+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów  (Przeczytany 14456 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 04.07.2011, 09:43:19 - NIEPRZECZYTANA »

Platynowe
Zapisane

gibonek
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 04.07.2011, 13:12:57 - NIEPRZECZYTANA »

A jakie są objawy złego dobrania świec? Czym się objawia to że zwykłe są gorsze?

Na poprzednich (też zwykłych, tyle że NGK zrobiłem 40kkm i wymieniłem po tym jak potrafił nie równo pracować na wolnych obrotach, ale co prawda po wyjęciu jedna była opalona. To były zwykłe świece i jakoś nie zauważyłem jakiegoś dyskomfortu z tego powodu.

Można prosić o jakieś uzasadnienie wyboru platynówek ?


Pozdrawiam!
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 05.07.2011, 11:22:53 - NIEPRZECZYTANA »

Skoro w każdym katalogu piszą że do tego modelu mają być platynki to coś w tym musi być, układy WN są przystosowane do konkretnych typów świec i wkładanie innych na pewno jakieś skutki ma, jakie? Trza by zapytać konstruktorów, platynki na pewno mają dłuższą żywotność niż zwykłe(z tego co pamiętam to zwykłe trzeba wymieniać co 30kkm a platynki co 60kkm), dają lepsze parametry przeskoku iskry przy tej samej szczelinie... ja osobiście jestem z tych co wolą dołożyć i mieć takie jak powinny być niż kupić zwykłe bo ktoś powiedział że bedzie dobrze...
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 05.07.2011, 11:25:09 wysłane przez emtezet » Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 05.07.2011, 12:10:47 - NIEPRZECZYTANA »

platynki wytrzymują chyba nawet więcej niż 60kkm, z resztą na forum o tym temacie jest bardzo dużo do poczytania. Ja wymieniając świeczki zrobiłbym tak jak emtezet - niech będzie tak, jak ma być, a będzie dobrze i na dłużej. Natomiast jeśli jest tak jak piszesz - że na zwykłych przejechałeś 40kkm - to na początek zmień przewody (tak jak pisałeś) jeśli ich do tej pory nie wymieniałeś, to tak czy siak Ci to nie zaszkodzi.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
michalc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Cordoba, 2000, 1,4MPI

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 04.08.2019, 14:39:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Żeby nie powielać, czy są dostępne przewody i świece takie jak montowane oryginalnie? (Silnik - Cordoba 1,4 MPI, rok produkcji 2000). Zadaję to pytanie, bo chcę mieć pewność, że kupię to co najlepsze dla mojej Cordi.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Niedziela, 04.08.2019, 19:57:58 - NIEPRZECZYTANA »

Teoretycznie w serwisie ale praktycznie to już nie to samo co się kupuje na 1 montaż.
Wystarczy że kupisz markowe
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michalc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Cordoba, 2000, 1,4MPI

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 05.08.2019, 10:29:36 - NIEPRZECZYTANA »

A jaka firma jeśli chodzi o świece, a z jakiej kable? Szukam w necie, ceny różne, chciałbym kupić dobre, tzn. takie z którymi silnik nie ma problemów i pracuje tak jak powinien.

EDYCJA:



Świece znalazłem... w samochodzie. NGK PZFR5D-11 - takie były oryginalnie w mojej Cordobie i takie kupię. Szukam dalej przewodów.


Czy są jakieś różnice między przewodami BERU PRO1255 i ZEF1255, oprócz ceny oczywiście?
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.08.2019, 14:20:00 wysłane przez michalc13 » Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Skocz do: