - Czwartek, 17.12.2009, 12:19:49 - NIEPRZECZYTANA »

Jako że springi będa krótsze -30/-25
co propnujecie z przyziemnych cenowo amorków :?:
Zapisane
FiFi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Świerże Górne
Samochód: Ibiza '00, 1.9 SDi AGP

« Odpowiedz #67 - Poniedziałek, 01.03.2010, 12:24:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam po długiej nie obecności :)

Planuję wymienić tylne amorki. Na Kayaby. Jednak szukam na allegro i są różne różniaste. Nie znam się na tym kompletnie. A wiem że przy wymianie trzeba wymienić odboje i osłonki. Do tego chyba górne mocowania. Mógłby mi ktoś pomóc przy wyborze ? Jakaś propozycja... Bo ja już się kompletnie w tym nie orientuje. W większości na all można znaleźć amorki do ibi 93-99.. znalazłem kilka 99-02. Są komplety ale bez górnych mocowań...
Prosze o pomoc... o jakieś linki do aukcji.
Dziękuje bardzo z góry za pomoc
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #68 - Poniedziałek, 14.03.2011, 10:30:19 - NIEPRZECZYTANA »

może ktoś polecić jakieś dobre amorki na tył do ibizy 2000?
sachs. bilstein czy kayaba?
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #69 - Poniedziałek, 14.03.2011, 11:25:27 - NIEPRZECZYTANA »

Bierz Kayaby, są dobre i cenowo nie zabiją jak Sachs.
O Bilstein się nie wypowiadam, bo nie miałem za wiele do czynienia, poza tym że zazwyczaj po Bilstein zakładałem Kayabe.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #70 - Poniedziałek, 14.03.2011, 11:28:50 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin, jaka byłaby u Ciebie oferta na Kayabe (olejowe) komplet przód tył?
Sachsy mam za 600 komplet 4szt.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #71 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:05:15 - NIEPRZECZYTANA »

Bilsteiny sprawdzałem w Vectrze i muszę powiedzieć, że sprawują się całkiem przyzwoicie! nie wiem nawet czy nie lepiej niż KYB (które jeżdżą w Ibizce i na które nie narzekam póki co), ale bezpośredniego porównania 'modelu do modelu' nie mam.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 29.03.2011, 16:51:00 - NIEPRZECZYTANA »

1,5 roku wymieniłem komplet, amorków na KAYABA gazowe, no i niestety 45 tys, przebiegu i lewy przód podziękował za współprace, poszedł olej, o dziwo autko sie cały czas prowadzki nie najgorzej, ale chyba musze wymienić komplet z przodu, i myśle nad magnum technology gaz amorki tańsze dostępne w inter carsie opinie nie najgorsze i mają dwa lata gwarancji, ktoś o nich może słyszał co nie co?
pzdr.
Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #73 - Wtorek, 29.03.2011, 20:26:29 - NIEPRZECZYTANA »

szybkie pytanie- czy takich amorów przypadkiem nie montowali seryjnie:

http://moto.allegro.pl/kayaba-amortyzatory-tyl-fabia-polo-cordoba-a2-i1522019370.html

muszę coś kupić na prędkości ale coś ta cena podejrzanie niska, fortuny w sumie nie chcę wydawać...
Zapisane
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #74 - Wtorek, 29.03.2011, 21:59:57 - NIEPRZECZYTANA »

ja u siebie miałem rok czasu KYB gazowo-olejowe po czym w prawym wyciekł olej. Teraz jeżdżę na bilstein i jak dotąd wszystko ok.
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Amortyzatory - które lepsze?
Skocz do: