+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: czy to przepływomierz?  (Przeczytany 41868 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
rrob Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Ibiza 2001 r. 1,9 TDI ASV

« Niedziela, 22.04.2007, 19:20:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich mam pytanie wiem, ze już były podobne pytania ale nie znalazłem tego co mnie interesuje:)  Mam Ibize 2001 r. 110KM i numer przepływomierza 0280 217 121 a powinien byc 0281 002 216 od pewnego czasu auto wogóle nie ma przyspieszenia a powyżej 120 km/h staje w miejscu. Mam dwa pytania czy to może byc przepływomierz oraz jak to sprawdzic oprocz vaga i czy jezdzenie z zepsutym przepływomierzem moze miec wpływ na silnik? z góry dziękuje za porady
Zapisane
DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #1 - Niedziela, 22.04.2007, 20:15:15 - NIEPRZECZYTANA »

Ja w mojej Ibi miałem podobną sytuację. Auto mułowate 130km/h max. Podjechałem do qmpla i wymieniliśmy przepływkę 0281 002 216 na nową i autko śmiga :] W sklepie jak pytałem się o przepływkę to gościu chciał mi sprzedać 0280 217 121 i twierdził że to jest do mojej Ibi no ale widać się mylił... Może to jeszcze N75 no ale to juz trzeba pod kompa podpiąć.
Zapisane

kabot
Gość



« Odpowiedz #2 - Niedziela, 22.04.2007, 21:45:21 - NIEPRZECZYTANA »

na 99% przepływka tyn czujnik żadko siado
Zapisane
misiek_GT
Gość



« Odpowiedz #3 - Niedziela, 22.04.2007, 21:51:21 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz tez dolot powietrza do turbo. Ja mialem dziure i mialem podobne objawy.
Zapisane
workmens Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: seat toledo 110 tdi, 2003, ASV

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 23.04.2007, 21:53:37 - NIEPRZECZYTANA »

mam podobny problem w toledo II 1.9 i zacznę od wymiany filtra powietrza i sprawdzenia dopływu powietrza zgodnie z podpowiedzią. jeśłi to nie poskutkuje to wymiana przepływomierza, ewentulanie wizyta i podpiecię pod kompa.
można się własną pieścią pizgnąć jak dokładasz gazu a stoisz w miejscu   :sad:
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 24.04.2007, 08:12:41 - NIEPRZECZYTANA »

Najpierw komp potem przeplywomierz a nie na odwrot!
Poco niepotrzebnie wydawac kase na cos co moze byc sprawne (a przeplywka to ok 300zl)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 24.04.2007, 09:28:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
Najpierw komp potem przeplywomierz a nie na odwrot!
Dokładnie tak! Najpierw diagnoza VAG-iem u dobrego speca,a potem ew wymiana przepływomierza.
Zapisane
workmens Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: seat toledo 110 tdi, 2003, ASV

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 24.04.2007, 11:39:51 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, dzięki. Sprawdzałem i podpięcie bedzie kosztowało 99 Pln w serwisie seata kometa, lub 120 w masters tuning. Macie moze namiary na dobrego i tańszego speca?

Kolega podesłał mi ciekawy link
http://www.pureenergysystems.com/store/ScanGauge/index.html
Może ktoś z Was to miał lub ma i podzieli się opinia czy warto?
Zapisane
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 24.04.2007, 12:04:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "workmens"
Sprawdzałem i podpięcie bedzie kosztowało 99 Pln w serwisie seata kometa, lub 120 w masters tuning. Macie moze namiary na dobrego i tańszego speca?
Coś mi mówi że dobrze i tanio rzadko chodzi w parze.
Jedź do Mastersa,przynajmniej na 100% poprawnie zdiagnozuje usterke.
Wiem co mówię,sam u niego kiedyś byłem i przekonałem się że to prawdziwy profesjonalista.
Zapisane
workmens Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: seat toledo 110 tdi, 2003, ASV

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 24.04.2007, 12:11:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Cytat: "workmens"
Sprawdzałem i podpięcie bedzie kosztowało 99 Pln w serwisie seata kometa, lub 120 w masters tuning. Macie moze namiary na dobrego i tańszego speca?
Coś mi mówi że dobrze i tanio rzadko chodzi w parze.
Jedź do Mastersa,przynajmniej na 100% poprawnie zdiagnozuje usterke.
Wiem co mówię,sam u niego kiedyś byłem i przekonałem się że to prawdziwy profesjonalista.


w drugą stronę drogi nie zawsze znaczy lepszy, wielu już się przekonało.
:)

20 pln róznicy nie powala, a widziałem same dobre opinie o mastersie.
Zapisane
ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 24.04.2007, 21:50:08 - NIEPRZECZYTANA »

Jedz od razu do Mastersa,miałem już u niego dwie wizyty i w obu przypadkach diagnoza trafiona w dziesiątkę.Dwa razy te same objawy a inna usterka,pierwsza wizyta zapieczone kierownice,druga zgniła grucha sterująca kierownicami.Teraz wszystko gra i buczy :mrgreen:
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #11 - Środa, 25.04.2007, 09:03:27 - NIEPRZECZYTANA »

a te kierownice tez u niego robiles? mozesz mi napisac na priva jakie koszta?
Zapisane
tao822
Gość



« Odpowiedz #12 - Środa, 25.04.2007, 16:43:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "ww200"
Jedz od razu do Mastersa,miałem już u niego dwie wizyty i w obu przypadkach diagnoza trafiona w dziesiątkę.Dwa razy te same objawy a inna usterka,pierwsza wizyta zapieczone kierownice,druga zgniła grucha sterująca kierownicami.Teraz wszystko gra i buczy :mrgreen:



A mozna wiedziec ile cie taka naprawa kosztowala???
Zapisane
ww200 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Toledo II 1999 1.9TDI

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 26.04.2007, 02:24:16 - NIEPRZECZYTANA »

Zapieczone kierownice-120zł podłączenie pod VAG-a i 50zł rozruszanie kierownic.Druga wizyta to 50zł VAG u Mastersa,już chyba mam zniżki u niego :mrgreen: i wymiana mieszka (grucha)550zł u pana Bogumiła z firmy "Bodex".W cenę wliczona był wymiana mieszka wraz z regulacją,przedmuchanie całego układu i na koniec podłączenie pod VAG-a ze sprawdzeniem ogólnego stanu.Niestety z kupieniem samej gruchy jest problem bo jest to integralna część turbiny a że pan Bogumił przygotowuje Mastersowi turbinki do wyścigów tak więc jest zaopatrzony w takie gadżety.A przy okazji sprawdzania,wiem że małymi krokami zbliża się wymiana przepływki ponieważ psuje się od strony elektronicznej a nie mechanicznej.Jak to stwierdził pan Bogumił traci ona swoje parametry-koszt około 160zł.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 26.04.2007, 07:42:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "ww200"
Jak to stwierdził pan Bogumił traci ona swoje parametry-koszt około 160zł.


Przeplywka za 160 zl ???? Wow w tej cenie to tylko podroby chodza.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» czy to przepływomierz?
Skocz do: