Powiem Ci KKKKris, że ja już zgłupiałem
Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak najwięcej, więc wyciągnąłem od audi samą gruszkę od EGR`a i poskładałem wszystko do "kupy". Cięgno od zaworka EGR chodzi jak wcześniej na mojej uszkodzonej gruszce (pęknięta membrana), dosłownie 2mm
Przewody szczelne, zamieniłem nawet na inny zaworek N18 - sytuacja bez zmian.. Ale to kwestia gaszenia auta. Zamówię chyba jakąś używkę całego EGR`a z gruszką i wymienię u siebie.
Druga sprawa to brak żadnej reakcji po odłączeniu wtyczki od przepływomierza. Z tego co czytałem, obroty powinny falować lub auto powinno zgasnąć
Nie masz dziury w dolocie? posprawdzaj weże od przepływki do turbiny
Węży nie sprawdzałem ale czy turbina chodziłaby w ten sposób przy dziurze w dolocie?
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_106441.html