+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przepływomierz (wartości, reanimacja)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepływomierz (wartości, reanimacja)  (Przeczytany 24242 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #30 - Środa, 05.12.2012, 17:50:08 - NIEPRZECZYTANA »

Nie masz dziury w dolocie? posprawdzaj weże od przepływki do turbiny
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #31 - Środa, 05.12.2012, 18:48:27 - NIEPRZECZYTANA »

Powiem Ci KKKKris, że ja już zgłupiałem  >:(
Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak najwięcej, więc wyciągnąłem od audi samą gruszkę od EGR`a i poskładałem wszystko do "kupy". Cięgno od zaworka EGR chodzi jak wcześniej na mojej uszkodzonej gruszce (pęknięta membrana), dosłownie 2mm  :o Przewody szczelne, zamieniłem nawet na inny zaworek N18 - sytuacja bez zmian.. Ale to kwestia gaszenia auta. Zamówię chyba jakąś używkę całego EGR`a z gruszką i wymienię u siebie.
Druga sprawa to brak żadnej reakcji po odłączeniu wtyczki od przepływomierza. Z tego co czytałem, obroty powinny falować lub auto powinno zgasnąć  :-\

Nie masz dziury w dolocie? posprawdzaj weże od przepływki do turbiny

Węży nie sprawdzałem ale czy turbina chodziłaby w ten sposób przy dziurze w dolocie?  :-\
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_106441.html
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 06.12.2012, 10:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Węży nie sprawdzałem ale czy turbina chodziłaby w ten sposób przy dziurze w dolocie?
A czemu nie? Może zaciąga lewe powietrze, które nie jest mierzone przez przeplywomierz. Codzi mi o nieszczelność przed, a nie za turbiną.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 11.12.2012, 01:11:33 - NIEPRZECZYTANA »

zauważ że auto zachowuje sie inaczej na obu przepływkach... na twojej ori z loga jak pamietam cieło paliwo powyżej 3krpm, tutaj wartości powyżej 3krp są w "normie" pokaż logi paliwa na przepływce z audi, na nowej przepływce kulej coś w dolnych partiach obrotów przy budzeniu się turbo..
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 11.12.2012, 09:51:19 - NIEPRZECZYTANA »

Na przepływce z audi robiłem dwa logi:
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/widget_107536.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/widget_107537.html

Chciałbym mieć pewność, że wymiana przepływomierza jest w 100% uzasadniona. Poczekam na EGR`a i jak złożę wszystko do kupy wykonam jeszcze jedne logi.

Cytat: KKKKris
Codzi mi o nieszczelność przed, a nie za turbiną.
Osobiście nie przyglądałem się dolotowi, natomiast wujek potwierdził, że cała rura od filtra do turbiny była ok  :-\
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 11.12.2012, 11:41:10 - NIEPRZECZYTANA »

wyczyść swoją przepławkę (w szczególności wkład)izopropanolem, załóż i zrób loga, co do dziury w dolocie to ja bym ją wykluczył tak samo jak egr...
ja bym się pierburga nie bał ale musi być kupiona z pewnego źródła
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Przepływomierz (wartości, reanimacja)
Skocz do: