+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem ze wskaźnikiem temperatury
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem ze wskaźnikiem temperatury  (Przeczytany 86507 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #105 - Czwartek, 02.12.2010, 14:33:13 - NIEPRZECZYTANA »

spróbuj wsadzić karton/cienki styropian przed chłodnicę.. powinno być lepiej i szybciej się nagrzewać i nie tracić tego ciepła, ale jeśli latem było to samo to raczej na niewiele się zda
W lecie normalnie się nagrzewał, ale czy trzymał temperaturę to nie mam pojęcia bo vagiem nie sprawdzałem.. na wskaźniku trzymał
Zapisane
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #106 - Czwartek, 02.12.2010, 14:40:23 - NIEPRZECZYTANA »

toka może to trochę głupie ale może pojedź do serwisu Audi...Exeo to w sumie jest starsza A4 albo przeszukuj fora audi...z tymi serwisami w polsce tak jest...płacisz i wymagasz a oni mają to gdzieś...może to dobry temat do jakiejś gazety albo cuś  :-\
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #107 - Czwartek, 02.12.2010, 14:43:34 - NIEPRZECZYTANA »

toka może to trochę głupie ale może pojedź do serwisu Audi...Exeo to w sumie jest starsza A4 albo przeszukuj fora audi...z tymi serwisami w polsce tak jest...płacisz i wymagasz a oni mają to gdzieś...może to dobry temat do jakiejś gazety albo cuś  :-\
Narazie wykonałem telefon do audi i powiedzieli że pierwszy raz się spotykają z czymś takim i że się temu przyjrzą.. Daniel podobno wpadł na to jak to zroic i ma przetestować na exeo kolegi i wtedy zobaczymy, oby miał racje..
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #108 - Czwartek, 02.12.2010, 21:08:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem jak to jest, ale u mnie gdyby nie dogrzewacz to na kilkunastokilometrowej trasie przy kilkunastu st. mrozu też miałbym problem utrzymać 90st, chyba że zrezygnuję z ogrzewania.
Wczoraj wieczorem, -15, auto odpalone gdy wskazanie temp 90st (wstępnie odpalny Eberspacher). Przejazd kilka km, zgaszenie auta, nawiew na 4/6temp ledwo 75st trzyma.  Po odpaleniu temp po kilku km wraca na 90. Buda spora bo kombi, moc ogrzewania 5kW. Chyba jednak trzeba trochę energii do grzania auta. U siebie się przyzwyczaiłem. Z początku zimą latałem co trochę sprawdzać czy chłodnica ciepła, gdy auto osiągnęło 90 st, teraz już wiem, że to nie termostat.
Zapisane

olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #109 - Czwartek, 02.12.2010, 22:19:48 - NIEPRZECZYTANA »

Termostat też można sprawdzić w trasie, jeśli podczas hamowania silnikiem temperatura silnika spada to znaczy że termostat puszcza. Ja właśnie dzisiaj kupiłem Wahler'a do siebie... Bo 25min na postoju się rozgrzewa i włączenie ogrzewania powoduje znaczny spadek temp. silnika...
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #110 - Czwartek, 02.12.2010, 22:37:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Termostat też można sprawdzić w trasie, jeśli podczas hamowania silnikiem temperatura silnika spada to znaczy że termostat puszcza.
Jak termostat puszcza, to nie trzeba hamować silnikiem, żeby temperatura płynu chłodniczego spadała  :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #111 - Czwartek, 02.12.2010, 22:38:51 - NIEPRZECZYTANA »

No tak, ale podczas trasy objaw łatwy do zauważenia :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #112 - Piątek, 03.12.2010, 09:48:18 - NIEPRZECZYTANA »

Przy -15 jadac delikatnie z ogrzewaniem tez wskaznik opadnie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #113 - Piątek, 03.12.2010, 10:04:28 - NIEPRZECZYTANA »

Na drogach w mojej okolicy max 40-60km/h. Nie da rady gonić po lodzie, mocniejsze depnięcie gazu i kółka się ślizgają. A jak się auta nie pogoni to i się nie zagrzeje. Owszem w trasie gdzie jest czarna jezdnia sytuacja z temp znacznie się poprawia.
Zapisane

DARCIO79 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: BYTOM
Samochód: SEAT IBIZA 1.4iSE, 99

« Odpowiedz #114 - Poniedziałek, 06.12.2010, 22:06:24 - NIEPRZECZYTANA »

Ja juz tez czasami jestem glupi z tymi czujnikami. Ostatnia zima, tez dosyc mrozna, rozrusznik, dlawi sie i gasnie, rozrusznik, dlawi sie i gasnie. Odpinam wtyczke od czujnika i zapala oczywiscie na ssaniu, na wysokich obrotach, podpinam czujnik i oczywiscie gasnie. Czujnik do wymiany, zawyza temperature. Kolejna zima, czyli obecna, sprawdze czy czujnik reaguje odpowiednio na zimnym silniku (obroty byly zawsze na 1100) i co sie okazuje. Odpinam wtyczke, zaplon, a tutaj obroty jak przy podpietym czujniku. Podpinam czujnik przy zalaczonym silniku i bez zmian. Obroty nie podnosza sie ani nie opadaja. Pytanko, wystarczy wykasowac bledy i czy jest to mozliwe zeby silnik sam, bez czujnika, przy takich ujemnych temperaturach wchodzil na tak niskie obroty.
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #115 - Wtorek, 07.12.2010, 08:24:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DARCIO79
Podpinam czujnik przy zalaczonym silniku i bez zmian. Obroty nie podnosza sie ani nie opadaja.
Też mnie to ostatnio zaczęło zastanawiać  :-\  niby vag pokazuje temperatury w miarę zgodnie ze wskazówką (nie ma problemów ze ssaniem (ok 1100obr) ani z wolnymi obrotami ale w pewnym momencie zwątpiłem czy ten czujnik ma wpływ na to bo odpięcie i podpięcie go z powrotem nie ma żadnego wpływu na zachowanie silnika  :-\  (mam tylko jeden czujnik)
Dodam, ze auto chodzi normalnie i nie ma z nim problemów tylko tak z ciekawości grzebiąc przy aucie odpiąłem sobie wtyczkę  ;D
Zapisane
karolek0188 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 1.9 TDI ASV 2001 r.

« Odpowiedz #116 - Wtorek, 25.06.2013, 07:38:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam czasmi wskażnik temp wskazuje mi zle temperature, np wczoraj rano odpaliłem przejechałem 10 km i pokazywało 90,,,zgasiłem, po 10 min znów 10 km przejechalem i pokazywało 60 i trochę wyżej a potem trochę wzrosło i pokazywało ponad 70 i znow spadło co się dzieję??
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #117 - Wtorek, 25.06.2013, 08:08:49 - NIEPRZECZYTANA »

1. Któryś czujnik może nawalać
2. Licznik może nawalać.
3. Kabel może nawalać
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #118 - Wtorek, 25.06.2013, 08:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

Uwalony czujnik temp. albo termostat.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #119 - Wtorek, 25.06.2013, 08:34:51 - NIEPRZECZYTANA »

vag I trzeba porownac temp na silnik I zegary
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem ze wskaźnikiem temperatury
Skocz do: