Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów (Przeczytany 14451 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #15 -
Poniedziałek, 04.07.2011, 09:43:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Platynowe
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #16 -
Poniedziałek, 04.07.2011, 13:12:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
A jakie są objawy złego dobrania świec? Czym się objawia to że zwykłe są gorsze?
Na poprzednich (też zwykłych, tyle że NGK zrobiłem 40kkm i wymieniłem po tym jak potrafił nie równo pracować na wolnych obrotach, ale co prawda po wyjęciu jedna była opalona. To były zwykłe świece i jakoś nie zauważyłem jakiegoś dyskomfortu z tego powodu.
Można prosić o jakieś uzasadnienie wyboru platynówek ?
Pozdrawiam!
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 05.07.2011, 11:22:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Skoro w każdym katalogu piszą że do tego modelu mają być platynki to coś w tym musi być, układy WN są przystosowane do konkretnych typów świec i wkładanie innych na pewno jakieś skutki ma, jakie? Trza by zapytać konstruktorów, platynki na pewno mają dłuższą żywotność niż zwykłe(z tego co pamiętam to zwykłe trzeba wymieniać co 30kkm a platynki co 60kkm), dają lepsze parametry przeskoku iskry przy tej samej szczelinie... ja osobiście jestem z tych co wolą dołożyć i mieć takie jak powinny być niż kupić zwykłe bo ktoś powiedział że bedzie dobrze...
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 05.07.2011, 11:25:09 wysłane przez emtezet
»
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #18 -
Wtorek, 05.07.2011, 12:10:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
platynki wytrzymują chyba nawet więcej niż 60kkm, z resztą na forum o tym temacie jest bardzo dużo do poczytania. Ja wymieniając świeczki zrobiłbym tak jak emtezet - niech będzie tak, jak ma być, a będzie dobrze i na dłużej. Natomiast jeśli jest tak jak piszesz - że na zwykłych przejechałeś 40kkm - to na początek zmień przewody (tak jak pisałeś) jeśli ich do tej pory nie wymieniałeś, to tak czy siak Ci to nie zaszkodzi.
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
michalc13
Świeżak
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Cordoba, 2000, 1,4MPI
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #19 -
Niedziela, 04.08.2019, 14:39:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Żeby nie powielać, czy są dostępne przewody i świece takie jak montowane oryginalnie? (Silnik - Cordoba 1,4 MPI, rok produkcji 2000). Zadaję to pytanie, bo chcę mieć pewność, że kupię to co najlepsze dla mojej Cordi.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #20 -
Niedziela, 04.08.2019, 19:57:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Teoretycznie w serwisie ale praktycznie to już nie to samo co się kupuje na 1 montaż.
Wystarczy że kupisz markowe
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michalc13
Świeżak
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Cordoba, 2000, 1,4MPI
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #21 -
Poniedziałek, 05.08.2019, 10:29:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
A jaka firma jeśli chodzi o świece, a z jakiej kable? Szukam w necie, ceny różne, chciałbym kupić dobre, tzn. takie z którymi silnik nie ma problemów i pracuje tak jak powinien.
EDYCJA:
Świece znalazłem... w samochodzie. NGK PZFR5D-11 - takie były oryginalnie w mojej Cordobie i takie kupię. Szukam dalej przewodów.
Czy są jakieś różnice między przewodami BERU PRO1255 i ZEF1255, oprócz ceny oczywiście?
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.08.2019, 14:20:00 wysłane przez michalc13
»
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...