+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: czy to przepływomierz?  (Przeczytany 41878 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #30 - Wtorek, 04.12.2007, 09:35:52 - NIEPRZECZYTANA »

Z tym dymieniem i paleniem na podróbce aż tak źle nie jest...
Inna sprawa, że te podróbki lubią się szybko i nagle zwalić,
a wtedy robią co chcą, więc generalnie należy ich unikać!
Zapisane
zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 04.12.2007, 11:16:00 - NIEPRZECZYTANA »

czy w takim razie pierburg podoła?
Zapisane

c",
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 04.12.2007, 11:21:15 - NIEPRZECZYTANA »

czy w takim razie pierburg podoła?
przeczytaj ten temat od poczatku!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 04.12.2007, 11:26:08 - NIEPRZECZYTANA »

czytałem czytałem...ale każdy pisze coś innego
Bosch vs. Pierburg - nadal bez faworyta
Zapisane

c",
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 04.12.2007, 11:31:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zmudzki
Bosch vs. Pierburg - nadal bez faworyta
czyli remis i masz mozliwosc sam zdecydowac  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 04.12.2007, 11:54:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zmudzki
czytałem czytałem...ale każdy pisze coś innego
Bosch vs. Pierburg - nadal bez faworyta
Mam Pierburga i nie narzekam,a jest tańszy niż Bosch  :ok:
Czytałem też że Pierburg jest dużo trwalszy od Boscha...
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 04.12.2007, 11:54:49 - NIEPRZECZYTANA »

Jedni i drudzy robili dla VW, z tym że Pierburg był wsadzany wcześniej, tj. mniej
więcej od przejściówek są już Bosche, ale np. ja mam Pierburga fabrycznie i się spisuje...

Jedno i drugie to niemiecka robota, więc pewnie jakość podobna, ergo patrz na cenę...
Zapisane
zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 11.12.2007, 21:34:41 - NIEPRZECZYTANA »

Kupiłem Pierburga i sprawuje się doskonale ;)

Auto pierwszy raz od momentu gdy je kupiłem jeździło tak żwawo - sprawdziłem na vagu pierburg daje radę
Zapisane

c",
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 16.12.2007, 18:06:07 - NIEPRZECZYTANA »

Ja się tu zgłoszę ze swoim problemem, mianowicie auto na 4 i 5 biegu, pow. 2500 obrotów się dusi, wciskam gaz a on tak sekundę przyspiesza sekundę nie, i tak cały czas, pierwsze podejrzenie przepływka, czy dobre?
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #39 - Niedziela, 16.12.2007, 20:26:42 - NIEPRZECZYTANA »

brzmi na przeplywke ale dowiemy sie na spocie po VAGowaniu :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 16.12.2007, 22:09:30 - NIEPRZECZYTANA »

Juz sie boje... Znowu 3 stowy pojda w pi*dziec... :'(  Ale przynajmniej furka będzie śmigać! :)
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 16.12.2007, 23:47:53 - NIEPRZECZYTANA »

Praktycznie na 100% nie przepływka, raczej układ podciśnienia (rurki lub N75)...
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #42 - Poniedziałek, 17.12.2007, 10:59:46 - NIEPRZECZYTANA »

Heh, Ozzy możesz po polskiemu? Bo nic mi to nie mówi. :P  Od razu z orientycyjnym kosztem, bo to najważniejsze...
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #43 - Wtorek, 18.12.2007, 16:43:17 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jako rawdopodobny powód notlaufa (trybu serwisowego) obstawiam przeładowanie turbiny
(generowanie przez nią zbyt dużego ciśnienia doładowania) spowodowane nieprawidłową pracą
zaworu N75 który steruje wastegate'em (zaworem obejściowym) turbiny... Wszystko wyjdzie na
VAGu...
Zapisane
hahaha Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba, 2001, 1,9Tdi 110Km

« Odpowiedz #44 - Wtorek, 04.08.2009, 15:44:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cz to prawda ze do silnika 110km można założyć przepływke od 130km i nastapi mały wzrost mocy?
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Skocz do: